  • 1. Data: 2022-03-22 20:08:58
    Temat: Misza dostanie dolary
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Daczego Ukraina nie dba o swój lud, dzieci, a wszystkie prawie kraje
    robią zbiórki dla Ukrainy?
    Tak się szasta dolarami dla ruskich:
    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-ukraina
    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-03-22 21:09:42
    Temat: Re: Misza dostanie dolary
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 22 marca 2022 o 20:09:20 UTC+1 Animka napisał(a):
> [...]
    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    Doczytałaś, że te 10k$ to za czołg?
    I to dopieto po wojnie dostanie, na razie jest jeńcem?
    I tak tanio, anonymoys po 50k$ za czołg obiecywali.
    Wiesz ile zapłacisz za abramsy?
    Pocisk do javelina kosztuje 125k$.
    Czołg pewnje z 10M$ (tramwaj kosztuje 6 mln zł).

  • 3. Data: 2022-03-22 21:47:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-marca-2022 o 20:08, Animka pisze:
    > Daczego Ukraina nie dba o swój lud, dzieci, a wszystkie prawie kraje
    > robią zbiórki dla Ukrainy?

    Ty jesteś pierdolnięta czy byłaś na szkoleniach z ONUCAMI?

  • 4. Data: 2022-03-23 06:13:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Wiesz ile zapłacisz za abramsy?
    > Pocisk do javelina kosztuje 125k$.
    > Czołg pewnje z 10M$ (tramwaj kosztuje 6 mln zł).

    No i jeszcze dostanie czapę.
    Coś jak nasz Czeczko.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 5. Data: 2022-03-23 11:53:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 23 marca 2022 o 06:13:51 UTC+1 Wiesiaczek napisał(a):
    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    > No i jeszcze dostanie czapę.
    > Coś jak nasz Czeczko.

    Czapę to od "swoich" - ładni mi "swoi", dla których jesteś mięsem armatnim.
    Jak nie oficjalnie - jakby był taki głupi, żeby wrócić, bo nie sądzę, że Ukraińcy go
    wydalą - to od agenta.
    A jak obstawiasz, ten "nasz" to dostał od polskich służb, czy baćka dotrzymał
    obietnicy "hajs i mieszkanie do końca życia"?
    Dla jasności dodam, że w umowie nie było nic o długości życia.

  • 6. Data: 2022-03-23 12:00:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 13:09:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Doczytałaś, że te 10k$ to za czołg?
    > I to dopieto po wojnie dostanie, na razie jest jeńcem?

    W sumie biznes taki sobie, bo w artykule stoi, że "koncern zbrojeniowy
    Ukroboronprom obiecał nagrodę pieniężną w wysokości 1 mln dol. za
    ukradziony lub zdobyczny samolot rosyjski, a pół miliona - za sprawny
    śmigłowiec.", więc ciąg dalszy pewnie nastąpi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-03-23 12:40:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-23 o 12:00, Olin pisze:

> [...]
    > ukradziony lub zdobyczny samolot rosyjski, a pół miliona - za sprawny
    > śmigłowiec.", więc ciąg dalszy pewnie nastąpi.

    Ja tam się na poityce nie znam, ale ten Misza przebywa w komfortowych
    warunkach i jeńcem chyba nie jest.Może to szpieg?

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-03-23 13:27:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Mar 2022 12:40:55 +0100, Animka napisał(a):

    > ten Misza przebywa w komfortowych
    > warunkach i jeńcem chyba nie jest.Może to szpieg?

    Pewnie jeszcze wyżera polskim pacjentom w szpitalu z talerza i dlatego
    schudłaś.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-03-23 17:50:52
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    go wydalą - to od agenta.
    > A jak obstawiasz, ten "nasz" to dostał od polskich służb, ,,,

    Tak właśnie obstawiam.
    Białorusini nie mieli motywu.

    Dlatego ten "sprzedawca czołgów" też chyba długo nie pociągnie.

  • 10. Data: 2022-03-23 18:22:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 23 marca 2022 o 17:50:56 UTC+1 Wiesiaczek napisał(a):
    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    > Tak właśnie obstawiam.
    > Białorusini nie mieli motywu.

    Jak to nie mieli? Utrzymywać darmozjada i zdrajcę - który, jako znany zdrajca, może
    zdradzić po raz kolejny - a nie utrzymywać go, to razem dwa utrzymania więcej w
    kieszeni.
    Do tego nie ma sensu zachowywać pozorów, bo sprawa była dęta nieprawdopodobnie i nikt
    się na to nie nabrał,
    więc kolejne takie numery nic nie dadzą.
    A tu jeszcze mogłoby się okazać, że zdrajca opowiedziałby całą historię o służbach
    baćki.
    Więc pozostaje choć tyle, że można próbować zwalić na polskie służby - w co też, co
    widać na załączonym obrazku, uwierzą
    tylko pożyteczni idioci.

    > Dlatego ten "sprzedawca czołgów" też chyba długo nie pociągnie.

    A tu akurat się to Ukraińcom bardzo opłaca i bardzo by chcieli kolejne takie deale
    robić.
    Zapewne więc będą tego "Miszę" chronić jak tylko potrafią przed agentami kacapi.