  • 21. Data: 2023-09-15 11:01:55
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Sep 2023 17:15:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie, że ktoś "na siłę" próbuje rozkręcić aferę.

    Ja za to mam pewność, że przekaz PiSu jest dopasowany do poziomu
    intelektualnego i moralnego elektoratu tej szajki udającej partię
    polityczną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2023-09-15 11:20:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Sep 2023 10:07:53 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Czyli generalnie niewinny?

    Trudno powiedziec, nie znając dokladnie sprawy, ale przypominam
    ze rozporządzenie wydaje minister/stwo lub rząd.

    Wydaje się, ze decyzja komu wydać wizę jak najbardziej do
    ministra/rządu należy, chyba, ze to z ustawą koliduje ..

    J.

  • 23. Data: 2023-09-15 12:17:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Dobra, ale to ministerstwo. Nawet lepiej, ze nie ten minister, bo
    > jeszcze by można sądzić, że coś kręci. Czyli nie ten, a obecny minister
    > oświadczył, że takie działania wysoko postawionych urzędników były
    > nielegalne, ale my twierdzimy, ze to minister robił?

    > Przede wszystkim ktoś wiarygodnie musi stwierdzić, ze doszło do
    > naruszenia praw.

    "Z odpowiedzi, jaką Onet otrzymał z MSZ, wynika, że takie działania
    wysoko postawionych urzędników resortu dyplomacji były nielegalne."

    Ale dobrze wiedzieć, że dla ciebie nawet MSZ nie jest wiarygodny.
    Ty zawsze wiesz wszystko lepiej.

    > Nie za bardzo wiem co ma stanowisko Prezesa w sprawie nielegalnych
    > imigrantów do jakiś nacisków na przyznawanie wiz.

    Bo masz poważny problem z kojarzeniem.

    > Prezes nie powiera
    > wdzierania się przez granicę. Skoro Minister lobbował za wydaniem  komuś
    > wizy przez zagraniczną placówkę, to widać ta konkretna osoba chciała
    > legalnie tu wjechać.

    Aaaa... no skoro osoba chciała, to wszystko w porządku.
    Tylko dlaczego pod płaszczykiem filmowców, skoro legalnie?
    Ręce opadają...

    https://www.facebook.com/ludwika.wlodek/posts/pfbid0
    32H9sriKDS4YbDCF2R97zgBf45A2FhSnpSCVH2LwwSAARbSj4gJX
    23xt7GwpvKkhgl

    > NA skojarzenie eksplojda z nielegalnych imigrantem, który legalnie za
    > poparciem Ministerstwa Spraw Zagranicznych chce wjechać faktycznie bym
    > nie wpadł.

    Te sprawy łączy twój poziom kojarzenia.
    Nawet tego nie skojarzyłeś :):)

    > Pisanie bzdur z sarkazmem ma niewiele wspólnego.

    Czyli nadal nie umiesz.

    > To zdecydowanie powinieneś ich unikać.

    Zagadki dla inteligentnych są fajne. Nie zamierzam ich unikać tylko
    dlatego, że ich nie rozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2023-09-15 12:27:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tak. Dobrze.

    > Nie wiem. Może nie było polecenia. Może było zgodne z prawem.

    Na jakiej podstawie podejrzewasz, że polecenie pałowania pokojowo
    protestujących kobiet mogło być zgodne z prawem?
    Podaj choć jedną okoliczność. Może jakieś "obowiązujące rozporządzenie"
    na to pozwala?

    > A może
    > mieli problem. Skąd mam wiedzieć, o czym Ty akurat w tej chwili myślisz?

    To ty twierdzisz, że wykonywanie takich poleceń jest większym problemem.
    Więc ja się pytam, jaki problem oni mieli w związku z wykonaniem tego
    polecenia?

    > I tu się różnimy.

    I całe szczęście. Bo gdybym uważał jak ty, to bym się spalił ze wstydu,
    że robię z siebie publiczne pośmiewisko.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 25. Data: 2023-09-15 12:40:15
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wydaje się, ze decyzja komu wydać wizę jak najbardziej do
    > ministra/rządu należy, chyba, ze to z ustawą koliduje ..

    Do konsula.

  • 26. Data: 2023-09-15 15:49:03
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > Wawrzyk ściągnął ekipę z Bollywood, wiec pewnie zrobią remake "Smoleńska",
    > żeby dało się to oglądać. Będą tańce i śpiewy w kolorowych strojach w
    > wiadomym kokpicie.

    Jak trzeba to i obywatelstwo dadzą, paczaj Kwaśnieski - Olisadebe.
    Nie widzę nic podejrzaneg kiedy w kilku przypadkach przyspieszyli wydawanie wiz.
    No a jak co wzięli w łapę, trza temat drążyć. Tylko drążenie tematu przez Peło i
    "ż"/DE media
    idzie niezdarnie, widać więcej kwików niż konkretów.

  • 27. Data: 2023-09-15 15:52:02
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Na jakiej podstawie podejrzewasz, że polecenie pałowania pokojowo
    > protestujących kobiet mogło być zgodne z prawem?

    Policjant ma nie dać się pobić/podrapać/opluć.

  • 28. Data: 2023-09-15 15:58:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Sep 2023 06:49:03 -0700 (PDT), Alojzy Gąska napisał(a):

    > Nie widzę nic podejrzaneg kiedy w kilku przypadkach przyspieszyli wydawanie wiz.

    Po raz kolejny okazuje sie, że suteren będzie bronił władzy ludowej,
    cokolwiek by nie nawywijała i ile by nie nakradła. Tym razem ~5 k$ za wizę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2023-09-15 15:59:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 12:27, Kviat pisze:
    > Na jakiej podstawie podejrzewasz, że polecenie pałowania pokojowo
    > protestujących kobiet mogło być zgodne z prawem?

    A wykluczysz, ze nigdzie na świecie nie mogło być legalne?

    > Podaj choć jedną okoliczność. Może jakieś "obowiązujące rozporządzenie"
    > na to pozwala?

    Ustawa.

    > To ty twierdzisz, że wykonywanie takich poleceń jest większym problemem.
    > Więc ja się pytam, jaki problem oni mieli w związku z wykonaniem tego
    > polecenia?

    Którego? Bo wcinasz w jakieś wizy nagle jakieś pałowanie. To choć pisz,
    co masz na myśli w danym konkretnym, momencie.

    > I całe szczęście. Bo gdybym uważał jak ty, to bym się spalił ze wstydu,
    > że robię z siebie publiczne pośmiewisko.

    Gdybyś miał jakikolwiek wstyd, to już byś się dawno spalił.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-09-15 16:05:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 10:07, n...@o...pl pisze:
    > Czyli generalnie niewinny?

    Podżeganie do popełnienia przestępstwa jest generalnie karane, jeśli
    samo przestępstwo zostanie popełnione. Jeżeli czynu zabronionego nie
    usiłowano dokonać, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary, a
    nawet odstąpić od jej wymierzenia. A zatem, dokąd takiego nielegalnego
    polecenia nie wykonano, to odpowiedzialność wydającego je może być
    iluzoryczna.
    --
    (~) Robert Tomasik