  • 191. Data: 2012-01-18 17:59:40
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-18, sqlwiel <j...@g...com> wrote:

    [...]

    > Trzeba pozwolić im wymrzeć zgodnie z ich wyborem.

    Ludzie nie wymierają "tak se". Prędzej już uwierzę że skutkiem będzie
    wzrost przestępczości i ofiar śmiertelnych (ale niekoniecznie wśród
    emerytów).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 192. Data: 2012-01-18 18:07:46
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Ludzie nie wymierają "tak se". Prędzej już uwierzę że skutkiem będzie
    > wzrost przestępczości i ofiar śmiertelnych (ale niekoniecznie wśród

    Nie doczytałeś reszty mojego postu.
    Jeśli bezmózgi kandydat na menela pójdzie w zbóje, a normalni, uczciwi
    obywatele będą mieli pod pachą giwerę, to menel skończy z kulką w
    czerepie i znów będzie normalnie. Może nie wymrze "tak se, sam z
    siebie", ale bezpośrednio wskutek swojej głupoty.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 193. Data: 2012-01-18 18:23:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.01.2012 19:07, sqlwiel pisze:

> [...]
    > czerepie i znów będzie normalnie. Może nie wymrze "tak se, sam z
    > siebie", ale bezpośrednio wskutek swojej głupoty.

    Obawiam się, że twoja piękna wizja jest wynikiem ogromnej naiwności...

  • 194. Data: 2012-01-18 22:05:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-18, sqlwiel <j...@g...com> wrote:

    [...]

    > Może nie wymrze "tak se, sam z
    > siebie", ale bezpośrednio wskutek swojej głupoty.

    Przykro mi ale wydaje mi się że korelacja "im mądrzejszy,
    tym bardziej efektywny w zabijaniu w obronie własnej" wydaje
    mi się nieuzasadniona. I postaw się w tym momencie na miejscu
    jakiejś dziewczyny. Już nie mówiąc o tym, że trzeba być
    psychicznie zdolnym do odebrania życia.

    A już tym bardziej jako człowiek w niedługiej przyszłości
    niewidomy nie wyobrażam sobie jakbym miał się w takiej
    sytuacji bronić. Mimo że ponadprzeciętnie dokładam do
    budżetu państwa to jednak jakbym miał wybierać, raczej
    wybrałbym stan obecny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 195. Data: 2012-01-19 07:58:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 17:14:30 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Trzeba pozwolić im wymrzeć zgodnie z ich wyborem.

    Ale onie nie beda wymierac. Przyjda do Ciebie i zaopatrza sie w srodki,
    ktorych potrzebuja.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 196. Data: 2012-01-19 08:01:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Ale onie nie beda wymierac. Przyjda do Ciebie i zaopatrza sie w srodki,
    > ktorych potrzebuja.

    Dokładnie to jest kluczem do całego tego problemu :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 197. Data: 2012-01-19 08:47:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-19 09:01, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Dokładnie to jest kluczem do całego tego problemu :)

    Dokładnie jest to jednym z większych mitów.

    Czy na przykład mam teraz uwierzyć, że kobiety w wieku 60-67 lat i
    mężczyźni w wieku 65-67 lat nagle zaczną kraść i mordować?

    Czy może te zwierzęce instynkty uaktywniają się dziwnym przypadkiem
    tylko przy likwidacji emerytur, ale nie przy wydłużeniu wieku ich
    przyznawania?

    No to przesuńmy wiek do 100 lat. Nikt nie powie, że emerytur nie ma
    (odpada więc "lolowaty" argument, że ludzie "będą kraść"), a wypłat i
    tak będzie niewiele.

    --
    Liwiusz

  • 198. Data: 2012-01-19 09:34:51
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2012-01-19 08:58, KRZYZAK pisze:

    > Ale onie nie beda wymierac. Przyjda do Ciebie i zaopatrza sie w srodki,
    > ktorych potrzebuja.

    To wymrą wskutek obrony własności przez właściciela. :) Patrz dyskusja o
    przedwojennym przypadku "leśniczy poharatany przez dzika".

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 199. Data: 2012-01-19 09:39:30
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

> [...]
    > mi się nieuzasadniona. I postaw się w tym momencie na miejscu
    > jakiejś dziewczyny. Już nie mówiąc o tym, że trzeba być

    Przyznajesz więc, że nasza "cywilizacja" uczyniła nas niezdolnymi do
    skutecznej i bezwzględnej obrony z odebraniem życia bandycie włącznie.
    Zgoda. Tak właśnie się dzieje. Muzułmanie nie zostali w ten sposób
    "wykastrowani" i to oni wygrają w razie konfliktu.

    > A już tym bardziej jako człowiek w niedługiej przyszłości
    > niewidomy nie wyobrażam sobie jakbym miał się w takiej
    > sytuacji bronić.

    Dobrze wyszkolony pies zdolny do zabijania na rozkaz kosztuje tyle, co
    telewizor (ok, niewidomemu niepotrzebny, więc może porządny komputer z
    gadżetami dla niewidomego), którego ten pies miałby bronić. Oczywiście
    pies szkolony nie "za unijne pieniądze", bo wtedy kosztuje 15k, ale "za
    prywatne pieniądze na prywatne zlecenie".

    Mimo że ponadprzeciętnie dokładam do
    > budżetu państwa to jednak jakbym miał wybierać, raczej
    > wybrałbym stan obecny.

    OK, ale nie narzucaj swojego wyboru innym. Nawet, jeśli takich jak Ty
    będzie większość. Większość na ogół nie ma racji.

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 200. Data: 2012-01-19 09:55:05
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/16/2012 10:04 AM, Liwiusz wrote:

    > Sądzisz, że gdyby państwo samo sobie płaciło składki, to byłoby od tego
    > "bogatsze"?

    Ale zatrudnieni na garnuszku panstwa placa podatki, wiec jak widac, tego
    typu finansowe perpetuum mobile dziala.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org