  • 11. Data: 2023-09-14 20:36:28
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2023 o 19:40, n...@o...pl pisze:
    > Ma prawo dyktować komu mają wydać wizę z pominięciem rozporządzeń?
    > Czyli gdyby szef kazał ci "a wal mu w głowę!", to gorliwie byś to wykonał?

    Jeśli wydawał z pominięciem "obowiązujących rozporządzeń", to większym
    problemem jest wykonanie tych poleceń, niż ich wydanie
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2023-09-14 22:32:35
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Jeśli wydawał z pominięciem "obowiązujących rozporządzeń", to większym
    > problemem jest wykonanie tych poleceń, niż ich wydanie

    Nie ma jednolitego przekazu od pokokokowni, nie idzie się dowiedzieć o co im biega.
    2 mln migrantów, 700 tys, 350 tys, dziś mowa o 700 przypadkach.

    Jedni 'ż" napiszą tak (ci co chca dosrać pisom), a inni siak (ci co zajmują sie w
    PL pośrednictwem pracy):
    https://oko.press/afera-wizowa-informacje-i-manipula
    cje-o-masowym-naplywie-migrantow-sprawdzamy-fakty-i-
    liczby

    Przypadek domniemanej ekipy z indii. Rok 2022, ale wtedy wiz na strefe szengen PL
    wydała
    12 osobom z indii, a w 2023 aż 3 osobom i pisza że oni niezweryfikowani i że do usa
    przez meksyk i
    że bezpieczeństwo usa zagrożone!!!!

    Ogólnie sprawa z marca tego roku, dziś wyniesiona jak sami mówią na wyzszy poziom.
    Obiektywnie patrząc coś tam się działo, kasa nie śmierdzi, a ile z tego zostanie?
    Za 1-2 tyg. zaczną inną operetkę jak z obecnej zejdzie powietrze.

    OT.
    Z afery kanadyjskich cmentarzy coś się ostało?
    Szkoły katolickie zlikwidwali, na mieście mają tysiace fentanylowych ćpunów.
    Wot interes zrobili.

  • 13. Data: 2023-09-14 22:40:56
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    n...@o...pl napisał(a):

    > :D :D Uśmiałem się.

    Pracownicy z korei pn. w stoczni za czasów Donka, kojarzysz coś?
    Nie wiem czy "ż" media czy ktoś inny, ktoś klepał w te tony:
    a bo oni to pracujo za darmo, w nieludzkich warunkach i kasa leci
    do reżimu Kim Dzon jakiegoś tam.

  • 14. Data: 2023-09-14 23:09:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2023 o 22:32, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Nie ma jednolitego przekazu od pokokokowni, nie idzie się dowiedzieć o co im biega.
    > 2 mln migrantów, 700 tys, 350 tys, dziś mowa o 700 przypadkach.

    Niue wie, co to "pokokownia".

> [...]
    w PL pośrednictwem pracy):
    > https://oko.press/afera-wizowa-informacje-i-manipula
    cje-o-masowym-naplywie-migrantow-sprawdzamy-fakty-i-

    Powoływanie się na oko.press jako źródło informacji nie jest w mojej
    ocenie dobre.

> [...]
    wydała
    > 12 osobom z indii, a w 2023 aż 3 osobom i pisza że oni niezweryfikowani i że do usa

    Czyli ewentualnie mowa może być o 15 wizach w dwa lata? Oczywiście,
    jeśli z naruszeniem prawa, to o 15 za dużo.

> [...]
    > Za 1-2 tyg. zaczną inną operetkę jak z obecnej zejdzie powietrze.

    Wiadomo, że tam jakakolwiek kasa w ogóle wchodziła w rachubę?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-09-15 00:12:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyli Minister odpowiedział, że działał sam nielegalnie? To nie był
    > jednak minister, tylko jacyś inni "wysoko postawieni"?

    Dziecko drogie, to nie ten minister odpowiadał. Ten minister już
    wcześniej wyleciał.

    Odpowiesz na to?

    > Dajesz link do blisko 2 minutowego przemówienia ówczesnego premiera
    > sprzed 7 lat. I mam wydedukować, o który fragmencik Ci chodzi?
    > Oprzędzając - nie chciało mi się słuchać tych kilkunastu minut.

    Żyjesz w alternatywnym świecie?
    Nawet niezbyt rozgarnięte dziecko wie jakie prezes ma stanowisko w
    sprawie ściągania imigrantów. Bez oglądania powszechnie znanych, czy to
    historycznych, czy bardziej bieżących wypowiedzi prezesa na ten temat.
    A ty nawet nie domyśliłeś się o co chodzi...

    Twój poziom kojarzenia i dedukcji jest żenujący. Tak samo jak poziom
    twoich wszystkich specjalizacji, od "eksplojdów" zaczynając.

    > Też nie wiem. Czemu pytasz?

    Chciałem sprawdzić, czy nadal nie umiesz w sarkazm.

    > Też nie wiem.

    Wiem, że nie wiesz. Bo przecież ktoś "na siłę" próbuje rozkręcić aferę.

    To było pytanie retoryczne. Taka zagadka dla inteligentnych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2023-09-15 00:28:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeśli wydawał z pominięciem "obowiązujących rozporządzeń", to większym
    > problemem jest wykonanie tych poleceń, niż ich wydanie

    Twierdzisz, że jeżeli przełożony wydaje polecenie pałowania kobiet
    niezgodnie z prawem, to większy problem mają ci, którzy to polecenie
    wykonują?
    Dobrze cię zrozumiałem?

    Oni mieli jakieś problem z wykonaniem tego polecenia?
    Albo chociaż po jego wykonaniu?

    Bo ja też uważam, że powinni mieć problem.
    I ich przełożony również. Chociaż nie uważam, że mniejszy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2023-09-15 00:35:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 00:12, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie, to nie ten minister odpowiadał. Ten minister już
    > wcześniej wyleciał.

    Dobra, ale to ministerstwo. Nawet lepiej, ze nie ten minister, bo
    jeszcze by można sądzić, że coś kręci. Czyli nie ten, a obecny minister
    oświadczył, że takie działania wysoko postawionych urzędników były
    nielegalne, ale my twierdzimy, ze to minister robił?

    > Odpowiesz na to?

    Przede wszystkim ktoś wiarygodnie musi stwierdzić, ze doszło do
    naruszenia praw.

> [...]
    > historycznych, czy bardziej bieżących wypowiedzi prezesa na ten temat.
    > A ty nawet nie domyśliłeś się o co chodzi...

    Nie za bardzo wiem co ma stanowisko Prezesa w sprawie nielegalnych
    imigrantów do jakiś nacisków na przyznawanie wiz. Prezes nie powiera
    wdzierania się przez granicę. Skoro Minister lobbował za wydaniem komuś
    wizy przez zagraniczną placówkę, to widać ta konkretna osoba chciała
    legalnie tu wjechać.

    > Twój poziom kojarzenia i dedukcji jest żenujący. Tak samo jak poziom
    > twoich wszystkich specjalizacji, od "eksplojdów" zaczynając.

    NA skojarzenie eksplojda z nielegalnych imigrantem, który legalnie za
    poparciem Ministerstwa Spraw Zagranicznych chce wjechać faktycznie bym
    nie wpadł.

    > Chciałem sprawdzić, czy nadal nie umiesz w sarkazm.

    Pisanie bzdur z sarkazmem ma niewiele wspólnego.

    > Wiem, że nie wiesz. Bo przecież ktoś "na siłę" próbuje rozkręcić aferę. > To było
    pytanie retoryczne. Taka zagadka dla inteligentnych.

    To zdecydowanie powinieneś ich unikać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-09-15 00:38:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 00:28, Kviat pisze:

    > Twierdzisz, że jeżeli przełożony wydaje polecenie pałowania kobiet
    > niezgodnie z prawem, to większy problem mają ci, którzy to polecenie
    > wykonują?
    > Dobrze cię zrozumiałem?

    Tak. Dobrze.

    > Oni mieli jakieś problem z wykonaniem tego polecenia?
    > Albo chociaż po jego wykonaniu?

    Nie wiem. Może nie było polecenia. Może było zgodne z prawem. A może
    mieli problem. Skąd mam wiedzieć, o czym Ty akurat w tej chwili myślisz?

    > Bo ja też uważam, że powinni mieć problem.
    > I ich przełożony również. Chociaż nie uważam, że mniejszy.

    I tu się różnimy.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2023-09-15 10:07:53
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Jeśli wydawał z pominięciem "obowiązujących rozporządzeń", to większym
    > problemem jest wykonanie tych poleceń, niż ich wydanie

    Czyli generalnie niewinny?

  • 20. Data: 2023-09-15 10:59:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Sep 2023 07:55:50 -0700 (PDT), Mordoklejek Zygzakowaty
    napisał(a):

    > Skoro jest zapotrzebowanie na ludków o określonych kwalifikacjach, pierw
    > sprawdza się kwalifikacje i później ściąga.

    Wawrzyk ściągnął ekipę z Bollywood, wiec pewnie zrobią remake "Smoleńska",
    żeby dało się to oglądać. Będą tańce i śpiewy w kolorowych strojach w
    wiadomym kokpicie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/