  • 11. Data: 2006-08-28 19:56:48
    Temat: Odp: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: <a...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ecvgbf$4qf$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > polskim prawie. Hałasować nie wolno zarówno w nocy jak i w dzień. Przy
    czym
    > oczywiście trochę inne są progi tolerancji w nocy i w dzień. Zwyczajowo
    jedynie
    > przyjęło się, że ta cisza ma być pomiędzy 22 a 6 rano. Ale to z niczego
    nie
    > wynika i zakłócenie ciszy o 21" może również zostać ukarane.
    >
    > Nie nie szczekają nieustannie , sa spokojne oile nie rzuca sie w nie
    kamieniami
    > a ów sąsiad kiedyś miał psa i wtedy wszystko było ok jego pies mógł
    szczekać i o 23

  • 12. Data: 2006-08-28 20:27:23
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Kupujesz czasem zeberka niemowlece w miesnym?
    > Jakbys nie zauwazyl - dzieci to nie zwierzeta.

    Wg. przedpisccy to jedno i to samo: pies - motocykl, do jadac dalej tym
    torem rozumowania i drące sie dziecko itd itp.
    Tez narusza porządek... :/
    Jak ktos wygaduje glupoty, to dlaczego ja mam byc powazny?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 13. Data: 2006-08-28 20:28:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Tak samo mowisz do dzieci sasiadow? Jak sa za glosno to zakneblowac, a
    > moze tak jak pokazywali kiedys w telewizji, w beczki i pozamykac???

    Primo: dzieci sie nie kupuje.

    Secundo: dzieci z reguły nie szczekają. Jeśli w twojej rodzinie dzieci
    szczekają - cóż, już po twojej bezsensownej wypowiedzi o beczkach widać
    wyraźne uszkodzenia twojego DNA.

    Tertio: w przypadku dzieci z reguły (od której moze odbiega twoja
    patologiczna rodzina) wystarcza zwyczajne "Dzieci, czy można prosić
    troszeczkę ciszej"? Niemniej jednak w przypadku dzieci nawet ten
    "drastyczny środek" musiałem zastosować może z 6 razy. Na przestrzeni
    ostatnich kilkunastu lat. I w dodatku w większości przypadków dotyczyło
    to pozbawionej odpowiedniego nadzoru (brak pełnoletnich opiekunów) grupy
    około 20 dzieci w mniej-więcej 15-metrowym pomieszczeniu (tzw.
    "harcówka" zlokalizowana w piwnicy bloku mieszkalnego).

    > Pies jest po to zeby szczekał, szczegolnie na prywatnej posesji, w koncu

    Jasne. A petardy są po to, żeby strzelać, silnik - żeby ryczeć, zepsute
    mięso - żeby śmierdzieć pod oknami, a autoalarm - żeby wyć non-stop.

    > to po czesci alarm.

    Tylko zepsuty alarm się naprawia.

    > Zapewne nie ujada non-stop (chyba ze owy sasiad go
    > to tego sklania), bo nie ma takich psów, nawet nieułożone nie robia tego
    > caly czas.

    Och, oczywiście, że nie cały czas... Tylko za każdym razem, jak ktoś
    przejdzie, przejedzie, spadnie listek, przebiegnie jeż, 200 metrów dalej
    ktoś rozmawia, albo pieskowi się nudzi, albo akurat ma ochotę poszczekać...

    > A jesli sadzisz inaczej, to psy widujesz chyba tylko w
    > telewizji lub na obrazkach.

    To można powiedzieć raczej o tobie.

  • 14. Data: 2006-08-28 20:50:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie nie szczekają nieustannie, są spokojne o ile nie rzuca sie w nie
    > kamieniami

    Jesli rzuca kamieniami, to sam popełnia czyn zabroniony.

    > a ów sąsiad kiedyś miał psa i wtedy wszystko było ok jego pies mógł
    > szczekać i o 23

    To nie jest argument. Tobie nie przeszkadzało, a jemu przeszkadza.

  • 15. Data: 2006-08-29 05:40:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-28, Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> wrote:

    > Wg. przedpisccy to jedno i to samo: pies - motocykl, do jadac dalej tym
    > torem rozumowania i drące sie dziecko itd itp.
    > Tez narusza porządek... :/

    Owszem drące się dziecko też może naruszać. Był wyrok bodajże w
    Gdańsku.

    Renata

  • 16. Data: 2006-08-29 05:54:00
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 28.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    > nagraj te grozby i zglos ten fakt na policje, zanim bedzie za pozno.

    Co? Panie hipokryto? Przyzwyczajenia z dawnej epoki?
    Hehe. Zawiadomić o przestępstwie najebaego kumpla za kierownicą to
    kolaboracja i tylko konfidenty tak robią. Ale nagrywać i podpierdalać
    to już luuuuuzik...

    > Takich chwasty trzeba natycmiast rwac.

    Ciebie trzeba rwać.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 17. Data: 2006-08-29 05:54:50
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    pl> napisal/a:

    > durne porownanie

    Dla Ciebie baranie, wszystko czego sam nie wypocisz w tym swoim móżdżku,
    jest durne.

  • 18. Data: 2006-08-29 08:36:55
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Secundo: dzieci z reguły nie szczekają. Jeśli w twojej rodzinie dzieci
    > szczekają - cóż, już po twojej bezsensownej wypowiedzi o beczkach widać
    > wyraźne uszkodzenia twojego DNA.

    Człowiek uczy się całe życie. Własnie zobaczyłem na własne oczy, jak
    drugi człowiek swoim poziomem wypowiedzi zszedł niżej niż wydawało się,
    że to jest wogóle możliwe.

    > Jasne. A petardy są po to, żeby strzelać, silnik - żeby ryczeć, zepsute
    > mięso - żeby śmierdzieć pod oknami, a autoalarm - żeby wyć non-stop.

    Racz zauwazyc, ze sa pewne normy ktore okreslaja chocby odległości
    stawiania budynków i ukierunkowania okien. Jesli uw sasiad postawił
    sobie domek na granicy tuz przy płocie z oknami na podworko sasiadow. To
    raczej jego wlasna wina.

    > Och, oczywiście, że nie cały czas... Tylko za każdym razem, jak ktoś
    > przejdzie, przejedzie, spadnie listek, przebiegnie jeż, 200 metrów dalej
    > ktoś rozmawia, albo pieskowi się nudzi, albo akurat ma ochotę poszczekać...

    Naprawde, o psach nie masz wiekszego pojecia.
    Uwielbiam ludzi ktorzy wypowiadaja sie nie majac doswiadczenia w danej
    sprawie.
    Sam mam kilka psow (obecnie uznawanych za rasy niebezpieczne) niemniej
    nigdy nie bylo z nimi problemow. Co wiecej, w okolicy kazdy sasiad ma
    psy, a za plotem jest jeden z rasy, ktora jest uwazana za najbardziej
    'szczekajaca' - czyli owczarek podhalański. Niemniej jakos nie
    zauwazylem szkodliwego, ciaglego i uciazliwego ujadania, pomimo, ze w/w
    piesek biega prawie pod moimi oknami. Wiadomo zdarzaja sie takie
    sytuacje, ze potrafi sie zaciac na szczekaniu, ale to zdaza sie raz na
    jakis czas.
    To raczej ludzie sa czesciej 'urazowo' nastawieni do psow i w wiekszosci
    nalezaloby wlasni ich usypiac a nie psy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 19. Data: 2006-08-29 09:06:22
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 29 sie o godzinie 10:36, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Osmanski
    napisał(a):

    > Własnie zobaczyłem na własne oczy, jak drugi człowiek swoim [...]
    ^^^^^^^^
    No nie przesadzaj - przecież to tylko lawa :)))

    --
    Herbi
    29-08-2006 11:06:19

  • 20. Data: 2006-08-29 09:18:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > kufa sorry, ale mimo ze nie jestem wielbicielem jakims zagorzalym ministra
    > Ziobry to to co znajduje sie na tej stronie to jest po prostu stek bzdur...

    co jest bzdura (dokladnie)

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?