  • 31. Data: 2008-12-31 19:47:11
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JarmirD pisze:

    > I?

    I wyciągnąć wnioski.

  • 32. Data: 2008-12-31 22:14:51
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co kojarzę, to zmiana loginu służyła tylko do obejścia blokady
    > wybranych portów. Nie mam możliwości sprawdzenia - nie jestem klientem tp
    > sa.

    Ja mam to nieszczęście być ich klientem i potwerdzam że
    zmiana loginu umożliwia tylko przyjmowanie połączeń
    na wszystkich portach. Ma to znaczenie gdy oczekujemy
    na połączenie na określonym porcie (np. serwer do jakiejś
    gry uruchomimy itp.) w przypadku inicjowania połączeń
    na dowolnym porcie blokada nie działa przy czym login jest
    bez znaczenia. To akurat jest niegłupie i zrozumiałe, biorąc
    pod uwagę użyszkodników typu dzieci neostrady.

    Strona www.gimp.org nadal jest jednak blokowana :-(
    Jestem grafikiem, potrzebna mi ta strona chociażby
    do aktualizacji oprogramowania.

    Myślę że to wystarczający powód aby zerwać umowę.

    PS. TPSA nei wywiązała się z promocji w której brałem udział
    tj. nie otrzymalem drukarki HP, czekam już 8 miesiecy
    czy to wystarczy abym zerwał umowę ? Przyznam ze byłby
    mi na rękę zerwać tą umowę bo zawarłbym nową na firmę
    mojej żony.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 33. Data: 2009-01-01 12:39:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomy M. napisał/a:
> [...]
    > czy to wystarczy abym zerwał umowę ? Przyznam ze byłby
    > mi na rękę zerwać tą umowę bo zawarłbym nową na firmę

    Pogadaj z UKE albo zadzwoń.
    Tu możesz pogadać z UKE:
    http://www.gadu-gadu.pl/biuro-prasowe/firma-gadu-gad
    u/402

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-01-01 20:55:48
    Od: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <a...@g...com>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 12:44:06 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak było kilka lat temu.

    I tak nadal jest.
    Mówi Ci coś skrót "BMT"? ;>

    --
    Wojciech \aquaz\ Dziubiński

  • 35. Data: 2009-01-02 08:58:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek /aquaz/Dziubiński" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > I tak nadal jest.

    Nie, nie jest. Teraz, gdzie jest tp, tam może być netia itp. A jakby tp robiłą
    jakieś problemy, można mieć przez satelitę.

    > Mówi Ci coś skrót "BMT"? ;>

    Nie.

  • 36. Data: 2009-01-02 15:59:24
    Od: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <a...@g...com>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 09:58:15 +0100, qwerty napisał(a):
    > Nie, nie jest. Teraz, gdzie jest tp, tam może być netia itp. A jakby tp robiłą
    > jakieś problemy, można mieć przez satelitę.

    > Nie.

    Rozwijam więc : "Brak możliwości technicznych"

    --
    Wojciech \aquaz\ Dziubiński

  • 37. Data: 2009-01-02 17:55:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Rozwijam więc : "Brak możliwości technicznych"

    Nie ma czegoś takiego.
    Jak już coś, to nieopłacalne.

  • 38. Data: 2009-01-04 11:52:50
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Wojtek /aquaz/ Dziubiński pisze:

    > Rozwijam więc : "Brak możliwości technicznych"

    to rozwin sobie BSA (Bitstream Access)

  • 39. Data: 2009-01-04 17:19:24
    Od: dancop <d...@g...com>

    Ja chciałbym jedynie dodać, że zablokowano także stronę portalu
    społecznościowego myliveireland.com
    I pewnie mnówstwo innych, o których nigdy sie nie dowiemy, albo
    dowiemy sie przypadkowo.
    Zastanawiam się z jakiego klucza wybierano IP do blokowania.

    Pozdrawiam,
    DW

  • 40. Data: 2009-01-04 18:23:33
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    dancop <d...@g...com> pisze:

> [...]
    > dowiemy sie przypadkowo.
    > Zastanawiam się z jakiego klucza wybierano IP do blokowania.

    A TPSA zablokowała tor'a? :-)

    NIE => zrobiła promocje temu serwisowi :-)

    http://www.torproject.org/

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Spojrzenie na ostateczne wyniki jest kluczem do radości.