    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Thu, 18 Feb 2010 18:06:25 -0000

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hljiof$idv$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > wlasnie to

    > a to ich parking, i jakim prawem uzurpujesz sobie prawo do dysponowania
    > nim

    Jest parking, co zlego w tym, ze zaparkuje?
    Jesli byl na 30 minut, to jest to wykroczenie do regulaminu wewnetrzengo
    stacji beznynowej ale zaden ciec nie ma prawa zatrzymac mojej wlasnosci.
    Czy ja zamykam cala stacje benzynowa blokujac do niej dostep? Napisz mi
    prosze co oznacza dyusponowanie swobodne stacja beznynowa:) moze
    skorzystam:)

    > ale jakim lamaniem prawa?
    > masz jakies paragrafy zabraniajace takich praktyk?

    Jak ja ci pod domem zaloze blokade i powiem, ze ten kawalek ziemi mam w
    dzierzawie to sie dowiesz.

    > a widzisz roznice w przerwie w podrozy, a parkowaniu samochodu niedaleko
    > pracy?

    A ja wrozka jestem i supermen, ze kazdego przeswietlam i widze co robi?
    Ty potrafisz?
    Nie rozumiesz, ze wystarczy podejscie cywlizacyjne kierwonika stacji by to
    rozwiazac bez rozglosu i skutecznie - widac jeszcze za duza dzicz.

    > ale jakiego oznakowania potrzebujesz, aby do ciebie dotarlo, ze stacja
    > benzywnowa nie jest twoim przypracowmym parkingiem?

    Odpowiedniego.

    > mysl, chcesz zamknac wyjazd ze stacji benzynowej?

    Mysl! Mozna np. zamknac wyjazd z zatoczki takim chujkiem wystajacym z
    ziemi - kapujesz?
    Potem jak gosc nie zaplaci spisac protokol i tyle - Byla tabliczka, ze po 2
    godzinach pobieramy tyle i tyle, koniec kropka, panie! Cywilzacja a nie
    jakis kark z podejrzanym zyciorysem zaklada blokady - moze jesze okrada
    samochody?

    > dorosnij, podatek w paliwie masz w teorii po to, aby latac drogi, a nie po
    > to, aby parkowac na dowolnie przez ciebie wybranym prywatnym terenie

    Stacja Beznynowa to nie teren prywatny ale publiczny nalezacy do prywatnego
    wlasciciela.
    Nie mozesz ze sklepu wyprosic kogos bo np. nie podoba ci sie jego kolor
    skory.

    > jak bedziesz w nim siedzial 2 godziny to zaloza

    No to klientow tez lapia?
    To dla kogo ten parking? MNoze to tak celowo po 15 minutach ciach, 300 zl...

    ?

    > w cywilizowany sie nie dalo

    Widac Polska ma daleko do cywilizacji.

    > i to jest dopiero chore, ze na takiego barana musze czekac, az laskawie
    > ruszy dupe i odjedzie, szczegolnie jak stacja ma duze oblozenie, po to sa
    > wlasnie miejsca postojowe, aby odjechac i nie blokowac dystrybutora, ale
    > jak widac w tej twojej kochanej angli nie tylko o pomyslunek ale i o
    > kulture trudno

    Pomyslunku i kultury, zycze tobie i innym czejkajacym w kolejce na stacji
    bezynowej...
    zwlaszcza bardzo kulturalne zachowanie to trabienie i krzyki, "pospiesz sie
    kurwa" lub "no ruchy kurwa huju" :))
    Masz racje, UK to niekulturalny kraj:) Polska to przyklad kultury:)