    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: No proszę...
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <Kqz0K.4552$4c1.2785@fx13.ams1> <t1uidg$1j8q$1@gioia.aioe.org>
    <uAM0K.8139$Lc1.5978@fx12.ams1> <t20rj9$14id$1@gioia.aioe.org>
    <N%41K.8992$Xa1.5538@fx10.ams1> <t23gm6$4vl$1@gioia.aioe.org>
    <WJe1K.8998$Xa1.1564@fx10.ams1> <t23v7b$m9h$1@gioia.aioe.org>
    <Gpg1K.11846$F4h.442@fx07.ams1> <t2451r$1agk$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 31 Mar 2022 12:43:44 GMT

    On 2022-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > https://www.nature.com/articles/s41467-021-27674-x
    > wystarczy?

    Nie, ale nareszcie coś! Teraz kwestia co chciałeś przez to zakomunikować
    bo od samego początku mówiliśmy o przeciwciałach i ich różnej ilości. Że
    jakieś są zawsze to dość oczywiste.

    > tu inny artykuł:
    > https://euroimmun.pl/blog/przeciwciala-to-nie-wszyst
    ko-testy-igra-jako-nowe-narzedzie-do-diagnostyki-odp
    owiedzi-immunologicznej-na-sars-cov-2/

    No tak, ale ponownie, zgubiłem się, czego ten art. miał dowieść? Że sama
    ochrona limfocytami T wystarczy?

    > wcześniej pracował w Zakładzie Genetyki UW
    > a w CDC był kierownikiem laboratorium Referencyjnej i Rozwojowej
    > Diagnostyki Molekularnej Pasożytów

    Przepraszam Cię Tomku, ale serio, bez złośliwości czy uszczypliwości, to
    nie są żadne wysokie i prestiżowe stanowiska. Pan jest mikrobiologie,
    jak zresztą o sobie napisał i to wydaje się tyle.

    --
    Marcin