    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Fri, 13 Jul 2007 00:58:24 +0200

    W wiadomości news:f76aak$7e8$1@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > No to jeszcze raz:
    > http://serwisy.gazeta.pl/tokfm/1,54080,4253325.html (ramówka czwartek)
    > Informacje przez całą dobę - od 06:00 do 20:00 co 20 minut, od 20:00 do
    > 06:00 co godzinę. O 07:20, 10:40 i 17:20 Informacje Sportowe. O 06:40,
    > 09:20, 12:40, 15:40 i 18:40 Informacje Gospodarcze. O 09:40, 10:20 i 16:20
    > Informacje Kulturalne
    > Nic tu nie ma.
    A jak ktoś ma inne zdanie?

    > No mogę protestować, co też niniejszym czynię.
    Na zdrowie.

    > Nie zabronię.... Ale skoro płacę na to abonament, to powinno być właśnie w
    > ofercie coś rozwijającego, a nie kolejny klon
    Poczyńmy na chwilę to karkołomne założenie.
    Kto oceni czy w ofercie jest coś rozwijającego (co to w ogóle znaczy?).
    TY?

    > Nie. Do tego, że PR powinno mieć ,misję' jak to nazywają niektórzy
    > tworzenia programu niekoniecznie pod 90% pań z Gdańska, które nie widzą
    > różnicy i nigdy nie przekonają Wodza, że białe to białe...
    Misję to mają Kaczory, Rydzyk i Roland Joffe. Lepiej nie chciej, żeby
    jeszcze PR uznało, że ma misję, bo wtedy to sobie już niczego nie
    posłuchasz. Chociaż jak cię czytam to wydaje mi się, że ty wogóle niczego
    nie słuchasz, tylko malkontencisz.

    > I w ogóle to w zasadzie nic. Wszystko wokoło jest świetne i nie
    > rozmawiajmy o niczym
    Dobra.

    > No muzyki narobić mi nikt nie broni. Temu mówię, że obecne rmfoklony
    > nadające tylko retransmisję muzyki są bez sensu.
    Dla ciebie - zapomniałeś dodać. Inni mogą mieć inne zdanie. I mają.

    > Bo to sobie mogę zrobić
    > sam lepsze. Temu tęsknię za radiem z lat 80 i 90 gdzie słuchałem
    > rozwijających audycji słownych, których sobie nie narobię sam.
    Krótko mówiąc masz pretensję do rynku rozgłośni radiowych, że nie ma dla
    ciebie interesującego cię towaru.
    To tak samo mądre jakbyś miał rozmiar buta 54 i miał pretensję, że
    producenci takich nie robią. No to musisz udać się do sklepu dla
    nietypowych. A jak takiego nie ma to do szewca i zamówić sobie te kajaki.
    A z radiem - załóż może własne, choćby internetowe na początek (co
    technicznie łatwe) i będziesz miał, co chcesz.

    --
    Jotte