  • 1. Data: 2006-08-28 18:02:15
    Temat: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: <a...@o...pl>

    Witam.
    Mieszkam w dzielnicy domków jednorodzinnych , posiadam dwa psy
    przez które jeden sąsiad ciągle robi awanture że szczekają .Musze tutaj
    zaznaczyć iż pieski nocują w domu ( od 22 do 7 )
    i w tych godzinach jest wszysto ok. Sąsiad grozi mi że psy potruje jak nie
    będe ich trzymać w domu do godziny 11 bo on nie może sie wyspać .
    Czy ma prawo tego odemnie wymagać ?
    Ania

  • 2. Data: 2006-08-28 18:31:31
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i w tych godzinach jest wszysto ok. Sąsiad grozi mi że psy potruje jak nie
    > będe ich trzymać w domu do godziny 11 bo on nie może sie wyspać .

    Ma on jakieś zwierze lub ulubione kwiatki ?

  • 3. Data: 2006-08-28 18:51:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@o...pl wrote:

    > i w tych godzinach jest wszysto ok. Sąsiad grozi mi że psy potruje jak nie
    > będe ich trzymać w domu do godziny 11 bo on nie może sie wyspać .
    > Czy ma prawo tego odemnie wymagać ?

    A teraz wyobraź sobie, że sąsiad kupił sobie np. motocykl z dość głośnym
    wydechem i jeździ sobie w kółko po swojej posesji na "pełnym gazie".

    Czy masz prawo wymagac od niego, żeby ci non-stop nie jeździł pod oknami?

    PS: jak nie potrafisz wychować psów, to po cholerę je sobie kupiłaś?

  • 4. Data: 2006-08-28 19:23:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > i w tych godzinach jest wszysto ok. Sąsiad grozi mi że psy potruje jak nie
    > będe ich trzymać w domu do godziny 11 bo on nie może sie wyspać .

    nagraj te grozby i zglos ten fakt na policje, zanim bedzie za pozno.
    Takich chwasty trzeba natycmiast rwac.

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 5. Data: 2006-08-28 19:24:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz wyobraź sobie, że sąsiad kupił sobie np. motocykl z dość głośnym
    > wydechem i jeździ sobie w kółko po swojej posesji na "pełnym gazie".

    durne porownanie
    P.

  • 6. Data: 2006-08-28 19:28:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:ecvfte$orc$2@inews.gazeta.pl...

    > durne porownanie

    Wbrew pozorom bardzo trafne. I jeden i drugi po prostu narusza porządek i tyle.
    Tylko na różne sposoby.

  • 7. Data: 2006-08-28 19:30:55
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy masz prawo wymagac od niego, żeby ci non-stop nie jeździł pod oknami?
    >
    > PS: jak nie potrafisz wychować psów, to po cholerę je sobie kupiłaś?

    Tak samo mowisz do dzieci sasiadow? Jak sa za glosno to zakneblowac, a
    moze tak jak pokazywali kiedys w telewizji, w beczki i pozamykac???

    Pies jest po to zeby szczekał, szczegolnie na prywatnej posesji, w koncu
    to po czesci alarm. Zapewne nie ujada non-stop (chyba ze owy sasiad go
    to tego sklania), bo nie ma takich psów, nawet nieułożone nie robia tego
    caly czas. A jesli sadzisz inaczej, to psy widujesz chyba tylko w
    telewizji lub na obrazkach.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 8. Data: 2006-08-28 19:31:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ma prawo tego odemnie wymagać ?

    Truć Twoich psów oczywiście nie ma prawa. Ale jeśli one faktycznie szczekają
    nieustannie i gość znajdzie jeszcze ze dwie osoby, które to zaświadczą, to
    sprawa może znaleźć finał przed sądem. Nie ma czegoś takiego jak cisza nocna w
    polskim prawie. Hałasować nie wolno zarówno w nocy jak i w dzień. Przy czym
    oczywiście trochę inne są progi tolerancji w nocy i w dzień. Zwyczajowo jedynie
    przyjęło się, że ta cisza ma być pomiędzy 22 a 6 rano. Ale to z niczego nie
    wynika i zakłócenie ciszy o 21" może również zostać ukarane.

  • 9. Data: 2006-08-28 19:48:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 21:30:55 +0200, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Tak samo mowisz do dzieci sasiadow? Jak sa za glosno to zakneblowac, a
    > moze tak jak pokazywali kiedys w telewizji, w beczki i pozamykac???

    Kupujesz czasem zeberka niemowlece w miesnym?
    Jakbys nie zauwazyl - dzieci to nie zwierzeta.

    > Pies jest po to zeby szczekał, szczegolnie na prywatnej posesji,

    Niech szczeka, dopoki sasiadom nie przeszkadza.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 10. Data: 2006-08-28 19:53:00
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]

    kufa sorry, ale mimo ze nie jestem wielbicielem jakims zagorzalym ministra
    Ziobry to to co znajduje sie na tej stronie to jest po prostu stek bzdur...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot