  • 151. Data: 2022-03-31 17:30:33
    Temat: Re: No proszę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Mar 2022 15:07:28 +0200, Akarm wrote:

    > A ja osłupiałem, kiedy spojrzałem na skład zarządu tzw. Stowarzyszenia
    > Niezależnych Lekarzy i Naukowców. Przewodnicząca jest jednym z członków
    > Towarzystwa Medycyny Antropozoficznej, zajmującego się współpracą z
    > Wyższą Szkołą Wiedzy Duchowej. :D
    > Nie, to wcale nie są jaja! :D

    Ale co to jest ta WSWD, bo google nie znajduje ... a w kraju, gdzie sa
    wydziały i uczelnie teologiczne, to moze wcale nie tak źle :-)

    TMA jakies znajduje, w Białymstoku i w likwidacji.

    Ale ... biorac pod uwage, ze w medycynie placebo pomaga,
    to moze ta antropozofia nie jest taka glupia ...

    J.

  • 152. Data: 2022-03-31 19:05:40
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 15:37:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość <67jfxvpcp6gx.1enda79ooruc4$.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >To jakaś filia podkomisji smoleńskiej?
    >Może znajdą tam miejsce dla Shurka i Stasia Pytalskiego, to będą mieli
    >zajęcie i podniesie się poziom dyskusji na grupie.

    Nie jestem pewien, czy Antoni M. jeszcze(na etapie końcowym*)
    rekrutuje specjalistów od wszystkiego** więc może ich skierować do
    komisji Ordo Medicus.
    Atmosfera na posiedzeniach tej komisji jest jak w kolejce do fryzjera
    w piątek o osiemnastej czy na pogrzebie proboszcza Prąci Niżnych w
    czasie mowy pogrzebowej wygłoszonej przez sołtysa Kostomłotów(w
    zastępstwie), a oni mają wygadanki wyćwiczone, więc to by wyszło na
    plus, może by nawet (n)Aszdziennik o tym napisał.

    * - Jarosław K. ostatnio stwierdził, że już wszystko jest dla niego
    jasne, więc to najpewniej koniec tej komisji.
    ** - QM, STW, reaktorów atomowych, medycyny, wirusologii, biologii,
    astronomii i astrologii, matematyki, geometrii, algebry, statystyki
    oraz tym podobnych.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Powołał go Pan,

  • 153. Data: 2022-03-31 19:36:54
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 17:30:33 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ilv9sdsh9dre.mvogrpusiygo$.dlg@40tude.net>
    od "J.F" <j...@p...onet.pl> :

> [...]
    >
    >Ale ... biorac pod uwage, ze w medycynie placebo pomaga,
    >to moze ta antropozofia nie jest taka glupia ...

    To może plandemię CoZwida da się zamknąć za pomocą placebo?

  • 154. Data: 2022-03-31 21:33:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2022 o 13:05, J.F pisze:

    > A tak naprawde to chyba rzedu 1% czy mniej bo wielu przechodzilo bez
    > testu czy bezobjawowo.

    Mniej - bo w zgony kowodowe wmieszano wszystkie możliwe choroby
    wspóltowarzyszące.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 155. Data: 2022-03-31 21:42:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie da się porównać z jakimś krajem gdzie kowid nie spowodował zapaśći
    > służby zdrowia i dałoby się oszacować zgony nadmiarowe bez ryzyka
    > nadmiarowośći niekowidowych?

    Ale załamanie czy nie służby zdrowia nie powoduje ani że wykrywane są
    wszystkie przypadki ani że na konto covida nie zapisuje się chorów
    współtowarzyszących. Co do przypadków poszechnie uważa się, że wykrywana
    jest średnio 1/5-1/3, jeśli chodzi o zgony zaledwie 1/5 to zgony na
    kowid a nie kowid z chorobami współtowarzyszącymi. Osobiście byłem na
    pogrzebie osoby z chorobą współtowarzyszącą a mianowicie sepsą... Jak
    sobie to przemnożysz, to okaże się że "oficjalna" śmiertelność jest
    przeszacowana o rząd wiekości.

    > Grypa sezonowa w Stanach to tak do 0.1%. Wydaje mi się, że spokojnie
    > rząd wielkości wchodzi w grę.

    No to jak 0,1 to pewnie podobnie wygląda prawdziwa śmiertelność covid.
    Inna sprawa, że jestem przekonany że porównujemy nieporównywalne, bo
    zdaje się rzadko wpisuje się w kartę zgonu "grypa".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 156. Data: 2022-04-01 00:53:01
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Dokładnie. To go dyskwalifikuje w 100%.

    Serio? Dopiero to? Dopiero teraz?
    Przecież to debil od dawna.

  • 157. Data: 2022-04-01 00:56:02
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Kiedy mamy podobne poglądy:P

    Kazanie się szczepić niedziałającą szczepionką to wasz wspólny mianownik?

  • 158. Data: 2022-04-01 02:36:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bylaby to dobra hipoteza, ale potem przychodzi kolejna fala
    > i sie okazuje, ze oni zaczynaja chorowac.
    > Czyli chyba wczesniej nie chorowali.

    Jednak ci niezaszczepieni co przeszli też chorują. Musielibyśmy wiedzieć
    jak długo taka odporność się utrzymuje, ale to jest chyba tylko parę
    miesięcy, więc też żadna rewelacja.

    > Zdarza sie, ale rzadko.
    > Mam kolege, co tez 2x przechodzil, ale on szczep :-)

    https://www.nature.com/articles/s41598-022-05325-5
    Wynika mi, że ca 5%, ale to w czasie 4 miesięcy. Ile byłoby po 6.?

    > Ogolnie wiadomo, ze latem infekcji mniej.
    > Ale pisze o dwoch falach np jednej zimy.

    Święta, łażenie po domach i różne wyjazdy rodzinno-urlopowe.

    > czekaj czekaj - mamy poczatek fali, ilość zakażen rosnie.
    > A potem osiaga maksimum i spada.
    > Skąd to przesilenie?

    Panika i większa ostrożność? Delty się trochę wszyscy bali.

    > Tak, tylko ze u nas
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/pl
    >
    > nie nastapilo wyparcie jednej mutacji przez drugą,
    > ale sa dwie fale w tym sezonie.
    >
    > no chyba, ze po prostu jedna sie przywlokła we wrzesniu, zaatakowala
    > niektorych, ich rodziny i znajomych, wyczerpala pule ... ale przyszly
    > swieta i przywlokla sie druga fala.
    >
    > Tylko tak troche trudno mi sie zgodzic, ze istnieje jakas izolowana
    > grupa w spoleczenstwie, co sie zaraza wzajemnie i nie roznosi dalej ..

    Z tych wykresów to MZ fala od pażdziernika do grudnia to efekt wakacji;
    mała falka grudniowa to Święta, a od marca omikron.

    --
    Marcin

  • 159. Data: 2022-04-01 06:23:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 00:56, n...@o...pl pisze:

    > Kazanie się szczepić niedziałającą szczepionką to wasz wspólny mianownik?

    Prawie tak - z tym że bez "kazanie".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 160. Data: 2022-04-01 08:12:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.03.2022 o 21:42, Shrek pisze:

> [...]
    > pogrzebie osoby z chorobą współtowarzyszącą a mianowicie sepsą... Jak
    > sobie to przemnożysz, to okaże się że "oficjalna" śmiertelność jest

    Ciekawe, że to nie działa w drugą stronę.
    Jak jest mowa o powikłaniach po covidzie, albo o zgonach w trakcie
    covida, to pada pytanie, a skąd wiadomo, że to od covida, po chuj przy
    zawale wpisują covida, skoro to był zawał, przecież wcześniej ludzie też
    umierali na zawały itp., więc śmiertelność na covid jest przeszacowana o
    rząd wielkości.

    Ale jak ktoś umiera, dostaje zawału, ma wylew itp. dzień po szczepieniu,
    to na bank po szczepieniu. Tak jakby wcześniej ludzie nie umierali na
    zawał i nie mieli nagłych wylewów. Jak sobie to przemnożysz, to okaże
    się, że "oficjalne" nopy po szczepieniu są przeszacowane o rząd wielkości.

    Na wszelki wypadek nie wspomnę, że wszelkie rejestry do których zgłasza
    się poszczepienne nopy mają wyraźne zastrzeżenie, że to tylko rejestry
    zgłoszeń jakichś zdarzeń, z których absolutnie nie wynika, że te
    przypadki są na 100% związane ze szczepieniem. Po prostu nastąpiła
    zbieżność czasowa, a to, czy dane konkretne zdarzenie ma faktycznie
    związek ze szczepieniem wymaga sprawdzenia. I to każdego przypadku
    indywidualnie.
    Ale szczepionki są niebezpieczne, ludzie nie umierają od covida tylko na
    sepsę, a szury miały rację.

    Pozdrawiam
    Piotr