  • 31. Data: 2023-09-15 16:07:57
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 12:40, n...@o...pl pisze:
    > Do konsula.

    I w Twojej ocenie sugestie Ministra Spraw Zagranicznych może mieć "w
    odwłoku"? Dość ryzykowna teza. Niue wiem, czy osoby wskazane przez
    Ministra zasługiwały na wizę. Może tak i Konsul by je wydał.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-09-15 19:13:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.09.2023 o 15:52, Alojzy Gąska pisze:

    > Policjant ma nie dać się pobić/podrapać/opluć.

    A dlaczego pokojowo protestujące kobiety miałyby bić/drapać/opluwać
    funkcjonariuszy, którzy wykonują swoją pracę polegającą na pomaganiu i
    umożliwianiu tym kobietom skorzystanie z ich konstytucyjnych praw?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 33. Data: 2023-09-15 19:17:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Sep 2023 16:07:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I w Twojej ocenie sugestie Ministra Spraw Zagranicznych może mieć "w
    > odwłoku"? Dość ryzykowna teza. Niue wiem, czy osoby wskazane przez
    > Ministra zasługiwały na wizę. Może tak i Konsul by je wydał.

    Nie wiem jakie przepisy obwiązują konsula,
    ale polityka zagraniczna należy do kompetencji rządu,
    a komu udzielą wizy, a komu nie - wydaje się, że to element polityki
    zagranicznej.

    Gdzies na to mogą sie nałozyc przepisy unijne, szczególnie jak to wiza
    szengenska.

    J.

  • 34. Data: 2023-09-15 19:27:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A wykluczysz, ze nigdzie na świecie nie mogło być legalne?

    Twierdzisz, że u nas obowiązuje prawo z Korei Północnej?

    > Ustawa.

    A konkretnie?
    Serio jest jakaś nowa ustawa zezwalająca na pałowanie kobiet podczas
    pokojowej demonstracji?

    > Którego? Bo wcinasz w jakieś wizy nagle jakieś pałowanie.

    Przepraszam, że nie nadążasz i w tym natłoku informacji gubisz kontekst.

    > To choć pisz,
    > co masz na myśli w danym konkretnym, momencie.

    Mam na myśli to, że twierdzisz, że wykonywanie takich (z pominięciem
    "obowiązujących rozporządzeń") poleceń jest większym problemem.

    Więc chciałbym się dowiedzieć, jakie mają problemy ludzie, którzy
    wykonują takie (z pominięciem "obowiązujących rozporządzeń") polecenia.
    I przy okazji jakie (już wiem, że mniejsze) problemy mają ci, którzy
    takie polecenia wydają.

    Więc skoro twierdzisz, że tacy ludzie mają problemy, to chciałbym się
    dowiedzieć jakie.
    Fajnie by było, gdybyś te problemy pokazał na przykładzie
    funkcjonariuszy, którzy pałowali protestujące pokojowo, zgodnie z prawem
    kobiety.

    > Gdybyś miał jakikolwiek wstyd, to już byś się dawno spalił.

    Ale na szczęście różnimy się tym, że ja nie mam powodu do wstydu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 35. Data: 2023-09-15 20:08:48
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Po raz kolejny okazuje sie, że suteren będzie bronił władzy ludowej,
    > cokolwiek by nie nawywijała i ile by nie nakradła. Tym razem ~5 k$ za wizę.

    Ale ja bym chciał walić w pisy:) Niestety widzę nieudolność atakujących.
    Podam przykład. Peło idzie zamiast w argumenty, na skojarzenia: a bo pisy wydały
    350.ooo
    wiz bangijczykom, toż to się nie klei, wystarczy wziąć kalkulator i popatrzeć ile
    taki
    ludek musi pracować u siebie na 5 k usd.

    > A dlaczego pokojowo protestujące kobiety miałyby bić/drapać/opluwać
    > funkcjonariuszy

    Bo są agresywni. Ci z pierszej linii pozwalający sobie na zbyt dużo zwykle
    okazywali się "ż"/pracownikami dawnych służb.

  • 36. Data: 2023-09-16 00:36:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 19:27, Kviat pisze:

    > Twierdzisz, że u nas obowiązuje prawo z Korei Północnej?

    A tam wolno?

    > A konkretnie?
    > Serio jest jakaś nowa ustawa zezwalająca na pałowanie kobiet podczas
    > pokojowej demonstracji?

    Jest jedna ustawa na ten temat. Jako stały bywalec tego forum powinieneś
    wiedzieć jaka.

> [...]
    > Fajnie by było, gdybyś te problemy pokazał na przykładzie
    > funkcjonariuszy, którzy pałowali protestujące pokojowo, zgodnie z prawem

    A inni ludzie? Piszesz okrutnie pokrętnie. Nie chce mi się domyślać się,
    co też możesz mieć na myśli.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 37. Data: 2023-09-16 00:37:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 19:17, J.F pisze:

> [...]
    > zagranicznej.
    > Gdzies na to mogą sie nałozyc przepisy unijne, szczególnie jak to wiza

    Też mi się tak wydaje. Tam problemem - jeśli wierzyć dziennikarzom -
    jest podejrzenie, że ktoś za te decyzje brał wynagrodzenie, a nie to, że
    wydawał polecenia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 38. Data: 2023-09-16 01:16:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A tam wolno?

    Tam wolno. Tam wolno nie tylko pałować, ale nawet zabijać.

    Ale, dziecko drogie, skup się.
    Na jakiej podstawie podejrzewasz, że polecenie pałowania pokojowo
    protestujących kobiet mogło być zgodne z prawem?
    W naszym kraju. A nie gdzieś na świecie.
    Ustalmy najpierw, czy to jest zgodne z naszym prawem, a nie z prawem
    gdzieś na świecie.
    Potem możesz sobie znowu odpłynąć jak jest gdzieś na świecie.

    > Jest jedna ustawa na ten temat. Jako stały bywalec tego forum powinieneś
    > wiedzieć jaka.

    Ja wiem, że nie ma takiej ustawy.
    To ty bredzisz, że jest. Więc ją pokaż, zacytuj, albo cokolwiek, co by
    potwierdzało, że nie bredzisz.

    > A inni ludzie?

    Co inni ludzie?
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Piszesz okrutnie pokrętnie. Nie chce mi się domyślać się,
    > co też możesz mieć na myśli.

    Nie drogie dziecko.
    Twierdzisz, że jest taka ustawa, ale nie piszesz która.
    Twierdzisz, że mają problemy, ale nie piszesz jakie.
    Bredzisz, że gdzieś tam na świecie nie można wykluczyć, że prawo do
    pałowania legalnie protestujących kobiet istnieje, tak jakby polskich
    funkcjonariuszy obowiązywało prawo istniejące gdzieś tam na świecie...

    I bezczelnie twierdzisz, że to ja piszę pokrętnie.

    Twój przypadek ewidentnie wymaga pomocy specjalisty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2023-09-16 01:27:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.09.2023 o 20:08, Alojzy Gąska pisze:

    > Bo są agresywni.

    No to skoro są agresywni w stosunku do pokojowo i zgodnie z prawem
    protestujących kobiet, to się nie nadają do tej roboty. I taki opluty i
    podrapany powinien natychmiast z tej roboty wylecieć bez prawa do emerytury.

    > Ci z pierszej linii pozwalający sobie na zbyt dużo zwykle
    > okazywali się "ż"/pracownikami dawnych służb.

    Ktoś takich funkcjonariuszy na tę pierwszą linię wysyła.

    Wniosek jest jeden: trzeba zaorać tę formację i stworzyć ją od nowa z
    normalnych ludzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2023-09-16 14:37:04
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > No to skoro są agresywni w stosunku do pokojowo i zgodnie z prawem
    > protestujących kobiet, to się nie nadają do tej roboty.

    cyt. Wiele demonstracji to spontaniczne inicjatywy oddolne

    Czyli bez wcześniejszego powiadomienia gminy/ratusza czyli nielegalne.

    > I taki opluty i
    > podrapany powinien natychmiast z tej roboty wylecieć bez prawa do emerytury.

    Czemu? Kulson miał stać w szeregu i stał.
    https://twitter.com/tvp_info/status/1022778785119330
    304
    Stoną atakująca był twój fumfel Modlinger (sprawa wyciszona bo "ż")
    gojca by postawili przed sądem, drugi przypadek, strona atakującą/napierającą
    na oddział kulsonów była p.Lempart.
    https://www.youtube.com/watch?v=5XaXiOMh0us

    > Wniosek jest jeden: trzeba zaorać tę formację i stworzyć ją od nowa z
    > normalnych ludzi.

    Niż demograficzny, nie ma tylu chętnych.