  • 141. Data: 2022-03-31 14:01:29
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 13:34, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Mar 2022 07:44:03 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    > od Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> :

    > Prezes Fundacji Ordo Medicus - dr Mariusz Błochowiak, fizyk, dorobek
    > naukowy niewykrywalny.
    > Opracował cztery tomy książki ,,Fałszywa pandemia. Krytyka naukowców i
    > lekarzy"
    > Autor artykułu naukowego zamieszczonego w piśmie "Egzorcysta" pod
    > tytułem "Materializacja podczas egzorcyzmu a prerogatywy Stwórcy ".
> [...]
    Ale spójrz na kontekst, chodzi o wypowiedzi lekarzy pracujących w
    szpitalach. Zresztą jeśli nie tam to można i tu:
    https://twitter.com/i/status/1423842584565256196

    całość wywiadu:

    https://www.youtube.com/watch?v=AxKTU1QQ--k

    --
    http://zrzeda.pl

  • 142. Data: 2022-03-31 14:24:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2022 13:49:31 +0200, Kviat napisał(a):

    > Kłamiesz.
    > To jedna z wiodących szurskich legend krążących od dawna i dawno już
    > wyjaśniona przez _naukowców_ że to bzdura.

    Dokładnie. To go dyskwalifikuje w 100%.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 143. Data: 2022-03-31 14:43:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > https://www.nature.com/articles/s41467-021-27674-x
    > wystarczy?

    Nie, ale nareszcie coś! Teraz kwestia co chciałeś przez to zakomunikować
    bo od samego początku mówiliśmy o przeciwciałach i ich różnej ilości. Że
    jakieś są zawsze to dość oczywiste.

    > tu inny artykuł:
    > https://euroimmun.pl/blog/przeciwciala-to-nie-wszyst
    ko-testy-igra-jako-nowe-narzedzie-do-diagnostyki-odp
    owiedzi-immunologicznej-na-sars-cov-2/

    No tak, ale ponownie, zgubiłem się, czego ten art. miał dowieść? Że sama
    ochrona limfocytami T wystarczy?

    > wcześniej pracował w Zakładzie Genetyki UW
    > a w CDC był kierownikiem laboratorium Referencyjnej i Rozwojowej
    > Diagnostyki Molekularnej Pasożytów

    Przepraszam Cię Tomku, ale serio, bez złośliwości czy uszczypliwości, to
    nie są żadne wysokie i prestiżowe stanowiska. Pan jest mikrobiologie,
    jak zresztą o sobie napisał i to wydaje się tyle.

    --
    Marcin

  • 144. Data: 2022-03-31 14:56:30
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 14:01:29 +0200
    doszła do mnie wiadomość <t2456p$1agk$2@gioia.aioe.org>
> [...]
    >>

    >Ale spójrz na kontekst, chodzi o wypowiedzi lekarzy pracujących w
    >szpitalach. Zresztą jeśli nie tam to można i tu:

    Prof Kuna już był przesłuchiwany, czy może komisja śledcza pod wodzą
    fizyka egzorcysty dopiero to planuje?

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Powołał go Pan,

  • 145. Data: 2022-03-31 15:05:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 14:43, Marcin Debowski napisał:

> [...]
    owiedzi-immunologicznej-na-sars-cov-2/

    > No tak, ale ponownie, zgubiłem się, czego ten art. miał dowieść? Że sama

    Czasami tak - zależy od organizmu i wtedy przeciwciał możesz albo nie
    wykryć, albo wykryć ich bardzo mało, szczególnie prostszymi testami, nie
    znaczy to, że organizm nie jest odporny na dany patogen.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 146. Data: 2022-03-31 15:07:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]

    > Autor artykułu naukowego zamieszczonego w piśmie "Egzorcysta" pod
    > tytułem "Materializacja podczas egzorcyzmu a prerogatywy Stwórcy ".

    A ja osłupiałem, kiedy spojrzałem na skład zarządu tzw. Stowarzyszenia
    Niezależnych Lekarzy i Naukowców. Przewodnicząca jest jednym z członków
    Towarzystwa Medycyny Antropozoficznej, zajmującego się współpracą z
    Wyższą Szkołą Wiedzy Duchowej. :D
    Nie, to wcale nie są jaja! :D

    --
    -
    Akarm

  • 147. Data: 2022-03-31 15:12:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 14:56, a...@p...com pisze:
> [...]
    > od Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> :

    > Prof Kuna już był przesłuchiwany, czy może komisja śledcza pod wodzą

    A skąd ja mam wiedzieć, zapytaj ich. Pokazuje przykłady - nie są to
    anonimowe osoby, można sprawdzić kim są i co mówią, a potem
    skonfrontować to z przepisami. Zauważ, że mówią dokładnie to samo, co
    prof. Kuna o patologii zarządzania pandemią. A od znajomych wiem, że
    jest to prawda, po prostu oni nie chcą się wypowiadać publicznie,
    natomiast ci co chcą, się wypowiadają, można sprawdzić zatem co mówią.
    Czy źródło dobre? Jeśli nie manipuluje wypowiedziami to chyba nie ma
    znaczenia gdzie ktoś się wypowiada, tylko istotne jest co mówi i w jakim
    kontekście. Tam po prostu jest więcej wypowiedzi również rożnych lekarzy
    - można posłuchać by sprawdzić co mówią.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 148. Data: 2022-03-31 15:24:13
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 15:07:28 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6245a790$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    od Akarm <a...@w...pl> :

> [...]
    >Niezależnych Lekarzy i Naukowców. Przewodnicząca jest jednym z członków
    >Towarzystwa Medycyny Antropozoficznej, zajmującego się współpracą z

    Wierzę, takie czasy, idiokracja czeka za rogiem.
    Zapomniałem podać linku do naukowego art pana doktora bez dorobku
    Błochowiaka:
    https://www.miesiecznikegzorcysta.pl/informacje/item
    /2475-materializacja-podczas-egzorcyzmu-a-prerogatyw
    y-stworcy

  • 149. Data: 2022-03-31 15:28:36
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 15:12:09 +0200
    doszła do mnie wiadomość <t249b9$1eji$1@gioia.aioe.org>
> [...]
    >kontekście. Tam po prostu jest więcej wypowiedzi również rożnych lekarzy
    >- można posłuchać by sprawdzić co mówią.

    Znaczenie ma kto zaprosił i w jakim celu, bo zapraszający sam sobie
    wybiera osoby, które zaprasza, w wypadku owej komisji cel i osoby są
    oczywiste, szurdanse macabre.

  • 150. Data: 2022-03-31 15:37:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 31 Mar 2022 15:07:28 +0200, Akarm napisał(a):

    > skład zarządu tzw. Stowarzyszenia
    > Niezależnych Lekarzy i Naukowców. Przewodnicząca jest jednym z członków
    > Towarzystwa Medycyny Antropozoficznej, zajmującego się współpracą z
    > Wyższą Szkołą Wiedzy Duchowej.

    To jakaś filia podkomisji smoleńskiej?
    Może znajdą tam miejsce dla Shurka i Stasia Pytalskiego, to będą mieli
    zajęcie i podniesie się poziom dyskusji na grupie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl