    Subject: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <608b0619$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <608b88e5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <E%LiI.469313$ZHb1.451679@fx41.ams1>
    <608b8e25$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohMiI.246415$nAz7.31746@fx03.ams1>
    <608c2cfe$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <c02jI.86556$BaEd.18545@fx06.ams1>
    <608cf833$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qe0kI.86572$BaEd.1972@fx06.ams1>
    <6090d05d$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <ycvkI.116559$GSG5.81182@fx18.ams1>
    <6092b322$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <TKGkI.407256$sfm7.292613@fx09.ams1>
    <6093741c$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <7c0lI.943210$%kt3.421595@fx44.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 7 May 2021 06:21:55 +0200

    > To nie dotyczy tylko takich relacji śledczych a relacjonowania różnych
    > zdarzeń. Np. swojego czasu GW jak ilustrowała tekst zdjęciem jakiegoś
    > pisowskiego polityka, to na ogół zdjęcie było robione tak, że np. głowa
    > takiego ziobry wychodziła z dupy orła, albo skrzydła robiły mu za uszy
    > :) Ale to choć było zabawne, bo profesjonalne już nie bardzo.

    Jak nie? Wszyscy tak robią... Pewnie dałoby się znaleźć zdjęcie sasina
    gdzie nie wygląda jak bekający wieprz, ale wszyscy jakoś tego właśnie
    używają;) I dalej - ja nie przeczę, że poziom wyborczej spadł, tylko
    piszę o ich dziale dziennikarstwa śledczego. A ten na polskie warunki
    jest w ścisłej czołówce.

    > Ależ trafiona. Cały czas pytasz, czy napisali nieprawdę, bo ja się
    > czepiam, no to masz tu prawdę przecież, a gnój z tego robi nie coś co
    > jest faktem a sposób i forma użycia tej informacji.

    Nietrafiona. Tusk miał dość ograniczony wpływ na dziadka (sam dziadek
    też miał raczej niewielki), tymek na swoją matekę czy ewentualne
    poczęcie dziecka jednak trochę większy:P Tak jak piszę - wyborcza w
    przeszłości rodziny kaczyńskich nadmiernie nie grzebie - o ile w ogóle.
    Co ty tu w ogóle próbujesz powiedzieć - że wyborcza nie trzyma poziomu
    bo media z drugiej strony wyciagneły dziadka tuska?

    > No bo niewyjaśniona zdaje się? A sprawa chyba za mało nośna mimo
    > wszystko.

    No co ty. Jakby się okazało że rajmund był w istocie komunistycznym
    apartczykiem? Dziadek tuska przy tym wymięka;)

    > Suweren nie czyta takich rzeczy bez względu na swój wiek. Gorszy sort
    > zwykle czyta przez Internet, też bez względu na wiek.

    Nie tylko gorszy sort - ja też nie. Kiedyś czytałem, teraz mam internet
    od tego.

    Masz "za darmo" więc siłą rzeczy będzie trzeba zjechać z poziomem.

    --
    Shrek