  • 131. Data: 2010-02-18 17:15:00
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > owszem blokuja bo chcesz odjechac bez placenia zlodzieju

    W kwestii formalnej: uzywasz sformulowania 'zlodziej'.
    Wskaz, co ukradl? Stacja moze miec CO NAJWYZEJ do niego
    roszczenie cywilne o zaplate oplaty parkingowej pod warunkiem,
    ze taka oplata zostala uwidoczniona. Koniec. Kropka.
    Zakladanie jakiejkolwiek blokady jest bezprawne,
    a wypowiedzi policji sa bredzeniem.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 132. Data: 2010-02-18 17:17:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > pomiedzy unieruchomiony a uszkodzony jest spora roznica, ziemia pod nim
    > przez kilka godzin tez nie byla zdatna do uzytku, zgodnie z przeznaczeniem
    > nadanym jej przez wlasciciela, ale jak widac, raczysz to ignorowac

    Jezeli wlasciciel tej ziemi poniosl jakies straty, to moze
    ich dochodzic na drodze cywilnej. I tylko tyle.

    Podobnie jak ty, gdy ci wleja chrzczona benzyne i uszkodza silnik,
    to mozesz dochodzic odszkodowania tylko w sadzie, a nie poprzez
    najazd grupy goryli.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 133. Data: 2010-02-18 17:21:49
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-18 18:11, Użytkownik Jacek_P napisał:

    > Jak byla kwestia na dziko parkujacego samochodu na mojej np. dzialce
    > budowlanej, ktory obstawie tranportem pustakow, to ogolna opinia
    > glosila, ze popelniam wykroczenie. Jak goryl zaklad blokade na
    > kolo samochodu i zada haraczu pienieznego, to wykroczenia nie popelnia.
    > I gdzie tu sens? Gdzie, szczatkowa chocby, logika?

    Nie ma logiki jest doświadczenie.
    Z właścicielem posesji - osobą prywatną, wielu dopuszcza możliwość
    kopania się, "mnie zaboli ale jego również a może i bardziej"
    z właścicielem posesji będącym firmą czy instytucją która i tak
    ma radce prawnego na etacie kopanie się jest pozbawione sensu.
    Nawet jak przegra to będzie go bolało dużo mniej niż atakującego,
    a jest zawsze możliwość że nie przegra. :-)

    Pozdrawiam

  • 134. Data: 2010-02-18 17:36:59
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 18 Lut, 14:48, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > To nie sa miejsca postoju dla klientow ale dla kierowcow.
    > Na tym polega idea STACJI BENZYNOWEJ a nie miejsca do tankowania.
    > Widze, ze ludzie w Polsce juz nawet (co niektorzy) pojecia nie maja o
    > przeznaczeniu roznych miejsc, rzeczy...

    Nie no w Polsce ludzimy sie jeszcze, ze to wlasciciel decyduje o tym
    co chce zrobic ze swoja dzialka. Jak robi parking dla klientow to jest
    to parking dla klientow, a nie klucz dzikich gesi odlatujacych na
    poludnie.
    A mozesz otworzyc swoj prywatny sklep na swojej prywatnej posiadlosci i
    napisac - tylko dla bialych katolikow?

    To, ze robie sobie plac i nazwyam go parkingiem nie daje wszystkim
    prawa do parkowania tam bez ograniczen. Moge zrobic parking dla swoich
    klientow, moge zrobic parking dla swoich pracownikow ect. ect.

    Obowiazuja cie pewne przepisy, nie zyjemy na dzikim wschodzie, gdzie
    bedziesz decydowac z dubeltowka kogo wpuscisz kogo nie, zresezta po 5
    minutach, twoim przybytkiem juz ktos inny by zarzadzal:)))
    Stacja benzynowa to nie tylko miejsce do tankowania.
    I jak napisalem, parking na stacji beznybnowej jest dla kierowcow.

  • 135. Data: 2010-02-18 17:37:27
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chyba myla ci sie pojęcia. Stacja benzynowa, to stacja benzynowa, miejsce,
    > gdzie można kupić paliwo, batonik, skorzystac z toalety i pojechać dalej.
    > Miejsce postoju dla kierowców to jest PARKING.
    > J.

    Parking na stacji benzynowej to tez parking - prawda?

  • 136. Data: 2010-02-18 17:51:24
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Wydaje Ci się, jak słusznie zauważyłeś. Nie chodzi o definicję, tylko o
    > teren. Na moje podwórko mogę Cie wpuścić, albo nie - to samo dotyczy
    > terenu
    > stacji - jak właściciel zadecyduje, ze parking tylko dla klientów, to
    > znaczy, że ma być dla klientów, a nie okolicznych biurowców.

    Bzdura, Stacja Benzynowa to nie prywatny dom, prowdzisz dzialalnosc
    handlowo-uslugowa i podlegasz pod inne przepisy. Nie wolno ci wybierac kogo
    wpuscisz a kogo nie, chyba ze zalozysz klub i tylko czlonkowie klubu maja
    wstep.
    A teraz zastanow sie dlaczego nie m tabliczek w stylu: obslugujemy tylko
    bialych katolikow... jak myslisz?
    A przeca to moj prywatny biznes:) i nie moge tak napisac.
    Prowadzac Stacje benzynowa lub inna dzialanosc zgadzasz sie na wszystko co
    dotyczy tej dzialanosci. Jesli nie to zamykasz biznes i jedziesz np. do
    Ruandy i tam otwierasz bo tam np. mozna napisac kogo wpuszczasz a kogo
    nie:))

    > http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=4005251&contentId=56278

    > No i nie wiem, jak tak światowy koncern może pozwalać na takie praktyki
    > pod
    > własnym logo. Przeciez to psuje wizerunek firmy.

    Ale zrozum, ze w Polsce jest Polskie Kierownictwo BP.
    Wychowane w polsce i w polsce mieszkajace, wiec dla nich bycie burakiem to
    codziennosc:)

    > Mi to wisi, im mniej koncernów, tym lepiej dla mnie.

    Mi tez.
    Problem w tym, ze BP udziela tak naprawde loga a reszta jest Polska.
    To tak jak z makdonaldem, niby wszystkie knajpy na swiecie identyczne ale
    kazda ma innego wlasciciela a kwatera glowna to pare pieter gdzies na
    zadupiu USA:)

    > I tym samym zielonym słoneczkiem.

    Tak, bo dzis Logo jest najwazniejsze w biznesie.
    Patrz: makdonald, pizza hut, pepsi...
    To sa loga identyczne na calym swiecie ale maja innych wlascicieli.
    Ty tez wymysl sobie jakas dzialannosc, zrob ladne logo, i dogaduj sie z
    ludzmi by pod twoim logo robili bibznes identyczny jak ty u siebie. Moze tez
    wypromujesz nowe logo?:)))

  • 137. Data: 2010-02-18 18:06:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > wlasnie to

    > a to ich parking, i jakim prawem uzurpujesz sobie prawo do dysponowania
    > nim

    Jest parking, co zlego w tym, ze zaparkuje?
    Jesli byl na 30 minut, to jest to wykroczenie do regulaminu wewnetrzengo
    stacji beznynowej ale zaden ciec nie ma prawa zatrzymac mojej wlasnosci.
    Czy ja zamykam cala stacje benzynowa blokujac do niej dostep? Napisz mi
    prosze co oznacza dyusponowanie swobodne stacja beznynowa:) moze
    skorzystam:)

    > ale jakim lamaniem prawa?
    > masz jakies paragrafy zabraniajace takich praktyk?

    Jak ja ci pod domem zaloze blokade i powiem, ze ten kawalek ziemi mam w
    dzierzawie to sie dowiesz.

    > a widzisz roznice w przerwie w podrozy, a parkowaniu samochodu niedaleko
    > pracy?

    A ja wrozka jestem i supermen, ze kazdego przeswietlam i widze co robi?
    Ty potrafisz?
    Nie rozumiesz, ze wystarczy podejscie cywlizacyjne kierwonika stacji by to
    rozwiazac bez rozglosu i skutecznie - widac jeszcze za duza dzicz.

    > ale jakiego oznakowania potrzebujesz, aby do ciebie dotarlo, ze stacja
    > benzywnowa nie jest twoim przypracowmym parkingiem?

    Odpowiedniego.

    > mysl, chcesz zamknac wyjazd ze stacji benzynowej?

    Mysl! Mozna np. zamknac wyjazd z zatoczki takim chujkiem wystajacym z
    ziemi - kapujesz?
    Potem jak gosc nie zaplaci spisac protokol i tyle - Byla tabliczka, ze po 2
    godzinach pobieramy tyle i tyle, koniec kropka, panie! Cywilzacja a nie
    jakis kark z podejrzanym zyciorysem zaklada blokady - moze jesze okrada
    samochody?

    > dorosnij, podatek w paliwie masz w teorii po to, aby latac drogi, a nie po
    > to, aby parkowac na dowolnie przez ciebie wybranym prywatnym terenie

    Stacja Beznynowa to nie teren prywatny ale publiczny nalezacy do prywatnego
    wlasciciela.
    Nie mozesz ze sklepu wyprosic kogos bo np. nie podoba ci sie jego kolor
    skory.

    > jak bedziesz w nim siedzial 2 godziny to zaloza

    No to klientow tez lapia?
    To dla kogo ten parking? MNoze to tak celowo po 15 minutach ciach, 300 zl...

    ?

    > w cywilizowany sie nie dalo

    Widac Polska ma daleko do cywilizacji.

    > i to jest dopiero chore, ze na takiego barana musze czekac, az laskawie
    > ruszy dupe i odjedzie, szczegolnie jak stacja ma duze oblozenie, po to sa
    > wlasnie miejsca postojowe, aby odjechac i nie blokowac dystrybutora, ale
    > jak widac w tej twojej kochanej angli nie tylko o pomyslunek ale i o
    > kulture trudno

    Pomyslunku i kultury, zycze tobie i innym czejkajacym w kolejce na stacji
    bezynowej...
    zwlaszcza bardzo kulturalne zachowanie to trabienie i krzyki, "pospiesz sie
    kurwa" lub "no ruchy kurwa huju" :))
    Masz racje, UK to niekulturalny kraj:) Polska to przyklad kultury:)

  • 138. Data: 2010-02-18 18:09:15
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > Stacja benzynowa to nie tylko miejsce do tankowania.
    > I jak napisalem, parking na stacji beznybnowej jest dla kierowcow.

    To skoro nas obowiazuja jakies przepisy to prosze o przepis, ktory
    zabrania mi zrobic platnego parkingu przy stacji benzynowej i zwolnic
    z tej oplaty np. klientow albo np. osoby parkujace ponizej 30
    minut? :) :) :)

  • 139. Data: 2010-02-18 18:13:48
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    <f...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Zapraszam na stacje na terenie Gatwick Airport

    OK.
    No ja pierdole... A na okeciu to kurwa mozesz stac na stacji beznynowej?
    Lotnisko to lotnisko. Ale zapraszam na stacje benzynowa przed lotniskiem...
    Zaczynam coraz mniej sie dziwic pismom urzedwoym w Polsce, ze na dwa zdania
    tresci jest 3 strony A$ z jakiej to ustawy pochodzi...
    Bije sie w piersi, nastepnym razem wylicze jakie stacjie maja wyjatkowy
    status...
    Bo naprawde w Polsce ludzie sa tak bezmyslni, ze nie potrafia zakumac, ze
    lotnisko to troche inne "podworko" niz reszta terenu
    Od razu wyjasnima- podworko - to tak napisalem umownie teren ka ktorym
    znajduje sie lotnisko, czyli taki obszar gdzie laduja i strtuja samoloty, sa
    tam tez poczekalnie, kasy biletowe i tym podbne, naturalnie poczekalnie nie
    sa na pasach startowych - czy mam dalej opisac co to jest lotnisko boi zaraz
    sie znadzie ktos i napisze, ze nie mzoe zaparkowac na pasie startowym...

  • 140. Data: 2010-02-18 18:33:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 19:13, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
> [...]
    > sie znadzie ktos i napisze, ze nie mzoe zaparkowac na pasie startowym...

    Jak juz znajdziesz ustawe o parkingach, o ktora prosilem wyzej to
    podrzuc nam tez ta ustawe o parkingach na stacjach benzynowych na
    lotniskach co to wylacza przepisy tej pierwszej :)