  • 91. Data: 2023-09-18 12:50:19
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Do USA żadnemu
    Ciekawe czy zwracano za te kiepskie wizy? ;)

    Robert

  • 92. Data: 2023-09-18 12:51:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:29:52 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > A po trzecie potrzeba rąk do pracy.

    A to kuwizja już nie pokazuje pisowskiego spotu, że imigranci to gwałty,
    rabunki i strefy szariatu?
    Kłamali, że UE zmusza do relokacji imigrantów, którzy według PiS mieli
    obrócić Polskę w perzynę.
    Sami w 30 miesięcy wydali 250 000 wiz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 93. Data: 2023-09-18 12:51:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 12:11, Jacek pisze:
    > Rżniesz głupa. Rzeczywistość jest taka: Zlecasz przedsiębiorstwu wydawanie
    > wiz wg. wytycznych. Nie ustalasz cennika. Uzgadniasz z przedsiębiorcą ceny
    > nieoficjalnie oraz zobowiązujesz się go nie kontrolować i podpisujesz
    > umowę pod warunkiem że znaczny procent tej ceny będzie przekazywany do
    > łapy. Uważasz że przedsiębiorca wystawiał na całość zapłaty rachunki oraz
    > odprowadzał od sum stosowne podatki? ?

    Skąd Ty takie informacje czerpiesz? Na chwilę obecną najbardziej
    wiarygodne modus operandi jest takie, że była firma zewnętrzna
    odpowiedzialna za gromadzenie wniosków i wysyłanie ich do służb
    konsularnych. Ta firma pofałszowała dokumenty oraz zwróciła się do
    Wiceministra o przyspieszenie procedury. Pozór terminu zaplanowanych
    zdjęć nie był jakoś szczególnie dziwny.

    Wiceminister zwrócił się do rozpatrującego to konsula o przyspieszenie
    procedury, a przy drugiej podobnej prośbie nabrał podejrzeń, zlecił
    skontrolowanie wszystkiego i wyszło na to, że ta pierwsza grupa to lipa.
    To tyle, jeśli chodzi o urzędników. Druga grupa wiz nie dostała.

    To, czy firma w Indiach odprowadzała podatki, czy nie, to już sprawa
    władz indyjskich. Nawet nie wiemy, czy mają podatek dochodowy, bo nie
    wszystkie kraje mają. Reszta to są jakieś domysły i pomówienia. Być może
    trafne, ale nie mamy żadnych dowodów ani poszlak na to.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 94. Data: 2023-09-18 12:52:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A mnie polityka nie interesuje.

    Ale polityka Tobą tak! :)

    Robert

  • 95. Data: 2023-09-18 12:53:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:17:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przede wszystkim mowa tu o 36 + 13 osobach, czyli łącznie 49 osobach.
    > Ale może to tylko przykładowa grupa i były inne. Listy osób zaczęły do
    > placówek konsularnych trafiać od jesieni 2022 roku. Czyli to nie jest
    > afera tysięcy imigrantów, a pewnie kilkudziesięciu.

    Jesteś prawdziwym mistrzem w rżnięciu głupa, ale masz pecha, bo tu są
    ludzie piśmienni. W 30 miesięcy wydano ćwierć miliona wiz, a ci słynni
    filmowcy z Bolyłód to akurat szczególnie drastyczny przykład.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 96. Data: 2023-09-18 12:55:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 12:51, Olin pisze:

    > A to kuwizja już nie pokazuje pisowskiego spotu, że imigranci to gwałty,
    > rabunki i strefy szariatu?

    Pokazuje, ale nie wiem czy tylko na X.

    > Kłamali, że UE zmusza do relokacji imigrantów, którzy według PiS mieli
    > obrócić Polskę w perzynę.

    Ale oni raczej bez pozwolenia na pracę chcieli ich tu dać.

    > Sami w 30 miesięcy wydali 250 000 wiz.

    No i dobrze jeżeli przyjechali i pracują.

    Robert

  • 97. Data: 2023-09-18 12:56:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:44:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A mnie polityka nie interesuje.

    No chyba, że trzeba znowu pomóc władzy ludowej; wtedy się wybudzasz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 98. Data: 2023-09-18 12:58:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:55:40 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > No i dobrze jeżeli przyjechali i pracują.

    To budujące, że suteren tak pokochał imigrantów, bo niedawno jeszcze
    przenosili pasożyty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2023-09-18 12:59:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 12:53, Olin pisze:
    > Jesteś prawdziwym mistrzem w rżnięciu głupa, ale masz pecha, bo tu są
    > ludzie piśmienni. W 30 miesięcy wydano ćwierć miliona wiz, a ci słynni
    > filmowcy z Bolyłód to akurat szczególnie drastyczny przykład.

    Skąd ta wiedza? Pytam po prostu. Bo po pierwsze z artykułu RP (a jak na
    razie, to jedyny w miarę rzetelny materiał) wynika, że pierwszy mniej
    lub bardziej legalny email pojawił się w grudniu 2022 roku, a po drugie
    znalazłem w internecie, że w Indiach za 7 miesięcy wydano 3500 wiz - a
    przecież już kilka miesięcy trwa afera, a po za tym chyba jakieś legalne
    są wydawane. A zatem mam wątpliwości co do rzędu wielkości podawanych
    przez Ciebie danych.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 100. Data: 2023-09-18 13:03:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:59:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd ta wiedza? Pytam po prostu.

    Poszukaj sobie, ale nie u Sakiewicza ani u braci Kremlowskich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/