  • 1. Data: 2006-08-28 14:54:09
    Temat: gwarancja i prawa konsumenta
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Oddalem karte graficzna na gwarancje, uplynelo 14dni roboczych -
    postanowienie "wymiana na nowa", ale nigdzie nie ma tego towaru.

    Wiec proponuja mi korekte faktury, czyli zwrot kasy - ale jest problem
    bo ta karta od maja jak ja kupowalem - zdrozala o jakies 40-50zl.

    Musze sie na to godzic?

    Chyba jest cos takiego jak wymiana na "przynajmniej o takich samych
    parametrach lub lepszych"?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 2. Data: 2006-08-28 17:03:27
    Temat: Re: gwarancja i prawa konsumenta
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    tHe mRuWa napisał(a):
> [...]
    >
    > Musze sie na to godzic?
    >
    > Chyba jest cos takiego jak wymiana na "przynajmniej o takich samych

    A co to za karta (model) że zdrożała ? Od maja to raczej potaniała lub
    już jej nie produkują.
    Sprawdź dokładnie ceny być może za zwróconą gotówkę będziesz mógł kupić
    lepszy model.

  • 3. Data: 2006-08-28 19:47:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Musze sie na to godzic?
    Tak. Przecież nic na tym nie stracisz (masz to co wydałeś).

    --
    Artur Golański

  • 4. Data: 2006-08-28 21:02:01
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:hvh6f2tn8d6vut10luad0n9ubfc1qeqd95@4ax.com,
    niejaki(a): Artur Golanski z adresu <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > Tak. Przecież nic na tym nie stracisz (masz to co wydałeś).

    Strace bo za nowa TAKA SAMA bede musial wydac z 30-40zl wiecej:(

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 5. Data: 2006-08-28 21:04:21
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:ecv7lk$spc$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Marcin Piekarski z adresu <m...@i...pl> napisał(a):

    > A co to za karta (model) że zdrożała ? Od maja to raczej potaniała
    > lub już jej nie produkują.
    > Sprawdź dokładnie ceny być może za zwróconą gotówkę będziesz mógł
    > kupić lepszy model.

    GF 7600GS Galaxy 256MB DDR3 1.2ns Zalman - dalem za nia 563zl
    teraz ok 590-600zl kosztuje albo i wiecej:(

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 6. Data: 2006-08-29 10:42:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Strace bo za nowa TAKA SAMA bede musial wydac z 30-40zl wiecej:(
    Wg prawa na TAMTEJ transakcji nie poniesiesz strat i to jest ważne.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-08-29 12:52:54
    Od: "LEHKO" <lehko@WYWAL_TO_wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Piekarski" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > tHe mRuWa napisał(a):

    <ciach>

    > A co to za karta (model) że zdrożała ? Od maja to raczej potaniała lub
    > już jej nie produkują.
    > Sprawdź dokładnie ceny być może za zwróconą gotówkę będziesz mógł kupić
    > lepszy model.

    karty na AGP lekko podskoczyły do góry

    BTW siema sido ;-)