  • 151. Data: 2021-05-07 05:31:55
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 May 2021 01:13:18 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mało to prawdopodobne, albowiem narusza suwerenność królestwa.

    Teren ambasady jest suwerennym terenem RP.
    Wiec poki nikt nie zamierza wysylac funkcjonariusza z kajdankami w
    celu doprowadzenia, to nie bardzo widze naruszenie suwerennosci.

    Poza tym cos mi chodzi po glowie, ze niektore sluzby moga dzialac na
    terenie calej UE ... celnikow wyslac :-)

    No i czasem mozna przeczytac cos takiego
    https://40ton.net/niemiecka-policja-kontrolowala-cie
    zarowki-a2-polsce-wspolna-akcja-gorzowskim-itd/
    "Niemiecka policja kontrolowała ciężarówki na A2 w Polsce - to wspólna
    akcja z gorzowskim ITD"

    Naruszenie suwerennosci, czy nie? Raczej nie, bo pewnie sami tego nie
    robili, tylko w uzgodnieniu.

    > Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
    > przybycie jest wezwaniem.

    A to calkiem mozliwe.

    > Szczerze, to musiałbym szukać. Na pewno w postępowaniu cywilnym niektóre
    > czynności mogą być przed przedstawicielstwem dyplomatycznym realizowane
    > z taką samą skutecznością, jak przed odpowiednim polskim urzędem.

    A to tak, ale to raczej z inicjatywy obywatela ...

    J.

  • 152. Data: 2021-05-07 05:42:27
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 May 2021 22:01:38 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    dda-wille-przydzielona-za-czasow-bieruta,27367835.ht
    ml

    > To akurt bzdura na pierwszy rzut oka. Widzisz tam trzy piętra? Szybko
    > pogoglałem i wychodzi na to że powojenna.

    Np.
    https://www.salon24.pl/u/sine/933521,willa-na-zolibo
    rzu

    miejmy nadzieje, ze to fachowe fakty, a nie mydlenie oczu :-)

    > Aczkolwiek ziemię komuś
    > zabrali - ale to jak pod sporą częścią budynków w warszawie.

    A KW nie przetrwaly? Jakos w wielu innych przypadkach przetrwaly.

    J.

  • 153. Data: 2021-05-07 06:11:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2021 o 05:42, J.F. pisze:

    > miejmy nadzieje, ze to fachowe fakty, a nie mydlenie oczu :-)

    > A KW nie przetrwaly? Jakos w wielu innych przypadkach przetrwaly.

    Może i przetrwały. Pytanie czy spadkobiercy przetrwali.

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2021-05-07 06:21:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie dotyczy tylko takich relacji śledczych a relacjonowania różnych
    > zdarzeń. Np. swojego czasu GW jak ilustrowała tekst zdjęciem jakiegoś
    > pisowskiego polityka, to na ogół zdjęcie było robione tak, że np. głowa
    > takiego ziobry wychodziła z dupy orła, albo skrzydła robiły mu za uszy
    > :) Ale to choć było zabawne, bo profesjonalne już nie bardzo.

    Jak nie? Wszyscy tak robią... Pewnie dałoby się znaleźć zdjęcie sasina
    gdzie nie wygląda jak bekający wieprz, ale wszyscy jakoś tego właśnie
    używają;) I dalej - ja nie przeczę, że poziom wyborczej spadł, tylko
    piszę o ich dziale dziennikarstwa śledczego. A ten na polskie warunki
    jest w ścisłej czołówce.

    > Ależ trafiona. Cały czas pytasz, czy napisali nieprawdę, bo ja się
    > czepiam, no to masz tu prawdę przecież, a gnój z tego robi nie coś co
    > jest faktem a sposób i forma użycia tej informacji.

    Nietrafiona. Tusk miał dość ograniczony wpływ na dziadka (sam dziadek
    też miał raczej niewielki), tymek na swoją matekę czy ewentualne
    poczęcie dziecka jednak trochę większy:P Tak jak piszę - wyborcza w
    przeszłości rodziny kaczyńskich nadmiernie nie grzebie - o ile w ogóle.
    Co ty tu w ogóle próbujesz powiedzieć - że wyborcza nie trzyma poziomu
    bo media z drugiej strony wyciagneły dziadka tuska?

    > No bo niewyjaśniona zdaje się? A sprawa chyba za mało nośna mimo
    > wszystko.

    No co ty. Jakby się okazało że rajmund był w istocie komunistycznym
    apartczykiem? Dziadek tuska przy tym wymięka;)

    > Suweren nie czyta takich rzeczy bez względu na swój wiek. Gorszy sort
    > zwykle czyta przez Internet, też bez względu na wiek.

    Nie tylko gorszy sort - ja też nie. Kiedyś czytałem, teraz mam internet
    od tego.

    Masz "za darmo" więc siłą rzeczy będzie trzeba zjechać z poziomem.

    --
    Shrek

  • 155. Data: 2021-05-07 06:24:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Googlam no i faktycznie. Ale mi bardziej do szydło pasuje. I co ja mam
    > teraz z tym zrobić?

    Nic - zapamiętaj, że była p.o.remier to straszydło i tyle:P A bufetowa
    już na emeryturze i raczej nie wróci.

    --
    Shrek

  • 156. Data: 2021-05-07 06:47:00
    Temat: Re: Czy w RP3 "zapytanie się" polityków (SLD&PO) o korupcje to większa zbrodnia niż zapytanie się księdza (syna premier PiS) o jego dziecko?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czyż wyroki (apelacja) wysoko niezawisłych sędziów w sprawie zapytań
    posła Leppera z mównicy Sejmowej nie obniżył bardzo progu
    nieodpowiedzialności za słowo?

    "Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz".

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper

    --
    A. Filip

  • 157. Data: 2021-05-07 07:09:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 May 2021 06:11:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Może i przetrwały. Pytanie czy spadkobiercy przetrwali.

    Niewazne.
    "Kaczynski przejal majatek zamordowanego Zyda" - to bylby news :-)

    No, jest jeszcze wersja, ze ta dzialka od pokolen byla w rodzinie ..

    J.

  • 158. Data: 2021-05-07 11:25:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 May 2021 16:17:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Cokolwiek dziwna procedura i mało prawdopodobne, by to było
    > przesłuchanie w rozumieniu czynności procesowej.

    Kilka lat temu to by rzeczywiście dziwiło, ale misiewicze już tak mają, że
    przy lada okazji koniecznie muszą zrobić z siebie pośmiewisko, więc można
    się przyzwyczaić.

    Kiedyś użycie imienia Boga, "Jehowa", było bluźnierstwem i mogło skończyć
    kamienowaniem. Ciekawe jakie będą konsekwencje napisania "Tymoteusz
    Szydło".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 159. Data: 2021-05-07 11:46:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 May 2021 16:32:39 +0200, J.F napisał(a):

    > Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?

    Żeby mieć przed nazwiskiem 'mgr', a jeszcze lepiej 'mgr inż.', bo to
    pierwsze można było dostać po byle WUML, więc inżynier nobilitował.
    Nie mogę sobie przypomnieć nazwisk, ale jeszcze w latach 70. niektórzy
    towarzysze z PZPR "studiowali" na AGH, raczej zdalnie, żeby zdobyć
    wykształcenie.

    > Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

    Ale nie wszyscy usłużnie kształcili prominentów władzy ludowej.
    Większości akowców w tamtym czasie oferowano raczej lokum w wieloosobowej
    celi, a nie żoliborskiej willi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 160. Data: 2021-05-07 16:59:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2021 o 07:09, J.F. pisze:

    > Niewazne.
    > "Kaczynski przejal majatek zamordowanego Zyda" - to bylby news :-)
    >
    > No, jest jeszcze wersja, ze ta dzialka od pokolen byla w rodzinie ..

    Tak jak pisałem - to jest osiedle kilku(nastu) identycznych domków -
    zorganizowana akcja a nie jedna działka. Zresztą jakby tak było to by o
    tym wszystkie nasze dzienniki i gazety polskie pisały.

    --
    Shrek