    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Date: Fri, 15 Sep 2023 12:17:36 +0200

    > Dobra, ale to ministerstwo. Nawet lepiej, ze nie ten minister, bo
    > jeszcze by można sądzić, że coś kręci. Czyli nie ten, a obecny minister
    > oświadczył, że takie działania wysoko postawionych urzędników były
    > nielegalne, ale my twierdzimy, ze to minister robił?

    > Przede wszystkim ktoś wiarygodnie musi stwierdzić, ze doszło do
    > naruszenia praw.

    "Z odpowiedzi, jaką Onet otrzymał z MSZ, wynika, że takie działania
    wysoko postawionych urzędników resortu dyplomacji były nielegalne."

    Ale dobrze wiedzieć, że dla ciebie nawet MSZ nie jest wiarygodny.
    Ty zawsze wiesz wszystko lepiej.

    > Nie za bardzo wiem co ma stanowisko Prezesa w sprawie nielegalnych
    > imigrantów do jakiś nacisków na przyznawanie wiz.

    Bo masz poważny problem z kojarzeniem.

    > Prezes nie powiera
    > wdzierania się przez granicę. Skoro Minister lobbował za wydaniem  komuś
    > wizy przez zagraniczną placówkę, to widać ta konkretna osoba chciała
    > legalnie tu wjechać.

    Aaaa... no skoro osoba chciała, to wszystko w porządku.
    Tylko dlaczego pod płaszczykiem filmowców, skoro legalnie?
    Ręce opadają...

    https://www.facebook.com/ludwika.wlodek/posts/pfbid0
    32H9sriKDS4YbDCF2R97zgBf45A2FhSnpSCVH2LwwSAARbSj4gJX
    23xt7GwpvKkhgl

    > NA skojarzenie eksplojda z nielegalnych imigrantem, który legalnie za
    > poparciem Ministerstwa Spraw Zagranicznych chce wjechać faktycznie bym
    > nie wpadł.

    Te sprawy łączy twój poziom kojarzenia.
    Nawet tego nie skojarzyłeś :):)

    > Pisanie bzdur z sarkazmem ma niewiele wspólnego.

    Czyli nadal nie umiesz.

    > To zdecydowanie powinieneś ich unikać.

    Zagadki dla inteligentnych są fajne. Nie zamierzam ich unikać tylko
    dlatego, że ich nie rozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr