    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Fri, 13 Jul 2007 19:01:12 +0200

    W wiadomości news:f77ji4$tmm$4@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > To widać jest na prochach, bo obiektywnie widać że są same informacje...
    Aha.
    Informacji nie powinno być, rozumiem, rozumiem...

    > Naukowcy, specjaliści itp.
    Ach tak... a jak oni nie będą zgodni w ocenach, to kto zdecyduje któzy mają
    rację?

    > BBC ma misję i jakoś jest OK.
    No to słuchaj BBC. Twierdziłeś, że nie ma nic do słuchania, a tu patrz -
    radio z misją.

    > No i ?
    No i już. To jest rynek jak każdy inny. Produkuje się towar, na jaki jest
    zapotrzebowanie. Jak radio będzie miało za słuchaczy Wraka Tristana i jego 2
    kumpli, to nie będzie miało reklamodawców i zdechnie. Proste, powinieneś dać
    radę zrozumieć..

    > Co nie oznacza że dla tych innych ma być 100% oferty. Im
    > wystarczy 20 klonów. PR może mieć inną ofertą, ambitniejszą niż
    > retransmisja z CD czy mp3.
    A skąd na to kasa? Bo stacja z tzw. ambitniejszą ofertą (czyt. taką, jaka
    tobie odpowiada) będzie miała poważne trudności ze zdobyciem funduszy na
    działalność.
    Tak właśnie o mało nie padło TOK FM.

    > Zacząłem pisać wyjaśnienie, ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu...
    > Nie rozumiesz słowa pisanego....
    Nie, człowieku. To ty nie rozumiesz otaczającego cię świata i roisz sobie o
    własnej potędze intelektualnej. To oczywiście nic nie szkodzi - masz prawo
    Ale co mi tam twoje "wyjaśnienie"?
    Przecież ty nie masz nic do powiedzenia, międlisz tylko swoje niezadowolenia
    jakbyś był 80-letnim tetrykiem, który nie nadążył za czasami i ma o to
    pretensje do całego świata, tylko nie do siebie.
    A może ty JESTEŚ starym (choc niekoniecznie wiekowo) tetrykiem?

    --
    Jotte