    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Fri, 13 Jul 2007 00:34:56 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 23:51
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f767pa$6l1$1@news.dialog.net.pl>):

    > A co ci się nie podoba?

    No to jeszcze raz:

    http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/1,54080,4253325.html (ramówka czwartek)
    Informacje przez całą dobę - od 06:00 do 20:00 co 20 minut, od 20:00 do
    06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    Informacje Kulturalne

    Nic tu nie ma.

    > A co ci przyjdzie, że się nie pogodzisz? Zmieni to coś?

    No mogę protestować, co też niniejszym czynię.

    > Bo ktoś wpadł na taki pomysł. Zabronisz mu?

    Nie zabronię.... Ale skoro płacę na to abonament, to powinno być właśnie w
    ofercie coś rozwijającego, a nie kolejny klon

    > Ale do czego zmierzasz? Do zakazu tworzenia stacji i przyznawania koncesji
    > jak ty jej nie zaakceptujesz?

    Nie. Do tego, że PR powinno mieć ,misję' jak to nazywają niektórzy tworzenia
    programu niekoniecznie pod 90% pań z Gdańska, które nie widzą różnicy i
    nigdy nie przekonają Wodza, że białe to białe...

    > I dziurawe, wąskie drogi. No i co?

    I w ogóle to w zasadzie nic. Wszystko wokoło jest świetne i nie rozmawiajmy
    o niczym

    > A kto ci broni? Narób se płyt do jazdy i będziesz miał. Teraz są też takie
    > radia, że normalnie pendrive'a wtykasz i gra - no problem.

    No muzyki narobić mi nikt nie broni. Temu mówię, że obecne rmfoklony
    nadające tylko retransmisję muzyki są bez sensu. Bo to sobie mogę zrobić
    sam lepsze. Temu tęsknię za radiem z lat 80 i 90 gdzie słuchałem
    rozwijających audycji słownych, których sobie nie narobię sam.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl