  • 61. Data: 2007-07-12 22:16:59
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f768kg$3mt$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > haracz jest za dowolny odbiornik przystosowany
    > do odbierania, a Twój dekoder jest, prawda?
    Nie. Dekoder nie jest odbiornikiem dostosowanym do natychmiastowego odbioru
    programu w rozumieniu ustawy.
    Poczytać trzeba.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2007-07-12 22:18:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-12 16:00 Jacek_P pięknie wystukał/a:

    > Apage od piso-propagandy. Sporo kanalow i porzadne jakosciowo
    > sygnaly radiowe. Szczegoly:
    > http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_sat_pakiet-podstaw
    owy.html

    To kiepsko. Ja u siebie mam z gniazdka to samo oprócz może 3-ch
    programów, które na tej stronie są wyszczególnione.
    http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_sat_pakiet-podstaw
    owy.html

    --
    animka

  • 63. Data: 2007-07-12 22:28:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-12 16:00 Jacek_P pięknie wystukał/a:

    > Apage od piso-propagandy. Sporo kanalow i porzadne jakosciowo
> [...]

    To co jest tu w pakiecie
    komfortowymhttp://www.cyfraplus.pl/cyfraplus.php?men
    u=19&kategoria=pakiet-komfortowy
    to ja prawie wszystko mam.
    Zastanawiam się gdzie jest RTL, Sat1, VoX itp.

    --
    animka

  • 64. Data: 2007-07-12 22:34:56
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 23:51
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f767pa$6l1$1@news.dialog.net.pl>):

    > A co ci się nie podoba?

    No to jeszcze raz:

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/1,54080,4253325.html (ramówka czwartek)
    Informacje przez całą dobę - od 06:00 do 20:00 co 20 minut, od 20:00 do
    06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    Informacje Kulturalne

    Nic tu nie ma.

    > A co ci przyjdzie, że się nie pogodzisz? Zmieni to coś?

    No mogę protestować, co też niniejszym czynię.

    > Bo ktoś wpadł na taki pomysł. Zabronisz mu?

    Nie zabronię.... Ale skoro płacę na to abonament, to powinno być właśnie w
    ofercie coś rozwijającego, a nie kolejny klon

    > Ale do czego zmierzasz? Do zakazu tworzenia stacji i przyznawania koncesji
    > jak ty jej nie zaakceptujesz?

    Nie. Do tego, że PR powinno mieć ,misję' jak to nazywają niektórzy tworzenia
    programu niekoniecznie pod 90% pań z Gdańska, które nie widzą różnicy i
    nigdy nie przekonają Wodza, że białe to białe...

    > I dziurawe, wąskie drogi. No i co?

    I w ogóle to w zasadzie nic. Wszystko wokoło jest świetne i nie rozmawiajmy
    o niczym

    > A kto ci broni? Narób se płyt do jazdy i będziesz miał. Teraz są też takie
    > radia, że normalnie pendrive'a wtykasz i gra - no problem.

    No muzyki narobić mi nikt nie broni. Temu mówię, że obecne rmfoklony
    nadające tylko retransmisję muzyki są bez sensu. Bo to sobie mogę zrobić
    sam lepsze. Temu tęsknię za radiem z lat 80 i 90 gdzie słuchałem
    rozwijających audycji słownych, których sobie nie narobię sam.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 65. Data: 2007-07-12 22:37:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    wasz znak: <f767p2$6kd$1@news.dialog.net.pl>):

    > Nie. Nie mówię tego, czytać nie umiesz, czy co?

    No nie napisałeś wprost, więc zgaduję jacy to mali ludzie ci zawiszczą. Może
    chodzi ci o małych doktorków z Bezsenności Kinga? Ale oni to raczej nie
    zawiścili. Bezuczuciowi byli raczej.

    > Tak ci się wydaje, bo patrzysz z dołu.
    > Prosta kwestia perspektywy.
    > Kaczory są nad kawał drogi nad tobą, ja jeszcze masę nad nimi,

    No przynajmniej raz się przyznałeś :D Ale żeby tak samokrytycznie aż.... No
    no....

  • 66. Data: 2007-07-12 22:44:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Animka wrote:

    > No tak, ale trzeba sobie antenę satelitarną kupić,

    A sam telewizor masz kradziony?

    Bo duża antena z mocowaniem kosztuje jakieś 150zł, konwerter z 50zł.
    Instalacja to osobna sprawa, ale jak ktoś potrafi, to ma gratis.

    > umocować na loggi
    > (sąsiad z góry będzie ją niszczył),

    Ciekawych mas sąsiadów...

    > no i ciągle np. w zimie wychodzić na
    > tą loggię jak wiatr mocniej zawieje, żeby tą czaszę poprawić.

    Jak porządnie umocujesz, a nie na sznurek i taśmę klejącą, to niczego
    nie trzeba poprawiać.

  • 67. Data: 2007-07-12 22:54:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f76agb$7e8$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > No nie napisałeś wprost, więc zgaduję jacy to mali ludzie ci zawiszczą.
    Duchem i rozumem mali, duchem i rozumem.
    Chociaż - to by też pasowało.

    Nieudolne.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2007-07-12 22:58:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f76aak$7e8$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > 06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    > 09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    A jak ktoś ma inne zdanie?

    > No mogę protestować, co też niniejszym czynię.
    Na zdrowie.

    > Nie zabronię.... Ale skoro płacę na to abonament, to powinno być właśnie w
    > ofercie coś rozwijającego, a nie kolejny klon
    Poczyńmy na chwilę to karkołomne założenie.
    Kto oceni czy w ofercie jest coś rozwijającego (co to w ogóle znaczy?).
    TY?

    > Nie. Do tego, że PR powinno mieć ,misję' jak to nazywają niektórzy
    > tworzenia programu niekoniecznie pod 90% pań z Gdańska, które nie widzą
    > różnicy i nigdy nie przekonają Wodza, że białe to białe...
    Misję to mają Kaczory, Rydzyk i Roland Joffe. Lepiej nie chciej, żeby
    jeszcze PR uznało, że ma misję, bo wtedy to sobie już niczego nie
    posłuchasz. Chociaż jak cię czytam to wydaje mi się, że ty wogóle niczego
    nie słuchasz, tylko malkontencisz.

    > I w ogóle to w zasadzie nic. Wszystko wokoło jest świetne i nie
    > rozmawiajmy o niczym
    Dobra.

    > No muzyki narobić mi nikt nie broni. Temu mówię, że obecne rmfoklony
    > nadające tylko retransmisję muzyki są bez sensu.
    Dla ciebie - zapomniałeś dodać. Inni mogą mieć inne zdanie. I mają.

    > Bo to sobie mogę zrobić
    > sam lepsze. Temu tęsknię za radiem z lat 80 i 90 gdzie słuchałem
    > rozwijających audycji słownych, których sobie nie narobię sam.
    Krótko mówiąc masz pretensję do rynku rozgłośni radiowych, że nie ma dla
    ciebie interesującego cię towaru.
    To tak samo mądre jakbyś miał rozmiar buta 54 i miał pretensję, że
    producenci takich nie robią. No to musisz udać się do sklepu dla
    nietypowych. A jak takiego nie ma to do szewca i zamówić sobie te kajaki.
    A z radiem - załóż może własne, choćby internetowe na początek (co
    technicznie łatwe) i będziesz miał, co chcesz.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2007-07-13 10:18:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 00:58
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f76bm8$9g1$2@news.dialog.net.pl>):

    > A jak ktoś ma inne zdanie?

    To widać jest na prochach, bo obiektywnie widać że są same informacje...

    > Poczyńmy na chwilę to karkołomne założenie.
    > Kto oceni czy w ofercie jest coś rozwijającego (co to w ogóle znaczy?).
    > TY?

    Naukowcy, specjaliści itp.

> [...]
    > jeszcze PR uznało, że ma misję, bo wtedy to sobie już niczego nie
    > posłuchasz. Chociaż jak cię czytam to wydaje mi się, że ty wogóle niczego

    BBC ma misję i jakoś jest OK.

    > Dla ciebie - zapomniałeś dodać. Inni mogą mieć inne zdanie. I mają.

    No i ? Co nie oznacza że dla tych innych ma być 100% oferty. Im wystarczy 20
    klonów. PR może mieć inną ofertą, ambitniejszą niż retransmisja z CD czy
    mp3.

> [...]
    > A z radiem - załóż może własne, choćby internetowe na początek (co
    > technicznie łatwe) i będziesz miał, co chcesz.

    Zacząłem pisać wyjaśnienie, ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu... Nie
    rozumiesz słowa pisanego....

  • 70. Data: 2007-07-13 17:01:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f77ji4$tmm$4@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > To widać jest na prochach, bo obiektywnie widać że są same informacje...
    Aha.
    Informacji nie powinno być, rozumiem, rozumiem...

    > Naukowcy, specjaliści itp.
    Ach tak... a jak oni nie będą zgodni w ocenach, to kto zdecyduje któzy mają
    rację?

    > BBC ma misję i jakoś jest OK.
    No to słuchaj BBC. Twierdziłeś, że nie ma nic do słuchania, a tu patrz -
    radio z misją.

    > No i ?
    No i już. To jest rynek jak każdy inny. Produkuje się towar, na jaki jest
    zapotrzebowanie. Jak radio będzie miało za słuchaczy Wraka Tristana i jego 2
    kumpli, to nie będzie miało reklamodawców i zdechnie. Proste, powinieneś dać
    radę zrozumieć..

    > Co nie oznacza że dla tych innych ma być 100% oferty. Im
    > wystarczy 20 klonów. PR może mieć inną ofertą, ambitniejszą niż
    > retransmisja z CD czy mp3.
    A skąd na to kasa? Bo stacja z tzw. ambitniejszą ofertą (czyt. taką, jaka
    tobie odpowiada) będzie miała poważne trudności ze zdobyciem funduszy na
    działalność.
    Tak właśnie o mało nie padło TOK FM.

    > Zacząłem pisać wyjaśnienie, ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu...
    > Nie rozumiesz słowa pisanego....
    Nie, człowieku. To ty nie rozumiesz otaczającego cię świata i roisz sobie o
    własnej potędze intelektualnej. To oczywiście nic nie szkodzi - masz prawo
    Ale co mi tam twoje "wyjaśnienie"?
    Przecież ty nie masz nic do powiedzenia, międlisz tylko swoje niezadowolenia
    jakbyś był 80-letnim tetrykiem, który nie nadążył za czasami i ma o to
    pretensje do całego świata, tylko nie do siebie.
    A może ty JESTEŚ starym (choc niekoniecznie wiekowo) tetrykiem?

    --
    Jotte