  • 201. Data: 2020-10-07 13:32:15
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 06 Oct 2020 15:48:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ile jeszcze dzieci Wielcy Polscy Reżyserzy Ocalali z Holocaustu muszą
    > zgwałcić

    Tylu, ilu zgwałcili Jankowski i Wesołowski nie dadzą rady, choćby żyli 100
    lat i niczym innym się nie zajmowali.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 202. Data: 2020-10-07 13:40:38
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-) [Olin: GW (2004) "minęła się z prawdą"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Tylu, ilu zgwałcili Jankowski i Wesołowski nie dadzą rady, choćby żyli 100
    > lat i niczym innym się nie zajmowali.

    Ależ Gazeta Wyborcza (2004) walnęła w tytule o *pomówieniach* Jankowskiego!
    Ty śmiesz Gazecie Wyborczej nie wierzyć?! Ja jak raz napisali
    (co mi pasuje) to wierzę do końca świata i jeden dzień dłużej! ;-)
    Czy ty wierzysz że GW miała jaja napisać prawdę/"prawdę" dopiero
    lata po śmierci Jankowskiego? Taka wersja też może dla mnie być.

    --
    A. Filip

  • 203. Data: 2020-10-07 13:43:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 07 Oct 2020 13:40:38 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ależ Gazeta Wyborcza (2004) walnęła w tytule o *pomówieniach* Jankowskiego!

    Na co to jest argument?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 204. Data: 2020-10-07 14:04:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Na co to jest argument?

    Że GW zaliczyła dwie *sprzeczne* wersje a więc wiarygodność jej
    ostatniej wersji "może budzić wątpliwości" a co najmniej może
    wzbudzić dociekania jak się zmieniły jej interesa.
    Jankowski żył sześć lat po "pomówieniach z 2004" (zmarł 2010).
    Było dużo czasu go oskarżyć jeszcze za życia i dać mu szansę na obronę.
    A tak "GW wiarygodność siadła". Raczej teraz napisali o Jankowskim
    (w sporawej części) prawdę ale "niekoniecznie".

    Jak ktoś zmienia wersję *bez w miarę dokładnego wyjaśnienia dlaczego* to
    z wiarygodnością może się pożegnać. Fakt (GW) prasowy to nie fakt.
    Michnik (Adam) w sprawie pomówień Kobylańskiego jest "niewinny przez
    przedawnienie". Jankowski w sprawie oskarżeń o pedofilię jest
    "niewinny przez zgon" szczególnie gdy minęło (aż) 6 lat od publicznych
    oskarżeń do jego śmierci. W tej sytuacji oskarżenia Jankowskiego są
    *w praktyce* oskarżeniami Polski o to że miała to głęboko w dupie
    *pod rządami SLD, PiS (2005-2007) i PO* .

    --
    A. Filip

  • 205. Data: 2020-10-07 14:35:41
    Od: Kviat

    W dniu 07.10.2020 o 14:04, A. Filip pisze:

    > Że GW zaliczyła dwie *sprzeczne* wersje

    No i co z tego?

    > a więc wiarygodność jej
    > ostatniej wersji "może budzić wątpliwości"

    To sobie załóż wątek o wiarygodności gazety, nie kupuj i nie czytaj.

    A teraz skup się na wiarygodności oskarżeń wobec Jankowskiego, bo jedno
    z drugim nie ma nic wspólnego.

    > Było dużo czasu go oskarżyć jeszcze za życia i dać mu szansę na obronę.

    Ale ci Australijczycy, Austriacy, Belgowie, Chilijczycy, Francuzi,
    Holendrzy, Irlandczycy, Kanadyjczycy, Niemcy, Polacy, Amerykanie, Włosi
    są głupi. Mieli tyle czasu na oskarżenia... a tak długo zwlekali.
    dlaczego nie posłuchali dobrej rady filipka i wcześniej nic nie robili?
    Normalnie zagadka nie do rozwiązania, a przecież to takie proste.

    > W tej sytuacji oskarżenia Jankowskiego są
    > *w praktyce* oskarżeniami Polski o to że miała to głęboko w dupie
    > *pod rządami SLD, PiS (2005-2007) i PO* .

    Tu się z tobą zgodzę. Są to oskarżenia jak najbardziej słuszne.
    I nadal ma głęboko w dupie.

    Np. facet publicznie oświadcza, że torturował człowieka zmuszając go
    siłą do jedzenia salcesonu podczas wypędzania jakiegoś szatana (czy
    czegoś tam) i jaka jest reakcja? Jakiś prokurator ruszył dupę? Była
    jakaś reakcja policji? Czy tylko jak zwykle wszyscy mieli bekę?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 206. Data: 2020-10-07 14:57:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 07 Oct 2020 14:04:24 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Że GW zaliczyła dwie *sprzeczne* wersje a więc wiarygodność jej
    > ostatniej wersji "może budzić wątpliwości" a co najmniej może
    > wzbudzić dociekania jak się zmieniły jej interesa.

    Pojawił się świadek, a za nim następni, którzy opowiedzieli o wyczynach
    Jankowskiego, kiedy jeszcze był wikarym.
    Nawisem mówiąc, ciągle powołujesz się na tytuł z 2004, ale nie dajesz
    szansy zapoznać się ani z artykułem, ani nawet z samym tytułem w dokładnym
    brzemieniu.

    W kółko wyskakujesz z Polańskim i jakimiś bzdurnymi argumentami, typowymi
    dla ormowców ideologii rzymsko-pedofilskiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 207. Data: 2020-10-07 15:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >>> Tak. Jeżeli go chronią i przenoszą do innej piekarni zamiast

    >Dobrze się czujesz?
    >Dlaczego cech piekarzy miałby przeprowadzać jakieś śledztwo?

    A dlaczego cech ksiezy powinien przeprowadzac jakies sledztwa ?

    J.

  • 208. Data: 2020-10-07 15:37:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 06.10.2020 o 20:18, J.F. pisze:

    >Serio? Dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć, co instytucja ma
    >zrobić żeby nie chronić pedofilów?
    >Ręce opadają.

    >To skoro nie wie, to niech pozwoli komuś kompetentnemu i do tego
    >powołanemu to ocenić.

    Ale przeciez nie zabrania.
    Niech poszkodowana osoba pojdzie na policje, zlozy zeznania pod kara
    za skladanie falszywych, i sprawa sie potoczy ... a przynajmniej
    powinna.

    >Udostępnić dokumenty, a nie wywozić je za granicę

    Jakie dokumenty? Zazwyczaj nie ma zadnych.

    >i nie przenosić "na wszelki wypadek" podejrzanego o pedofilię.

    Jak w kraju, to scigania to jakos bardzo nie utrudnia.

    >Serio takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom?

    >A co robi szkoła, gdy nauczyciel zostanie oskarżony o pedofilię?

    a) umywa rece i mowi "ja nic o tym nie wiem, jak ktos wie, to niech
    powiadomi organy scigania",
    b) zaprasza nauczyciela na rozmowe "niech sie pan/i zastanowi czy nie
    chce pan/i sie zwolnic/zmienic szkoly",
    c) mowi "nie wiemy, nie mielismy wczesniej takich sygnalow",
    d) mowi "nie wiemy czy zarzuty prawdziwe, ale profilaktycznie
    przenieslismy do innych klas".

    >Co robi jakiekolwiek inna organizacja pozarządowa, stowarzyszenie...

    Patrz wyzej ?

    >Wynajmują prywatnego detektywa i puszczają oskarżającego w
    >skarpetkach?

    >Czy wy się czasem zastanawiacie nad tym co piszecie?

    No wlasnie ...

    >Nie. A pomyśl... co to ma do rzeczy?

    Taki tam przyczynek do statystyki.

    >Zaskoczę cię, ale spodziewałem się takiego pytania, bo nie pierwszy
    >raz dyskutuję z kimś, kto nie ogarnia problemu.
    >Zawsze się pojawia takie pytanie, podkreślam zawsze. Bo obrońcom tej
    >instytucji w pale się nie mieści, jak to jest możliwe, że ktoś, kto
    >nie był molestowany przez klechę widzi co się tam dzieje i reaguje.

    Ale zaraz - byles, widziales? Czy z "faktow prasowych" wyciagasz
    wnioski?

    Ja tu nie pomoge, bo stosunkow z klechami od kilkudziesieciu lat nie
    utrzymuje.

    >Na tej samej zasadzie, za każdym razem jak ktoś reaguje na nagonkę i
    >systemowe prześladowanie homoseksualistów, od razu pada pytanie: "a
    >ty co, homoseksualista jesteś, że tak ich bronisz? to co cię to
    >obchodzi?".

    No ale czy aby na pewno nie mamy tu przesladowania klechow ?

    Tak ogolnie to ciagle jeszcze do kosciola ludzie dobrowolnie chodza -
    widac nie jest ten ksiadz taki zly.

    >A kto twierdzi, że tam są sami pedofile?
    >Ręce opadają.

    Tak ambitnie na nich najezdzasz, jakby sami pedofile tam byli :-)

    J.

  • 209. Data: 2020-10-07 15:47:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Oct 2020 15:17:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > A dlaczego cech ksiezy powinien przeprowadzac jakies sledztwa ?

    Przecież właśnie żadnymi śledztwami się nie trudzą.
    Najwyżej ofiara dowie się, że prowokowała, a kolegę przenosi się na nowe
    łowisko, żeby mógł sobie poużywać.

  • 210. Data: 2020-10-07 15:47:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 06.10.2020 o 19:58, J.F. pisze:

    >W którym miejscu?

    >Czego znowu nie zrozumiałeś?
    >Kościół ma w dupie TO - czyli pedofilię swoich funkcjonariuszy, bo
    >ponieważ ma duży majątek, wpływy i posłuch u bezmózgich wiernych i w
    >tym zakresie jest bezkarny.

    Ale jednak nie calkiem ma w d*, skoro stwarza pozory zainteroesowania.
    Tzn nie pedofilią funkcjonariuszy sie przejmuje, ale widac spadek tacy
    go boli, a przeciez niby taki bogaty.

    I to jest wlasnie blad logiczny w wypowiedzi :-)

    >Nawet jeżeli ze względu na spadające wpływy coś zaczną z pedofilią w
    >swoich szeregach robić, to nie dlatego, że zaczną się przejmować
    >pedofilią we własnych szeregach - bo mają wystarczająco duży majątek
    >i wpływy żeby kary uniknąć - lecz dlatego, bo im kasa przestanie się
    >zgadzać.

    Czyli ten majatek nie taki znow duzy :-)

    >Tylko i wyłącznie kasa (brak kasy) zmusi ich do działania, a nie
    >pedofilia w tej instytucji.

    >Jak to ujął jeden z obrońców kościoła i czołowych mędrców na tej
    >grupie:
    >"Jeśli nawet potępiają sam proceder i osobę, to zrozumiałym wydaje
    >sie dbałość o instytucję."

    Mnie tez sie wydaje zrozumiale :-)

    >Oni mają w dupie proceder, najważniejsza jest dbałość o instytucję.
    >Jaśniej nie potrafię tego wytłumaczyć.

    Czy tak w d* ... moze uwazaja, ze instytucja poniesie wieksza szkode,
    jak gazety napisza "ksiadz aresztowany/skazany za pedofile".
    A wydaje im sie, ze jak sie przeniesie do Afryki, klasztoru
    zamknietego, czy np do domu starcow, to problem zniknie,

    J.