  • 1. Data: 2010-02-17 17:19:57
    Temat: [prasa] SLD - czyli jak sie sprzedaje idealy
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    SLD partia niby prowolnosciwa porzuca idealy w imie, no wlasnie czego? W
    imie kasy czy glupoty?
    http://www.tvn24.pl/12692,1643622,0,1,e_papieros--cz
    yli-co,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-02-17 17:47:40
    Temat: Re: [prasa] SLD - czyli jak sie sprzedaje idealy
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > SLD partia niby prowolnosciwa

    Przepraszam, że zadam niedyskretne i nie politpoprawne pytanie... w którym
    momencie ostatnich 20 lat towarzysze z PZPR (trzon SLD) stali się członkami
    partii prowolnościowej? :>

    Piękna i magiczna ta nasza druga PRL. Człowiek się kładzie spać, rano wstaje i
    czerwoni zamordyści są już wolnościowcami. Prawie jak w Krainie Czarów. :)

    mi

  • 3. Data: 2010-02-17 18:23:46
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, że zadam niedyskretne i nie politpoprawne pytanie... w którym
    > momencie ostatnich 20 lat towarzysze z PZPR (trzon SLD) stali się
    > członkami
    > partii prowolnościowej? :>
    A sam nie wiem, lewicy nigdy nie lubilem...
    W kazdym razie jak sie czasem w tv przebije jakis jeden idiota to
    najczesciej wyglaszaja hasla prowolnosciowe... dajace ludziom mozliwosc
    wyboru choc to moze za duzo powiedziane ze prowolnosciowa, bo najczesciej to
    jest zwykle sfera obyczajowa, ale tez sie pluli przeciwko zakazowi palenia
    zwyklych papierosow. No ale pewnie koncerny tytoniowe posmarowaly ...;)

    > Piękna i magiczna ta nasza druga PRL. Człowiek się kładzie spać, rano
    > wstaje i
    > czerwoni zamordyści są już wolnościowcami. Prawie jak w Krainie Czarów. :)
    imho to juz w '89 z zatwardzialych komunistow zmienili sie w kapitalistow ;)