  • 1. Data: 2007-07-09 19:46:38
    Temat: wspolnota mieszkaniowa/społdzielni a pomieszczenia węzłów CO
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    w wiekszosci bloków, są pomieszczenia z energetyki cieplnej
    (wyemiennikownie etc) ktos jest ich włascicielem: sm/wspolnota czy
    ciepłownia?

    chciałbym wstawiać tam urządzenia potrzebne do budowania sieci a nie
    wiem z kim spisać umowe/do kogo uderzyc..

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-07-10 08:24:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    >
    > chciałbym wstawiać tam urządzenia potrzebne do budowania sieci a nie
    > wiem z kim spisać umowe/do kogo uderzyc..

    Do administratora, on wie co jest czyje.

  • 3. Data: 2007-07-10 08:46:48
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciepłownia?
    >
    > chciałbym wstawiać tam urządzenia potrzebne do budowania sieci a nie wiem

    W przypadku wspolnowty uderz do Zarzadcy wspolnoty, w przypadku spoldzielni
    uderz do spoldzielni.

    Pozdrawiam
    Deni