  • 1. Data: 2022-03-27 18:31:44
    Temat: Prosowieckie marsze w Niemczech
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/regional/koeln/koeln-aktuell/sowjetische
    s-ehrenmal-in-bonn-pro-russische-demo-mit-hunderten-
    autos-79581574.bild.html
    Zaraz się upomną o Szczecin i Olsztyn.

  • 2. Data: 2022-03-27 18:47:14
    Temat: Re: Prosowieckie marsze w Niemczech
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 18:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > araz się upomną o Szczecin i Olsztyn.

    A u nas nie ma osób, które chwiałyby odzyskać nasze tereny sprzed 1939
    roku na wschodzie? Znam takich, dla których są to jeszcze tereny
    rodzinne. Powiedzmy, że jest ich coraz mnie, ale ... Ważne, by nie
    popadać w paranoję.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-03-28 10:33:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teren jak teren, ale co z obecnymi mieszkańcami?
    Ciekawe, kiedy pierwszy marsz prorosyjski w W-wie ;-)

    -----

  • 4. Data: 2022-03-29 12:32:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2022 18:47:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A u nas nie ma osób, które chwiałyby odzyskać nasze tereny sprzed 1939
    > roku na wschodzie? Znam takich, dla których są to jeszcze tereny
    > rodzinne.

    Jakos tam lata sowieckiej/socjalistycznej/komunistycznej wladzy nam
    wybiły takie pomysły.

    Niemcy ciut tęskniły za swoimi - tzn niektórzy tęsknili, znakomita
    wiekszość ma to w **** - mieszkaja gdzie mieszkaja, co ich obchodzi
    jakis Wroclaw, Opole czy Konigsberg.

    Jedni Ruscy maja swoje nowe żale ...

    J.