    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Fri, 13 Jul 2007 12:18:40 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 00:58
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f76bm8$9g1$2@news.dialog.net.pl>):

    > A jak ktoś ma inne zdanie?

    To widać jest na prochach, bo obiektywnie widać że są same informacje...

    > Poczyńmy na chwilę to karkołomne założenie.
    > Kto oceni czy w ofercie jest coś rozwijającego (co to w ogóle znaczy?).
    > TY?

    Naukowcy, specjaliści itp.

    > Misję to mają Kaczory, Rydzyk i Roland Joffe. Lepiej nie chciej, żeby
    > jeszcze PR uznało, że ma misję, bo wtedy to sobie już niczego nie
    > posłuchasz. Chociaż jak cię czytam to wydaje mi się, że ty wogóle niczego
    > nie słuchasz, tylko malkontencisz.

    BBC ma misję i jakoś jest OK.

    > Dla ciebie - zapomniałeś dodać. Inni mogą mieć inne zdanie. I mają.

    No i ? Co nie oznacza że dla tych innych ma być 100% oferty. Im wystarczy 20
    klonów. PR może mieć inną ofertą, ambitniejszą niż retransmisja z CD czy
    mp3.

    > Krótko mówiąc masz pretensję do rynku rozgłośni radiowych, że nie ma dla
    > ciebie interesującego cię towaru.
    > To tak samo mądre jakbyś miał rozmiar buta 54 i miał pretensję, że
    > producenci takich nie robią. No to musisz udać się do sklepu dla
    > nietypowych. A jak takiego nie ma to do szewca i zamówić sobie te kajaki.
    > A z radiem - załóż może własne, choćby internetowe na początek (co
    > technicznie łatwe) i będziesz miał, co chcesz.

    Zacząłem pisać wyjaśnienie, ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu... Nie
    rozumiesz słowa pisanego....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/