  • 181. Data: 2012-01-18 08:05:49
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jf3cr9$a4n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    Jest bo wogóle nie miał zamiaru dyskutować na temat ile emerytury dostanie,
    lecz na temat gdzie może zaskarzyć państwo. Działał celowo i z premedytacją,
    podjudzając jeszcze w trakcie dyskusji kolejnymi półprawdami. Właśnie tak
    działa klasyczny troll, wywołuje drażliwy temat podając nieprawdziwe dane.
    Jeżeli jego nieprawdziwe dane zostaną szybko sprostowane przez dyskutantów
    to dyskusja naturalnie wygasa a cel trola nie zostaje osiągniety, natomiast
    jeżeli rozdmuchiwany jest temat i jego kolejne modyfikacje, a dane nie
    ulegają sprostowaniu to troll osiągnał swój cel.

  • 182. Data: 2012-01-18 08:40:44
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie zostaje osiągniety, natomiast jeżeli rozdmuchiwany jest temat i jego
    > kolejne modyfikacje, a dane nie ulegają sprostowaniu to troll osiągnał

    Danusiu, czego nie rozumiesz w treści:
    "A czy możesz się jednak odnieść do tego, co zacytowałam?
    Czy z zazdrości również postanowiłaś wystartować w konkursie na trolla
    roku?"
    Po raz kolejny odpowiadasz na ten sam mój mail i po raz kolejny kompletnie
    bez odniesienia do tego, co napisałam.
    To się robi już zdeczko żałosne.

    N.

  • 183. Data: 2012-01-18 14:48:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.01.2012 20:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Niby dlaczego? Wartość złota jest bardzo umowna i podatna na spekulacje.
    > Raz szczyt, raz dno.
    piszesz jakby jedynym celem było zdenerwowanie mnie i innych. Zus "da
    nam" co zechce, i nie mamy na to wypływu. Ile pracujemy? 40 lat? wiesz
    ile to jest 100zł na oprocentowaniu wyższym o 5% niż inflacja? Mnie
    wychodzi 7 razy tyle. a 5 % przy 40 letnim czasie to nie jest dużo. Co
    potrzebujemy? cudów? podarków, jałmużny? NIE potrzebujemy zaorać zus i
    stworzyć prawo sprzyjające oszczędzaniu na emeryturę. Wtedy zniknie coś
    takiego jak wiek emerytalny.

    ToMasz

  • 184. Data: 2012-01-18 15:11:47
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 15:48, ToMasz pisze:

> [...]
    > potrzebujemy? cudów? podarków, jałmużny? NIE potrzebujemy zaorać zus i
    > stworzyć prawo sprzyjające oszczędzaniu na emeryturę. Wtedy zniknie coś

    iiitam...

    Potrzebujemy zniesienia obowiązku ubezpieczeń emerytalnych.

    1) 5-10% meneli wymrze z głodu, co już wydatnie poprawi średnią (czy
    sumaryczną) "jakość" społeczeństwa,
    2) urwie się rządowi najtłustsze koryto, więc do władzy przestaną się
    pchać najgorsze męty i złodzieje,
    3) pieniądze pozostawione w rękach ludzi faktycznie zaczną być
    inwestowane, przez co gospodarka ruszy z kopyta

    Następnym krokiem powinno być zlikwidowanie zasiłków dla bezrobotnych.
    Efekty - wg powyższego mechanizmu, plus "od natychmiast" 10-krotny
    spadek bezrobocia.

    A potem zdrowotnych...
    potem "przymusu szkolnego"

    co tam jeszcze?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 185. Data: 2012-01-18 15:29:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.01.2012 16:11, sqlwiel pisze:

    > Następnym krokiem powinno być zlikwidowanie zasiłków dla bezrobotnych.
    > Efekty - wg powyższego mechanizmu, plus "od natychmiast" 10-krotny
> [...]

    W ogóle państwowość rozwiązać, policja też niepotrzebna...

  • 186. Data: 2012-01-18 15:39:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.01.2012 15:48, ToMasz pisze:

    > piszesz jakby jedynym celem było zdenerwowanie mnie i innych. Zus "da

    Jeśli trudna prawda ciebie denerwuje, to idź sobie z grup dyskusyjnych.

    > nam" co zechce, i nie mamy na to wypływu. Ile pracujemy? 40 lat? wiesz

    Pewien mamy.

    Coś musi dać, bo inaczej będą potężne ruchawki plus następne wybory
    wygra ten, co obieca cokolwiek więcej.

    > ile to jest 100zł na oprocentowaniu wyższym o 5% niż inflacja? Mnie

    A kto ci da oprocentowanie 5% wyższe niż prawdziwa inflacja??

> [...]
    > potrzebujemy? cudów? podarków, jałmużny? NIE potrzebujemy zaorać zus i
    > stworzyć prawo sprzyjające oszczędzaniu na emeryturę. Wtedy zniknie coś

    Zaorzesz ZUS, to ciebie zaorzą ci, co z tego ZUSu teraz dostają emerytury.

    Pewnie, że jestem za zniesieniem obowiązkowych składek - ale niestety
    nie jest to takie proste.

    Gdybyśmy zaczynali "od zera" - jasne, nie ma problemu. Jeden taki
    próbował zaczynać od zera. Pol-Pot się nazywał.

    I gdyby jeszcze ci, co samodzielnie nie odkładali na emeryturę, tracili
    głos, żeby potem nie móc zagłosować na kogoś, kto obieca im dać...

    Krótka piłka: likwidujesz ZUS... kasujesz składki... Co zrobisz z
    "zusowskimi" emerytami? Np. z inicjatorem wątku?

  • 187. Data: 2012-01-18 15:56:55
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 16:29, Andrzej Lawa pisze:

    > W ogóle państwowość rozwiązać, policja też niepotrzebna...

    Why not?
    Tego "państwa" tak naprawdę już nie ma. "Suwerenem" jest jakiś lizboński
    wypierdek, któren podobno wg nowego szefa tego eurochlewika może lada
    moment zdechnąć (daj Boże).

    Dać ludziom broń, żeby ci uczciwi nie byli słabsi od bandytów, a okaże
    się nagle, że policję też można 10-krotnie zredukować.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 188. Data: 2012-01-18 16:09:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-18 16:56, Użytkownik sqlwiel napisał:

    > Dać ludziom broń, żeby ci uczciwi nie byli słabsi od bandytów, a okaże
    > się nagle, że policję też można 10-krotnie zredukować.

    Młody jesteś, naiwny i jak widać głupi.
    Dzisiaj jak zlikwidujesz haracz emerytalny co drugi (jak nie
    więcej) przepuści te kilkaset zł miesięcznie a w wieku 65 będzie
    się domagał pomocy czy innego zasiłku.
    A biorąc pod uwagę liczbę takich "zaradnych" nikt nie zaryzykuje
    zostawienie ich bez pomocy.

    Pozdrawiam

  • 189. Data: 2012-01-18 16:14:30
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 17:09, RadoslawF pisze:

    > Młody jesteś, naiwny i jak widać głupi.

    Aleś pi...ął... Żaden gołąb na parapecie Ci nie podskoczy :D :D :D
    (nie będę się chwalił peselem, jak ktoś dociekliwy, to znajdzie)

> [...]
    > się domagał pomocy czy innego zasiłku.
    > A biorąc pod uwagę liczbę takich "zaradnych" nikt nie zaryzykuje

    Trzeba pozwolić im wymrzeć zgodnie z ich wyborem. Inne postępowanie
    byłoby traktowaniem ludzi jak bydło, jak gospodarski inwentarz. A
    przeciwko temu w imię praw człowieka, praw podstawowych - stanowczo
    protestuję.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 190. Data: 2012-01-18 17:56:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-18, ToMasz <twitek4@> wrote:

    [...]

    > ile to jest 100zł na oprocentowaniu wyższym o 5% niż inflacja?

    No to wskaż proszę produkt inwestycyjny który takim zyskiem się
    charakteryzuje. Spradzimy na danych historycznych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl