  • 1. Data: 2007-07-09 19:15:50
    Temat: gdzie strona www z aktualnymi ustawami
    Od: <z...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie gdzie w internecie znajde strone z aktualnymi ustawami z tekstem
    jednolitym. Nie znam Nr Dz U ani roku ostatnich nowelizacji np Chodzi mi np o
    kodeks postepowania administracyjnego kpc, ustawa o postepowaniu egzekucyjnym
    w administracji i inne

    Chodzi mi o strone bez opłat tj free

    Dzieki z gory

  • 2. Data: 2007-07-09 19:16:31
    Temat: Re: gdzie strona www z aktualnymi ustawami
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    z...@g...pl pisze:
> [...]
    > kodeks postepowania administracyjnego kpc, ustawa o postepowaniu egzekucyjnym

    isip.sejm.gov.pl

  • 3. Data: 2007-07-09 19:34:57
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik <z...@g...pl> napisał
> [...]
    > np o
    > kodeks postepowania administracyjnego kpc, ustawa o postepowaniu

    Jeżeli chodzi o tekst jednolity to chyba tylko tutaj isip.sejm.gov.pl

  • 4. Data: 2007-07-09 21:34:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    z...@g...pl wrote:

    > Chodzi mi o strone bez opłat tj free

    Ale 'lans' - znasz jedno angielskie słowo i używasz go bez sensu...