  • 1. Data: 2022-03-24 09:26:35
    Temat: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    Czyżby znowu szury miały rację?

    http://www.pteilchz.org.pl/wp-content/uploads/2022/0
    3/Stanowisko-17-03-2022.pdf

    Co zatem ze skazanymi lekarzami, którzy o tym mówią głośno od paru 2
    lat, za co są ciągani po izbach lekarskich. Próbuje się im odbierać za
    podobne postulaty prawo do wykonywania zawodu. Tak - takie podejście
    było znane od dawna, bo jest to podejście zgodne z nauką, w
    przeciwieństwie do tego co nam się wmawia od prawie 2 lat forsując
    jakieś neonaukowe wymysły.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 2. Data: 2022-03-24 09:57:59
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyżby znowu szury miały rację?
    >
    > http://www.pteilchz.org.pl/wp-content/uploads/2022/0
    3/Stanowisko-17-03-2022.pdf

    > Co zatem ze skazanymi lekarzami,

    Skazanymi za co?
    Podaj przykład.

    > którzy o tym mówią głośno od paru 2
    > lat, za co są ciągani po izbach lekarskich.

    Ale przeczytałeś tego pdfa ze zrozumieniem?
    (To było pytanie retoryczne.)
    Podaj przykład jakiegoś lekarza ciąganego _ZA_TO_ po izbach lekarskich.

    W szczepionkach nie ma chipów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2022-03-24 10:14:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 09:57, Kviat napisał:

> [...]
    > (To było pytanie retoryczne.)
    > Podaj przykład jakiegoś lekarza ciąganego _ZA_TO_ po izbach lekarskich.

    za takie podejście, jedni zostali skazani inni tylko ciągani po oil -
    najbardziej znany przykład osoby, która zresztą swojego czasu publicznie
    podobne wytyczne dawała to dr Basiukiewicz.

    > W szczepionkach nie ma chipów.

    tak wiem i piąta ręka nie wyrasta. Argumentacja jak od Fijałka, którego
    Norman Pieniążek zalicza do nieuków, którzy mają braki w wiedzy o
    immunologii, genetyki i wirusologii, a mimo to udają ekspertóww tych
    dziedzinach.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 4. Data: 2022-03-24 10:36:48
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > za takie podejście, jedni zostali skazani inni tylko ciągani po oil -
    > najbardziej znany przykład osoby, która zresztą swojego czasu publicznie
    > podobne wytyczne dawała to dr Basiukiewicz.

    "- Jak człowiek jest wyizolowany, to choruje - tłumaczy dr Paweł Basiukiewicz."

> [...]
    > Norman Pieniążek zalicza do nieuków, którzy mają braki w wiedzy o
    > immunologii, genetyki i wirusologii, a mimo to udają ekspertóww tych

    No i gdzie te przykłady o której Olin prosił? Czekałem w napięciu, ale trochę
    się zesrałeś...

  • 5. Data: 2022-03-24 11:10:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > za takie podejście, jedni zostali skazani inni tylko ciągani po oil -
    > najbardziej znany przykład osoby, która zresztą swojego czasu publicznie
    > podobne wytyczne dawała to dr Basiukiewicz.

    Pierdolisz. Nie za to.
    I dobrze wiesz za co.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2022-03-24 11:15:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 11:10, Kviat napisał:

    > Pierdolisz. Nie za to.
    > I dobrze wiesz za co.

    Proszę napisz za co...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 7. Data: 2022-03-24 11:28:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Proszę napisz za co...

    Ważne, że nie za TO.
    Skup się i podaj przykład za TO z tego linka, który sam zamieściłeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2022-03-24 11:42:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 11:28, Kviat pisze:

    > Ważne, że nie za TO.
    > Skup się i podaj przykład za TO z tego linka, który sam zamieściłeś.

    Tak tak, nie za to, a akurat to było głównymi postulatami o których mówi
    od prawie 2 lat... No to za co, ciekaw jestem.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 9. Data: 2022-03-24 12:21:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-24, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Ważne, że nie za TO.
    > Skup się i podaj przykład za TO z tego linka, który sam zamieściłeś.

    Proszę, niech ktoś powie wreszcie za co i co jest z tym pismem nie tak.
    Najwyraźniej ten kawałek rzeczywistości jakoś mnie ominął.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2022-03-24 12:31:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 12:21, Marcin Debowski napisał:

    > Proszę, niech ktoś powie wreszcie za co i co jest z tym pismem nie tak.
    > Najwyraźniej ten kawałek rzeczywistości jakoś mnie ominął.

    Z tym pismem jest wszystko ok, są to standardy, których domagał się
    właśnie dr Basiukiewicz od prawie 2 lat za co musiał się stawiać przed
    oil, jako, że wg niektórych były to antynaukowe herezje. Co więcej,
    przez brak takiego podejścia mamy ok 200 tys nadmiarowych zgonów.

    Z wieloma innymi rzeczami, których Kviat broni z takim poświęceniem
    będzie podobnie, bo poza propagandowymi tekstami nie mają potwierdzenia
    w nauce. Ale jeszcze niedawno, każdego, kto postulował takie podejście
    tenże Kviat nazywał szurem.

    A narracja się pomału zmienia i propagandyści zaraz będą zmieniać
    teksty, że w zasadzie to oni mówili inaczej, tylko ich nie rozumieliśmy.

    --
    http://zrzeda.pl