  • 641. Data: 2020-10-18 19:47:05
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:44, Shrek pisze:

    > Oczywiście że dostaje.

    Konkrety poproszę.

    --
    Liwiusz

  • 642. Data: 2020-10-18 19:51:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:36, Liwiusz pisze:

    > Jeśli już brniemy w analogię, to możemy porównać małżeństwo do pocałunku
    > z języczkiem.

    Mi się bardzej podoba do stosunku - czy po unieważnieniu (pierwszego)
    stosunku z powrotem zostaje się prawiczkiem:P

    --
    Shrek

  • 643. Data: 2020-10-18 19:51:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:46, A. Filip pisze:

    > W duchu logiki prawa świeckiego? W tym że noworodek nie mógł wyrazić
    > zgody wiec jako minimum przetrzymywanie informacji o chrzcie wbrew woli
    > osoby już dorosłej rodzi znaczące prawne wątpliwości/niekonsekwencje.

    Zgoda noworodka nie jest do tego potrzebna, tak jak na przykład zgoda na
    nadanie imienia.

    --
    Liwiusz

  • 644. Data: 2020-10-18 19:52:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:46, Shrek pisze:

    > Po pierwsze nie jestem żadnym wiernym. Więc już w pierwszym stwierdzeniu
    > jest błąd.

    Zatem poprawię: ochrzczonego.

    Wszyscy jesteśmy też ochrzczeni u mormonów, i prawdziwemu ateiście też
    to zwisa i powiewa.

    --
    Liwiusz

  • 645. Data: 2020-10-18 19:53:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:51, Shrek pisze:

    > Mi się bardzej podoba do stosunku - czy po unieważnieniu (pierwszego)
    > stosunku z powrotem zostaje się prawiczkiem:P

    Zatem powtórzę swoją argumentację - jeśli do stosunku nie doszło, przed
    stosunkiem ktoś był prawiczkiem, i potem też nie miał żadnego, to nie
    tyle "z powrotem zostaje prawiczkiem", co "cały czas jest prawiczkiem".
    Prosta logika.

    --
    Liwiusz

  • 646. Data: 2020-10-18 19:55:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:47, Liwiusz pisze:

    > Konkrety poproszę.

    konkordat, płatną religię w szkolę, kapelanów w szpitalach i wojsku,
    fundusz kościelny, preferencje u ubezpieczeniach społecznych dla
    funkcjonariuszy, zwolnienie z obowiązku świadczenia przez
    funkcjonariuszy w niektórych sytuacjach w czynnościach procesowych -
    szukać dalej?

    --
    Shrek

  • 647. Data: 2020-10-18 19:56:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:52, Liwiusz pisze:

    > Zatem poprawię: ochrzczonego.
    >
    > Wszyscy jesteśmy też ochrzczeni u mormonów, i prawdziwemu ateiście też
    > to zwisa i powiewa.

    Tak jak napisałem - zwisa mi to i powiewa. Natomiast nie zwisa mi to, że
    na tej podstawie jakaś organizacja uważa, że jestem jej członkiem.

    --
    Shrek

  • 648. Data: 2020-10-18 19:57:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:53, Liwiusz pisze:

> [...]
    > stosunkiem ktoś był prawiczkiem, i potem też nie miał żadnego, to nie
    > tyle "z powrotem zostaje prawiczkiem", co "cały czas jest prawiczkiem".

    Poza tym, że jednak doszło, tylko "ksiądz unieważnił"

    --
    Shrek

  • 649. Data: 2020-10-18 20:00:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:55, Shrek pisze:

> [...]
    > funkcjonariuszy, zwolnienie z obowiązku świadczenia przez
    > funkcjonariuszy w niektórych sytuacjach w czynnościach procesowych -

    Konkrety uzależniające cokolwiek dla kościoła od liczby ochrzczonych
    osób. Najlepiej w formie Dz. Ust.

    --
    Liwiusz

  • 650. Data: 2020-10-18 20:01:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 16:54, Kviat pisze:
    > niż wsadzać takiego do więzienia. Pozbywanie się takiego narzędzia
    > dostępnego na każde skinienie, a któremu owieczki bezgranicznie ufają i
    > mu się zwierzają nawet z myślozbrodni przeciwko reżimowi, byłoby dla
    > reżimu głupotą.

    To były takie czasy, że ogłoszenie przez ówczesne zarzutu raczej by
    zostało uznane po prostu za prowokację. Oczywiście co innego jakiś
    zarzut "tu i teraz". Takich rzeczy nikt nigdy nie próbuje zamiatać pod
    dywan".

    Po za tym media były dostępne aktywnie niewielkiej grupie osób. Teraz
    każdy idiota może internecie udawać "dziennikarza śledczego". Jeśli
    zarzut się potwierdzał, to winny dostawał wyrok i nikt nie był
    zainteresowany ogłaszaniem tego. Ówczesne gazety nie wypisywały
    bezkarnie - jak teraz - głupot.

    Zauważ, że w Polsce w roku mamy ponad tysiąc ujawnionych przypadków
    pedofilii, a dziennikarze piszą o pojedynczych przypadkach.

    --
    Robert Tomasik