    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Date: Sat, 16 Sep 2023 01:16:43 +0200

    > A tam wolno?

    Tam wolno. Tam wolno nie tylko pałować, ale nawet zabijać.

    Ale, dziecko drogie, skup się.
    Na jakiej podstawie podejrzewasz, że polecenie pałowania pokojowo
    protestujących kobiet mogło być zgodne z prawem?
    W naszym kraju. A nie gdzieś na świecie.
    Ustalmy najpierw, czy to jest zgodne z naszym prawem, a nie z prawem
    gdzieś na świecie.
    Potem możesz sobie znowu odpłynąć jak jest gdzieś na świecie.

    > Jest jedna ustawa na ten temat. Jako stały bywalec tego forum powinieneś
    > wiedzieć jaka.

    Ja wiem, że nie ma takiej ustawy.
    To ty bredzisz, że jest. Więc ją pokaż, zacytuj, albo cokolwiek, co by
    potwierdzało, że nie bredzisz.

    > A inni ludzie?

    Co inni ludzie?
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Piszesz okrutnie pokrętnie. Nie chce mi się domyślać się,
    > co też możesz mieć na myśli.

    Nie drogie dziecko.
    Twierdzisz, że jest taka ustawa, ale nie piszesz która.
    Twierdzisz, że mają problemy, ale nie piszesz jakie.
    Bredzisz, że gdzieś tam na świecie nie można wykluczyć, że prawo do
    pałowania legalnie protestujących kobiet istnieje, tak jakby polskich
    funkcjonariuszy obowiązywało prawo istniejące gdzieś tam na świecie...

    I bezczelnie twierdzisz, że to ja piszę pokrętnie.

    Twój przypadek ewidentnie wymaga pomocy specjalisty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr