  • 101. Data: 2003-09-20 16:12:46
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Now24" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkhq6l$ngf$1@druid.ceti.pl...

    >Moze lepiej powiedz cos konstruktywnego, bo zachowujesz
    > sie teraz jak szczeniak (bez obrazy) któremu brakuje argumentow.

    Przejrzyj z uwagą i bez emocji cały wątek to znajdziesz argumenty.

    >Chyba przesadziles...

    Pewnie tak.

    Pozdr
    Leszek

  • 102. Data: 2003-09-20 16:34:08
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    > Przejrzyj z uwagą i bez emocji cały wątek to znajdziesz argumenty.

    Nie - no śledzę cały czas. Wszystko było OK, tylko w pewnym momencie Cię
    poniosło i przestałeś mówić konkretnie i odpowiadać argumentem na argument.
    Poniosły Cię emocje, a oczekiwałem Twojej konkretnej odpowiedzi na argumenty
    Rodrig'a.

  • 103. Data: 2003-09-20 17:02:31
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Piwek wrote:

    > Czy Ty tez jestes kanarem? Czlowieku poczytaj siebie zanim zaczniesz
    > kogos obrazac.

    Przeciez Leszek to znany mieszkaniec podmoscia czyli troll.
    Przestancie jelopa karmic. Moze glod go czegos nauczy.

    Marek

  • 104. Data: 2003-09-20 17:07:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez Leszek to znany mieszkaniec podmoscia czyli troll.

    Za to Ty udzielasz się bardzo merytorycznie.
    Jesteś moim "guru" ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 105. Data: 2003-09-20 17:10:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    argument.
    > Poniosły Cię emocje, a oczekiwałem Twojej konkretnej odpowiedzi na

    Alez w wątku znajdziesz dość informacji.
    Przecież napisano już o uprawnieniach do legitymowania czego "Rodrig" nie
    wiedział oraz o braku podstaw do użycia siły.Przedstawiłem również stosowany
    w Poznaniu scenariusz, czyli zamknięcie drzwi i oczekiwanie na policję.
    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Pozdr
    Leszek

  • 106. Data: 2003-09-20 17:34:03
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Za to Ty udzielasz się bardzo merytorycznie.
    > Jesteś moim "guru" ;))

    Wiec bierz ze mnie przyklad i jak nie masz nic do powiedzenia
    to sie nie odzywaj.

    Marek

  • 107. Data: 2003-09-20 17:37:13
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 20 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkhhk3$92t$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Zalezy w jakiej sytuacji. W trakcie wykonywania czynnosci sluzbowych
    > nie ma takiego prawa - na kazde zadanie musi w sposob widoczny dla
    > zadajacego okazywac identyfikator sluzbowy w sposob umozliwiajacy
    > odnotowanie danych.
    Ale jakoś nie rozwodziłeś się nad "szczeniackim" zachowaniem kontrolerów
    Przypomnę "idź do baci ona ci powie"

    > A kto powiedzial ze nie postuluje? Gdyby jakis kontroler bez powodu
    > dal pasazerowi w gębę, bo ten "krzywo na niego spojrzal"
    A gdyby jakiś kontroler prowadził wyłudzającego przejazd wykręcając mu rękę
    bez powodu, bo ten "był nieuprzejmy, arogancki i bezczelny"?

    > pierwszy zazadalbym usuniecia go z pracy i wsczecia przeciwko niemu
    > postepowania...
    A tu się spóźniłeś, smarkateria (?) grupowa była pierwsza...

    --
    pozdro
    poreba

  • 108. Data: 2003-09-20 17:37:14
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 20 wrz 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bkhot1$8ue$1@topaz.icpnet.pl:

    > ogólnodostępne
    > Dla mających bilety jest otwarte i ogólnodostępne tak jak i autobus
    > czy tramwaj.
    Z Twoich argumentów wynika, że NIE MOŻNA wejśc do autobusu BEZ biletu
    np. w celu zakupienia tegoż biletu u kierowcy, czy tak?!
    No bo jeżeli autobus/tramwaj/trolejbus/...
    jest ogólnodostępny TYLKO dla posiadających bilety...

    --
    pozdro
    poreba

  • 109. Data: 2003-09-20 17:43:23
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

> [...]
    stosowany
    > w Poznaniu scenariusz, czyli zamknięcie drzwi i oczekiwanie na policję.

    Dlaczego więc w trakcie poważnej dyskusji zaczynasz zachowywać się tak:
    "Tak z reguły sądzą zadufane w sobie dupki o niskim ilorazie
    inteligencji." - co w wypowiedzi Rodrig'a tak Cię "tknęło", co
    wytłumaczałoby takie teksty w jego stronę?

    Myślę, że w tej dyskusji stawiasz się na przegranej takimi tekstami -
    zabrakło tu obiektywnej wypowiedzi. Widzisz - kanar nie jest policjantem,
    według mnie powinien być licencjonowanym agentem ochrony z odpowiednim
    przeszkoleniem. Nie próbuj tłumaczyć pogwałcenia praw obywatelskich tym, że
    za przejazd należy zapłacić kasując bilet. Póki co śmiej się z takiego prawa
    i ciesz się, że nie jesteś kanarem, który kiedyś trafi na Rodrig'a. Sam
    również nie pozwolę, aby z racji tego, że nie posiadam biletu ktoś
    potraktował mnie inaczej niż innych współpasażeró z racji obowiązującego
    prawa.

  • 110. Data: 2003-09-20 17:45:45
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Miałem na mysli zakazy wchodzenia do hipermarketu, czasami
    sklepy je
    > nakładaja na osoby złapane na kradziezy. Takie zakazy są
    niewazne, nawet
    > jeżeli podpisze się takie zobowiązanie - bo sklep (hala sklepowa) to
    miejsce
    > ogólnodostępne

    No chyba że Sąd karny nałoży taki zakaz na delikwenta :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info