    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Thu, 18 Feb 2010 17:51:24 -0000

    > Wydaje Ci się, jak słusznie zauważyłeś. Nie chodzi o definicję, tylko o
    > teren. Na moje podwórko mogę Cie wpuścić, albo nie - to samo dotyczy
    > terenu
    > stacji - jak właściciel zadecyduje, ze parking tylko dla klientów, to
    > znaczy, że ma być dla klientów, a nie okolicznych biurowców.

    Bzdura, Stacja Benzynowa to nie prywatny dom, prowdzisz dzialalnosc
    handlowo-uslugowa i podlegasz pod inne przepisy. Nie wolno ci wybierac kogo
    wpuscisz a kogo nie, chyba ze zalozysz klub i tylko czlonkowie klubu maja
    wstep.
    A teraz zastanow sie dlaczego nie m tabliczek w stylu: obslugujemy tylko
    bialych katolikow... jak myslisz?
    A przeca to moj prywatny biznes:) i nie moge tak napisac.
    Prowadzac Stacje benzynowa lub inna dzialanosc zgadzasz sie na wszystko co
    dotyczy tej dzialanosci. Jesli nie to zamykasz biznes i jedziesz np. do
    Ruandy i tam otwierasz bo tam np. mozna napisac kogo wpuszczasz a kogo
    nie:))

    > http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=4005251&contentId=56278

    > No i nie wiem, jak tak światowy koncern może pozwalać na takie praktyki
    > pod
    > własnym logo. Przeciez to psuje wizerunek firmy.

    Ale zrozum, ze w Polsce jest Polskie Kierownictwo BP.
    Wychowane w polsce i w polsce mieszkajace, wiec dla nich bycie burakiem to
    codziennosc:)

    > Mi to wisi, im mniej koncernów, tym lepiej dla mnie.

    Mi tez.
    Problem w tym, ze BP udziela tak naprawde loga a reszta jest Polska.
    To tak jak z makdonaldem, niby wszystkie knajpy na swiecie identyczne ale
    kazda ma innego wlasciciela a kwatera glowna to pare pieter gdzies na
    zadupiu USA:)

    > I tym samym zielonym słoneczkiem.

    Tak, bo dzis Logo jest najwazniejsze w biznesie.
    Patrz: makdonald, pizza hut, pepsi...
    To sa loga identyczne na calym swiecie ale maja innych wlascicieli.
    Ty tez wymysl sobie jakas dzialannosc, zrob ladne logo, i dogaduj sie z
    ludzmi by pod twoim logo robili bibznes identyczny jak ty u siebie. Moze tez
    wypromujesz nowe logo?:)))