    From: "GP" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 12:29:31 +0200

    Wróciłam przed kilkoma dniami z Danii i z wielu spraw, którym nie mogłam się
    nadziwić jedną było to, że tamtejsze psy nie szczekają! Chodzą na spacery,
    są gdzieś w obejściach domów i wogóle ich nie słychać. Ktoś nam wyjaśnił, że
    albo ma się psa nieszczekającego, albo nie ma się wcale, bo po zgłoszeniu
    przez sąsiadów faktu zakłócania spokoju przez ujadające psy reagują
    odpowiednie służby i pies jest usypiany.
    Ale tam wogóle inaczej się żyje, a tutaj każdy do bólu celebruje swoje prawo
    do robienia tego co mu się żywnie podoba.
    Moja prywaność się nie liczy, bo czyjaś wolność zostaje ograniczona.
    Moje bezpieczeństwo na drodze się nie liczy, bo jakiś zakompleksiony dureń
    musi pędzić swoim BMW (przepraszam, może są normalni właściciele samochodów
    tej marki) dwa razy szybciej niż można. Itd, itp...
    Graszka