  • 211. Data: 2022-04-08 06:25:26
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2022 o 14:06, J.F pisze:

    > Ale też zaniżone o tych, co testu nie mieli, i nie wiadomo na co
    > zeszli.

    Jak trafił do szpitala lub miał kontakt z pogotowiem to miał. Większość
    zanim zejdzie to ma.

    > A jak np objawami zawału wozili od szpitala do szpitala aż zszedl w
    > karetce, to na co? :-)

    No jak na co? Gdyby nie kowod to by żył:P

    > U nas akurat podejrzewam, ze wiekszosc ofiar zdążyla pogotowie wezwac,
    > jak stan był tylko cięzki, wiec test im w koncu zrobiono, i wynik
    > pozytywny był.
    > Gorzej natomiast ze statystyką zachorowan.

    Skąś sięte dodatkowe drugie tyle zgnoów ponad "kowidowe" wzięło.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 212. Data: 2022-04-08 06:28:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2022 o 16:25, J.F pisze:

    > Wiec na co schodzilo tych pozostalych 500 nadmiarowych?
    > Zakladam, ze jak sie źle poczuli, to jednak wezwano pogotowie,
    > test zrobiono, i wyszedl negatywny.
    >
    > Przeciazenie karetek/szpitali? Wożenie miedzy szpitalami?
    > Brak miejsc na oddziałach zwykłych?

    Jeszcze lepiej - myślisz, że jak karetki stały pod szpytalami na
    podjeżdzie, to jak brakowało to co? Ludzie umierali bo nikt im nie pomagał.

    > Skutek teleporad? ale czemu taki krótki?
    > Czyzby jednak "grypa"/przeziębienie wzmagała smiertelność innych
    > chorób?

    "grypa" rozłożyła system ratownictwa medycznego a konkretnie sory. Po
    prostu nie działało. I była to kwestia procedur. Bo miejsca oficjalnie były.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 213. Data: 2022-04-08 06:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawda, ale to był niejako poboczny wątek, który zrobił się nam z
    > długofalowych efektów postkowidowych. To mówisz, że ich nie ma bo ludzie
    > mają takie objawy bez przerwy? :)

    Nie mówię, że ich nie ma, bo nie wiem. Mówię tylko że sama korelacja to
    stanowczo za mało, bo ludzie rzeczywiście na takie "powikłania"
    chorowali od zawsze, więc nawet korelacja nic nie mówi. Równie dobrze,
    może ktoś powiedzieć, że to od wrasatającego paznokcia albo od
    przeziębienie (wiem ironizuje).

    Ale sam fakt że ktoś miał kowid a teraz ciężko mu się myśli to
    zedecydowanie za mało żeby wyciągać jakieś mocne wnioski.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 214. Data: 2022-04-08 07:40:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 07.04.2022 o 16:25, J.F napisał:

    > Zachorowan.
    > Wielu było leczonych metodą "siedziec w domu, paracetamol dwa razy
    > dziennie, jak sie pogorszy to wezwac pogotowie".
    > Sie nie pogorszylo, i nie wiadomo na co pacjent był chory.

    > Nie wiem jak ze szpitalami, ale w gorącym okresie to nam przybylo
    > ok 1000 zgonów dziennie, a przypadkow smiertelnych "na covid i choroby
    > towarzyszace" tylko 500 dziennie.
    >
    > Wiec na co schodzilo tych pozostalych 500 nadmiarowych?
    > Zakladam, ze jak sie źle poczuli, to jednak wezwano pogotowie,
    > test zrobiono, i wyszedl negatywny.

    to już byłby zgon chyba szpitalny - piszemy o zgonach domowych - zawsze
    były, ale wg danych za 2021r (be te są całościowo opracowane) ilość
    pozaszpitalnych zwiększyła się o tyle co ilość nadmiarowych zgonów -
    dokładnie ten sam rząd wielkości...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 215. Data: 2022-04-08 10:35:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 07:40:38 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    > były, ale wg danych za 2021r (be te są całościowo opracowane) ilość
    > pozaszpitalnych zwiększyła się o tyle co ilość nadmiarowych zgonów -

    Ja pisze o wszystkich zgonach. Normalnie mielismy tego ok 1000
    dziennie, wtedy skoczylo do 2 tys, a rzad podawal ze na Covid i
    choroby towarzyszace schodzilo 500.

    A co z drugim 500 ?

    J.

  • 216. Data: 2022-04-08 11:02:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 10:35, J.F pisze:

    > Ja pisze o wszystkich zgonach. Normalnie mielismy tego ok 1000
    > dziennie, wtedy skoczylo do 2 tys, a rzad podawal ze na Covid i
    > choroby towarzyszace schodzilo 500.
    >
    > A co z drugim 500 ?

    Karetka nie przyjechała? Do przychodnie nie było numerków?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 217. Data: 2022-04-08 11:11:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 06:25:26 +0200, Shrek wrote:

    > Jak trafił do szpitala lub miał kontakt z pogotowiem to miał. Większość
    > zanim zejdzie to ma.

    > No jak na co? Gdyby nie kowod to by żył:P

    Akurat wożenie zdarzało sie i wczesniej.

    Tez mnie ciekawi.

    J.

  • 218. Data: 2022-04-08 11:40:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 11:11, J.F pisze:

    > Akurat wożenie zdarzało sie i wczesniej.

    Nie na taką skalę i raczej w mniej poważnych przypadkach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 219. Data: 2022-04-08 12:36:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 11:40:43 +0200, Shrek wrote:

    > Nie na taką skalę i raczej w mniej poważnych przypadkach.

    W powaznych tez.
    Lzejsze przypadki szpital chetnie przyjmie :-)

    Np
    https://dziennikzachodni.pl/ruszyla-kontrola-nfz-w-s
    zpitalu-w-wodzislawiu-sl-pacjent-z-zawalem-czekal-9-
    godzin-wozono-go-od-szpitala-do-szpitala-zmarl/ar/c1
    -14019557

    czy taki ciekawy przypadek
    https://palestra.pl/pl/czasopismo/wydanie/5-2019/art
    ykul/obowiazek-transportu-pacjenta-przez-zespol-rato
    wnictwa-medycznego-do-szpitalnego-oddzialu-ratunkowe
    go-lub-szpitala-glosa-do-postanowienia-sadu-najwyzsz
    ego-z-2.02.2017-r.-ii-kk-306-16

    J.

  • 220. Data: 2022-04-08 13:00:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 12:36, J.F pisze:

> [...]
    wnictwa-medycznego-do-szpitalnego-oddzialu-ratunkowe
    go-lub-szpitala-glosa-do-postanowienia-sadu-najwyzsz

    Tylko to był margines nie reguła jak w szczycie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.