  • 91. Data: 2006-09-02 15:33:33
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Czytam. Jego tam w ogóle nie powinno być, skoro pił, więc jak dla mnie
    > ma odpowiadać i basta.

    dosc fajnie pojmujesz sprawiedliwosc

    > Był winny obecności w samochodzie po kielichu i dobrze, że uznali go
    > winnym. Może następnym razem zastosuje sie do "piłeś - nie jedź".

    jw

    > No dopsz, niech ci będzie - podstawowa podstawa. Wykładanie psu
    > smakołyków nafaszerowanych czymś niedobrym, żeby zbieranie zarcia skąd
    > popadnie kojarzyło mu sie źle. Pies, który brał żarcie tylko wtedy,
    > kiedy wykonano określony ruch ręką, bo tak go nauczył własciciel, to
    > oczywiście też niemożliwe. I to Ty się podajesz za miłośnika psów?

    to ciekawe czy twoj by sie nie skusil na swiezego pieczonego kurczaczka

    > Wiesz, ten Jacek K. to mógł mieć wyrobione zdanie na Twój temat bez
    > względu na to, co zobaczy napisanego przez innych.
    > Myślisz, że jak ja napiszę, że Przeemek R. to najfajniejszy i
    > najprzystojniejszy oraz najmądrzejszy facet na tej grupie, to Jacek K.
    > zaraz to weźmie za prawdę objawioną?

    mysle ze jak napiszesz Przemek R. rozpowszechnia tresci pedofilskie to
    zaraz znajdzie sie kretyn ktory w to uwierzy i powieli n ainnej grupie
    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 92. Data: 2006-09-02 16:07:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > dosc fajnie pojmujesz sprawiedliwosc

    Nie wierzę w sprawiedliwość.

    > to ciekawe czy twoj by sie nie skusil na swiezego pieczonego
    > kurczaczka

    Na szczęście ja mam kota. Ale tamtemu psu mogłbyś bógwico zparoponować -
    jak nie wykonałeś odpowiedniego ruchu ręka, to mogłeś go kusić.

    > mysle ze jak napiszesz Przemek R. rozpowszechnia tresci pedofilskie to
    > zaraz znajdzie sie kretyn ktory w to uwierzy i powieli n ainnej grupie

    Tak bez sprawdzania? No fakt, pedofila można zrobić z każdego.

    Justyna