  • 1. Data: 2007-07-09 21:41:32
    Temat: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Unia Pracy zaapelowała o zlikwidowanie abonamentu radiowo-telewizyjnego.
    Zaproponowała by w zamian poszczególne ministerstwa mogły finansować
    realizację "misyjnych" programów w różnych stacjach telewizyjnych, nie
    tylko TVP.
    Więcej tu:
    http://biznes.interia.pl/news/zlikwidowac-abonament-
    rtv,941128

    --
    animka

  • 2. Data: 2007-07-10 05:56:50
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Animka porozsypywal nastepujace haczki:
    > Unia Pracy zaapelowała o zlikwidowanie abonamentu radiowo-telewizyjnego.

    1) Jaki to ma zwiazek z tematyka grupy?
    2) UP moze sobie dowolne rzeczy zglaszac, biorac pod uwage poparcie
    jakim sie cieszy oraz jej wplyw na sytuacje w kraju, to...
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-10 06:23:49
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f6v7cr$9t7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 2) UP moze sobie dowolne rzeczy zglaszac, biorac pod uwage poparcie jakim
    > sie cieszy oraz jej wplyw na sytuacje w kraju, to...

    Jak ludzie się o tym dowiedzą to zobaczysz jak poparcie podskoczy :)
    Miroo

  • 4. Data: 2007-07-10 06:44:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Miroo pisze:

    > Jak ludzie się o tym dowiedzą to zobaczysz jak poparcie podskoczy :)

    Ale co to za rewelacja? Nie będzie abonamentu , ale będą programy
    "publiczne" finansowane z budżetu państwa. Tak czy inaczej pieniądze
    będą zabierane ludziom. Więc ta "propozycja" jest w istocie rzeczy pusta.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-07-10 06:54:18
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Johnson uraczył nas:

    > Ale co to za rewelacja? Nie będzie abonamentu , ale będą programy
    > "publiczne" finansowane z budżetu państwa. Tak czy inaczej pieniądze
    > będą zabierane ludziom. Więc ta "propozycja" jest w istocie rzeczy pusta.

    W istocie rzeczy tak, ale przeciętny głosujący tego nie widzi.

    --
    #==||==========================[ http://grizz.pl/ ]========================-
    Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.

  • 6. Data: 2007-07-10 06:55:25
    Od: Jacek_P <C...@c...edu.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisal:
    > Ale co to za rewelacja? Nie będzie abonamentu , ale będą programy
    > "publiczne" finansowane z budżetu państwa. Tak czy inaczej pieniądze
    > będą zabierane ludziom. Więc ta "propozycja" jest w istocie rzeczy pusta.

    Owszem, to moze byc rewelacja. Na razie TVP ma zagwarantowany WYLACZNY
    dostep do kasy przeznaczonej w zalozeniu na tzw. "misje".
    W warunkach otwartego dostepu moze sie okazac, ze TVN lub POLSAT, lub
    jeszcze kto inny zrobi to samo taniej i/lub lepiej. W dodatku nie bedzie
    to zwiazane z parapodatkiem abonamentowym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2007-07-10 07:00:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek_P pisze:

    > W warunkach otwartego dostepu moze sie okazac, ze TVN lub POLSAT, lub
    > jeszcze kto inny zrobi to samo taniej i/lub lepiej. W dodatku nie bedzie
    > to zwiazane z parapodatkiem abonamentowym.

    Czyli krótko mówiąc chcesz płacić, byle wydawały to różne TV?
    Czemu ktoś chce mnie uszczęśliwić jakimś programami "misyjnymi" ?
    A może po prostu nie płacić?
    Na Discovery są lepsze programy dokumentalne niż w TVP i nie ma przymusu
    płacenia.

  • 8. Data: 2007-07-10 07:29:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    grizz pisze:
    > W istocie rzeczy tak, ale przeciętny głosujący tego nie widzi.

    Tak jak nie widzi "darmowej" opieki medycznej, szkolnictwa itp. produktow.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 9. Data: 2007-07-10 07:32:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Johnson pisze:
    > Na Discovery są lepsze programy dokumentalne niż w TVP i nie ma przymusu
    > płacenia.

    Dlatego place za platforme cyfrowa bez szemrania dla tych kilku discovery.
    Malo tego, moe dzieciaki (2x9lat) stwierdzily, ze "jak to jest zrobione"
    jest ciekawsze niz kreskowki (!)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 10. Data: 2007-07-10 07:36:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Dlatego place za platforme cyfrowa bez szemrania dla tych kilku discovery.

    Ważne by mieć wybór: płacisz bo chcesz oglądać, a nie płacisz gdy nie
    chcesz oglądać.
    A teraz i nawet po omawianej propozycji: płacisz, a oglądasz jak chcesz
    (przynajmniej na razie - bo kto wie czy nie będzie jeszcze przymusu
    oglądania)