  • 1. Data: 2006-08-28 15:20:00
    Temat: Jak obliczyć zarobek utracony przy prowadzeniu DG
    Od: "Wojtek" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam prośbę o pomoc przy szukaniu odpowiedzi na następujące pytania.

    Zostałem wezwany na świadka w sprawie toczącej się przed Sądem Gospodarczym.

    Zostałem pouczony, że przysługuje mi zwrot kosztów dojazdu oraz zwrot kosztów
    podróży. I tu moje pytania.

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. W jaki zatem sposób mam
    udokumentować wysokość utraconego zarobku?

    Jestem zameldowany w mieście, gdzie jest Sąd. Ale w rzeczywistości mieszkam
    ponad 150 km dalej. Czy przy zwrocie kosztów podróży ma to znaczenie?

    Z góry dziękuję za pomoc!

    Pozdrawiam,
    Wojtek