    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No proszę...
    Date: Thu, 31 Mar 2022 15:12:09 +0200
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <v...@4...com>
    <t2456p$1agk$2@gioia.aioe.org>
    <j...@4...com>

    W dniu 31.03.2022 o 14:56, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Mar 2022 14:01:29 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <t2456p$1agk$2@gioia.aioe.org>
    > od Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> :

    > Prof Kuna już był przesłuchiwany, czy może komisja śledcza pod wodzą
    > fizyka egzorcysty dopiero to planuje?

    A skąd ja mam wiedzieć, zapytaj ich. Pokazuje przykłady - nie są to
    anonimowe osoby, można sprawdzić kim są i co mówią, a potem
    skonfrontować to z przepisami. Zauważ, że mówią dokładnie to samo, co
    prof. Kuna o patologii zarządzania pandemią. A od znajomych wiem, że
    jest to prawda, po prostu oni nie chcą się wypowiadać publicznie,
    natomiast ci co chcą, się wypowiadają, można sprawdzić zatem co mówią.
    Czy źródło dobre? Jeśli nie manipuluje wypowiedziami to chyba nie ma
    znaczenia gdzie ktoś się wypowiada, tylko istotne jest co mówi i w jakim
    kontekście. Tam po prostu jest więcej wypowiedzi również rożnych lekarzy
    - można posłuchać by sprawdzić co mówią.

    --
    http://zrzeda.pl