    From: "Now24" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: errare humanum est...
    Date: Sat, 20 Sep 2003 19:43:23 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    <bkh5fo$2oo$1@inews.gazeta.pl> <bkh5tc$oed$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkh7rq$9i5$1@inews.gazeta.pl> <bkh9e8$n1k$1@news.onet.pl>
    <bkhj41$b5b$1@inews.gazeta.pl> <bkhjfr$h15$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bkhl11$g7g$1@inews.gazeta.pl> <bkhmi5$1d3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bkhno1$o57$1@inews.gazeta.pl> <bkhohb$8o3$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkhp0s$s19$1@inews.gazeta.pl> <bkhpee$9c8$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkhpqr$tp$1@inews.gazeta.pl> <bkhq0b$9qi$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkhq6l$ngf$1@druid.ceti.pl> <bkhu9b$d3m$1@topaz.icpnet.pl>
    <bkhvhu$qm8$1@druid.ceti.pl> <bki1lc$g41$1@topaz.icpnet.pl>

    news:bki1lc$g41$1@topaz.icpnet.pl...
    > Alez w wątku znajdziesz dość informacji.
    > Przecież napisano już o uprawnieniach do legitymowania czego "Rodrig" nie
    > wiedział oraz o braku podstaw do użycia siły.Przedstawiłem również
    stosowany
    > w Poznaniu scenariusz, czyli zamknięcie drzwi i oczekiwanie na policję.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Dlaczego więc w trakcie poważnej dyskusji zaczynasz zachowywać się tak:
    "Tak z reguły sądzą zadufane w sobie dupki o niskim ilorazie
    inteligencji." - co w wypowiedzi Rodrig'a tak Cię "tknęło", co
    wytłumaczałoby takie teksty w jego stronę?

    Myślę, że w tej dyskusji stawiasz się na przegranej takimi tekstami -
    zabrakło tu obiektywnej wypowiedzi. Widzisz - kanar nie jest policjantem,
    według mnie powinien być licencjonowanym agentem ochrony z odpowiednim
    przeszkoleniem. Nie próbuj tłumaczyć pogwałcenia praw obywatelskich tym, że
    za przejazd należy zapłacić kasując bilet. Póki co śmiej się z takiego prawa
    i ciesz się, że nie jesteś kanarem, który kiedyś trafi na Rodrig'a. Sam
    również nie pozwolę, aby z racji tego, że nie posiadam biletu ktoś
    potraktował mnie inaczej niż innych współpasażeró z racji obowiązującego
    prawa.