  • 651. Data: 2020-10-18 20:01:34
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:57, Shrek pisze:

    > Poza tym, że jednak doszło, tylko "ksiądz unieważnił"

    No nie, teraz to ty robisz kurwę z logiki. Istotą stwierdzenia
    małżeństwa za niebyłe jest to, że do małżeństwa nigdy nie doszło, a nie,
    że było, ale zostało unieważnione.

    --
    Liwiusz

  • 652. Data: 2020-10-18 20:02:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 19:56, Shrek pisze:

    > Tak jak napisałem - zwisa mi to i powiewa. Natomiast nie zwisa mi to, że
    > na tej podstawie jakaś organizacja uważa, że jestem jej członkiem.

    Cóż, musisz się nauczyć z tym żyć. To jest coś w stylu tego, czy jesteś
    dupkiem - to nie od ciebie zależy, tylko od opinii innych :)

    --
    Liwiusz

  • 653. Data: 2020-10-18 20:03:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:38, Liwiusz pisze:

    > Problem logiczny polega na tym, że opisujesz to jako "dymanie własnej
    > żony", podczas gdy to nie była żona z punktu widzenia kościoła,

    Jak nie była, jak była? Ty robisz kurwę z logiki - koleś dyma własną
    żonę. Ma na to certyfikat od kościoła i co więcej od państwa, na
    podstawie poświadczenia od funkcjonariusza tego kościoła. Rucha żonę i
    popełnia w ten sposób cudzołóstwo:P Nic nie poradzę, że to wniosek który
    nie wydaje się specjalnie logiczny. Nie ja wymyśliłem żeby w małżeństwo
    mieszać mechanikę kwantową:P

    --
    Shrek

  • 654. Data: 2020-10-18 20:05:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:03, Shrek pisze:

    > Jak nie była, jak była? Ty robisz kurwę z logiki - koleś dyma własną
    > żonę. Ma na to certyfikat od kościoła i co więcej od państwa, na
    > podstawie poświadczenia od funkcjonariusza tego kościoła. Rucha żonę i

    Certyfikat nie stwierdzał stanu faktycznego.

    --
    Liwiusz

  • 655. Data: 2020-10-18 20:06:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 17:31, ąćęłńóśźż pisze:

    > No wiesz, jednak co innego gdy 16-latek, a co innego gdy 40-latek.

    Co innego, ale nadal nie spełnia to definicji pedofilii.

    > BTW miałem kolegę 32 l. co miał laskę ukończone 16 l.

    Nie są to często przypadki, tym nie mniej zdarzają się i nie mają z
    pedofilią nic wspólnego.

    --
    Robert Tomasik

  • 656. Data: 2020-10-18 20:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:02, Liwiusz pisze:

    > Cóż, musisz się nauczyć z tym żyć. To jest coś w stylu tego, czy jesteś
    > dupkiem - to nie od ciebie zależy, tylko od opinii innych :)

    No widzisz - ciebie uważają za dupka i nauczyłeś się z tym żyć - zwisa
    ci to i powiewa. No i dochodzimy do tematy czemu mnie wkurwia jak
    kościół uważa mnie za swojego członka. Otóż w przeciwieństwie do twojej
    obojętności mnie to wkurwia. I mam do tego wkurwienia prawo. Nie
    rozumiem dlaczego miałbym zachować obojętność, w tym że ktoś mnie
    próbuje na siłę uszczęścliwić przynależnością do organizacji z którą się
    fundamentalnie nie zgadzam.

    --
    Shrek

  • 657. Data: 2020-10-18 20:07:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.10.2020 o 19:56, Shrek pisze:

    > Tak jak napisałem - zwisa mi to i powiewa. Natomiast nie zwisa mi to, że
    > na tej podstawie jakaś organizacja uważa, że jestem jej członkiem.

    No ale przecież istnieje procedura "wystąpienia z organizacji", tylko
    nie nazywa się "uznanie chrztu za niebyły".

    MJ

  • 658. Data: 2020-10-18 20:09:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:01, Liwiusz pisze:

    > No nie, teraz to ty robisz kurwę z logiki. Istotą stwierdzenia
    > małżeństwa za niebyłe jest to, że do małżeństwa nigdy nie doszło, a nie,
    > że było, ale zostało unieważnione.

    Dobrze - w takim razie mówimy o ponownym staniem się prawiczkiem po
    "uniebylnieniu" stosunku przez księdza. Masz rację to zmienia postać
    rzeczy;) To któryś z tych cudów potrzebnych co się punkty do
    beatyfikacji zbiera?

    --
    Shrek

  • 659. Data: 2020-10-18 20:13:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:09, Shrek pisze:

> [...]
    > "uniebylnieniu" stosunku przez księdza. Masz rację to zmienia postać
    > rzeczy;) To któryś z tych cudów potrzebnych co się punkty do

    Błąd jest w założeniu, że mowa jest o "ponownym staniu się". Nie chodzi
    o ponowne stanie się, tylko o uznanie, że cały czas się było, zgodnie ze
    stanem faktycznym.

    --
    Liwiusz

  • 660. Data: 2020-10-18 20:14:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:07, Michal Jankowski pisze:

    > No ale przecież istnieje procedura "wystąpienia z organizacji", tylko
    > nie nazywa się "uznanie chrztu za niebyły".

    Nie istnieje - benedykt szesnasty wykreślił z prawa kanonicznego
    możliwość wystąpienia z kościoła "semel catholicus, semper catholicus":P
    Obecnie jedyna droga to unieważnie samego faktu zostania katolikiem,
    czyli chrztu. Przynajmniej według kościoła katolickiego.

    --
    Shrek