  • 261. Data: 2010-02-22 10:18:34
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Za duzo chyba filmow amerykanskich sie naogladales. Pamietaj ze film to
    > rozrywka i nic nie ma wspolengo z zyciem.

    Moje zycie to rozrywka, czy ma cos wspolnego z filmem?

  • 262. Data: 2010-02-22 11:29:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7ff639$1@news.home.net.pl...

    > jakby bylo wszystko jedno, to by psy dupami szczekaly

    Tobie się to jakoś udaje.

  • 263. Data: 2010-02-22 12:51:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b826a78@news.home.net.pl...

    > Tobie się to jakoś udaje.

    oj glupi ty jestes i glupi umrzesz, jak dla mnie eot
    sajonara sucker

  • 264. Data: 2010-02-22 14:10:53
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    > Czym się różni (w sensie prawnym) założenie blokady

    Uczynienie cudzego pojazdu mechanicznego niezdatnym do ruchu??

    > od niepodniesienia szlabanu na wyjeździe?
    > Powiedzmy że nie zakładają blokady, tylko na wyjeździe jest szlaban i
    podniosą go dopiero jak uiścisz 300zł.

    Zmuszanie do okreslonego zachowania??
    Nakłanianie do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem??
    Wykorzystanie niewiedzy/nieswiadomości osoby trzeciej??

  • 265. Data: 2010-02-22 14:11:05
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

  • 266. Data: 2010-02-22 14:38:19
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Oni (policmajstrzy) są zawsze niedouczeni.

    Właśnie mi (jako administratorowo/zarządcy prywatnego terenu) tłumaczyli, że
    nie mamy prawa ani założyć blokady na nieprawidłowo zaparkowane cudze auto,
    ani go odholować.

    Sami przyjechali i nawet wlepiali mandaty, ale tylko tym, którzy nieopatrznie
    zeszli do aut.

    Samochodów nieruszanych od godzin a nawet od dni i tygodni policmajstrzy się
    nie czepiali 'bo nie mamy jak ustalać właściciela i jak go szukać'.

    Szukać łatwo, w budynku pod którym auto zaparkowało...

    -----

  • 267. Data: 2010-02-23 13:21:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pierwsze z brzegu - prawo o ruchu drogowym - chyba niezbyt pasuje do tej
    > sytuacji...

    w PoRD jest mowa o niezastawianiu prawidlowo zaparkowanego samochodu....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 268. Data: 2010-02-25 07:30:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b826a78@news.home.net.pl...

    > oj glupi ty jestes i glupi umrzesz, jak dla mnie eot
    > sajonara sucker

    apudzieszdobudy, burku...