  • 71. Data: 2007-07-13 18:52:17
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 19:01
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f78b7j$hvh$1@news.dialog.net.pl>):

    > Aha.
    > Informacji nie powinno być, rozumiem, rozumiem...

    Ale nie wyłącznie...

    > No to słuchaj BBC. Twierdziłeś, że nie ma nic do słuchania, a tu patrz -
    > radio z misją.

    Słucham....

    > No i już. To jest rynek jak każdy inny. Produkuje się towar, na jaki jest
    > zapotrzebowanie. Jak radio będzie miało za słuchaczy Wraka Tristana i jego
    > 2 kumpli, to nie będzie miało reklamodawców i zdechnie. Proste, powinieneś
    > dać radę zrozumieć..

    Jak cię przerasta zapamiętanie, o czym rozmawiamy, to przeczytaj archiwum.

    > A skąd na to kasa? Bo stacja z tzw. ambitniejszą ofertą (czyt. taką, jaka
    > tobie odpowiada) będzie miała poważne trudności ze zdobyciem funduszy na
    > działalność.

    Nie, widzę że tobie zrozumienie nawet jednego zdania, na jakie odpisujesz,
    sprawia problem. Aż tak się nie nudzę w lesie, żeby dalej kopać się z
    koniem.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 72. Data: 2007-07-13 19:47:29
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:f768kg$3mt$1@news.onet.pl Wrak Tristana

    > Nie.

    A Ty ciągle te swoje bzdury opowiadasz.

    > Dekoder nie jest odbiornikiem dostosowanym do natychmiastowego
    > odbioru programu w rozumieniu ustawy.

    Może i nie jest, co nie znaczy że nie należy za niego płacić.

    > Poczytać trzeba.

    No właśnie. Polecam art 2. pkt. 1 i 7. rzeczonej ustawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 73. Data: 2007-07-13 19:57:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f78hl5$t0f$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Nie, widzę że tobie zrozumienie nawet jednego zdania, na jakie odpisujesz,
    > sprawia problem.
    A co ty tam widzisz...
    Nawet cytatu logicznie przyciąć nie umiesz.

    > Aż tak się nie nudzę w lesie, żeby dalej kopać się z
    > koniem.
    Osioł z koniem szans nie ma.

    --
    Jotte

  • 74. Data: 2007-07-13 20:09:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f78ksj$fqo$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Może i nie jest, co nie znaczy że nie należy za niego płacić.
    Znaczy.

    > No właśnie. Polecam art 2. pkt. 1 i 7. rzeczonej ustawy.
    Doradzę ci za darmo - nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
    Nie chodzi o to, abyś się nie ośmieszał, bo to już za poźno.
    Ale nie wprowadzaj w błąd ludzi szukających tu informacji i wiedzy.
    Jak chcesz, to na podst. punktu 7 możesz płacić nawet za antenę - w końcu
    jest urządzeniem technicznym przystosowanym do odbioru programu. Ale nie
    zdaj sobie sprawę - na ile jesteś w stanie - z odpowiedzialności (choćby w
    zakresie przyzwoitości) za wypisywane bzdury.
    I doucz się.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2007-07-14 09:30:15
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:f78ksj$fqo$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Znaczy.

    A skąd ten wniosek? Przecież wyraźnie jest, że należy płacić za
    *używanie* odbiornika.

    > Doradzę ci za darmo - nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
    > Nie chodzi o to, abyś się nie ośmieszał, bo to już za poźno.
    > Ale nie wprowadzaj w błąd ludzi szukających tu informacji i wiedzy.

    Bo? Jak ktoś szuka *wiedzy* na grupie dyskusyjnej -- no cóż, szanuję go.

    > Jak chcesz, to na podst. punktu 7 możesz płacić nawet za antenę - w
    > końcu jest urządzeniem technicznym przystosowanym do odbioru programu.

    No więc w tym problem. Jeżeli uznasz, że antena jest odbiornikiem
    radiowym lub telewizyjnym to nie ma rady -- *trzeba* płacić!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 76. Data: 2007-07-14 11:36:35
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Animka napisał:
    > Nie ma RTL, nie ma VOX, nie ma SAT1 i innych dobrych kanałów.

    oczom nie wierze :)

  • 77. Data: 2007-07-14 21:18:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7a53b$7lc$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > A skąd ten wniosek?
    Czas już na mnie.
    Nie jestem terapeutą.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2007-07-14 22:47:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 12:42:28 +0200, Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 08:23

    > Bo polacy są zawsze inni. W UK jest BBC i pełni ważną misję.
    > Powinna być niezależna telewizja publiczna. Bo komercyjne wybierają to, co
    > im się opłaca. A właśnie po to jest abonament, żeby decyzja o
    > emisji/produkcji nie była dyktowana tylko czystym zyskiem i żeby pojawiało
    > się także coś, co niekoniecznie ma 90% oglądalności.

    OK, proszę bardzo - pod warunkiem że z tvp znikną WSZYSTKIE reklamy. Tylko
    to mogłoby sprawić, że oglądalność nie będzie się liczyć... Pytanie, czy
    taka telewizja by była coś warta - któż to wie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004