  • 21. Data: 2006-08-29 09:21:52
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisal/a:

    > Co? Panie hipokryto? Przyzwyczajenia z dawnej epoki?
    > Hehe. Zawiadomić o przestępstwie najebaego kumpla za kierownicą to
    > kolaboracja i tylko konfidenty tak robią. Ale nagrywać i podpierdalać
    > to już luuuuuzik...

    ty jestes zdrowo popierdolony skoro porownujesz donos na policje o
    fakcie grozenia zatrucia twojego psa do donosu odnosnie jazdy po piaku
    kumpla

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 22. Data: 2006-08-29 09:31:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    pl> napisał w

    > co jest bzdura (dokladnie)

    bzdura jest to co wpierdala ziobro na temat obrony koniecznej na
    konferncjach, strona powstala po to aby zwykly szary polaczek mogl
    przeczytac na co
    zezwala prawo. Bo tego od ministar sie nie dowie.

    Wszystko inne to dodatki nie majace wiekszego znaczenia.

    P.

  • 23. Data: 2006-08-29 09:32:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Owszem drące się dziecko też może naruszać. Był wyrok bodajże w
    > Gdańsku.

    slyszlaas motocykl na pelnym gazie? Mi nie chodzilo o fakt naruszenia
    porzadku a o porownanie natezenia dzwieki. BZdurne bo razace niewspolmierne.

    P.

  • 24. Data: 2006-08-29 09:51:58
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    pl> napisal/a:

    > ty jestes zdrowo popierdolony skoro porownujesz donos na policje o
    > fakcie grozenia zatrucia twojego psa do donosu odnosnie jazdy po piaku
    > kumpla

    Tak? A dlaczego? Bo kumpla lubisz a sąsiada nie?
    Ot typowe myślenie Prawego i Sprawiedliwego.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 25. Data: 2006-08-29 10:07:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisal/a:

    > Tak? A dlaczego? Bo kumpla lubisz a sąsiada nie?
    > Ot typowe myślenie Prawego i Sprawiedliwego.

    nie, bo tutaj istnieje realne niebezpieczenstwo utraty zycia mojego psa,
    jestes tak okrojony czy tylkoudajesz? Przyznaj sie ze jebnales
    kretyznizm i sprawe zakonczymy.

    P.

  • 26. Data: 2006-08-29 10:08:38
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote

    > nie, bo tutaj istnieje realne niebezpieczenstwo utraty zycia mojego psa,
    > jestes tak okrojony czy tylkoudajesz? Przyznaj sie ze jebnales kretyznizm
    > i sprawe zakonczymy.

    A realne niebezpieczenstwo ze Twoj pijany kumpel kogos samochodem zabije juz
    Ci nie przeszkadza ?

    Daniel

  • 27. Data: 2006-08-29 10:21:16
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    > A realne niebezpieczenstwo ze Twoj pijany kumpel kogos samochodem zabije juz
    > Ci nie przeszkadza ?

    a co to ma do rzeczy?

  • 28. Data: 2006-08-29 10:29:31
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Wróciłam przed kilkoma dniami z Danii i z wielu spraw, którym nie mogłam się
    nadziwić jedną było to, że tamtejsze psy nie szczekają! Chodzą na spacery,
    są gdzieś w obejściach domów i wogóle ich nie słychać. Ktoś nam wyjaśnił, że
    albo ma się psa nieszczekającego, albo nie ma się wcale, bo po zgłoszeniu
    przez sąsiadów faktu zakłócania spokoju przez ujadające psy reagują
    odpowiednie służby i pies jest usypiany.
    Ale tam wogóle inaczej się żyje, a tutaj każdy do bólu celebruje swoje prawo
    do robienia tego co mu się żywnie podoba.
    Moja prywaność się nie liczy, bo czyjaś wolność zostaje ograniczona.
    Moje bezpieczeństwo na drodze się nie liczy, bo jakiś zakompleksiony dureń
    musi pędzić swoim BMW (przepraszam, może są normalni właściciele samochodów
    tej marki) dwa razy szybciej niż można. Itd, itp...
    Graszka

  • 29. Data: 2006-08-29 10:29:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał

    > To raczej ludzie sa czesciej 'urazowo' nastawieni do psow i w wiekszosci
    > nalezaloby wlasni ich usypiac a nie psy.

    Naprawdę tak uważasz?

  • 30. Data: 2006-08-29 10:31:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał

    > A realne niebezpieczenstwo ze Twoj pijany kumpel kogos samochodem
    > zabije juz Ci nie przeszkadza ?

    Przeszkadzałoby mu gdyby zagrożone było życie psa :(