  • 221. Data: 2021-06-21 17:15:56
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 15:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wyobraź sobie hejt Olina, gdyby prezes mieszkał w jakimś gierkowskim,
    > gomułkowskim czy nie daj Boże bierutowkim blokowisku ;-)

    Wtedy nie miałby na posesji bilbordu wrogich mediów;)

    > Tak swoją drogą ta pizda Olin nieźle musiała dostać w dupę od PiS ;-))

    Może tak a może nie. Co to zmienia. Ja na przykład najpierw dostałem w
    dupę od pis, potem okazało się że na tym zarobiłem a zdania nie
    zmieniłem - zarówno wcześniej, w trakcie jak i po uważam ich (z
    p.o.remier straszydło na czele) za skrajnych hipoktytów:P

    --
    Shrek

  • 222. Data: 2021-06-22 23:16:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo to świadczy o impotenctwie.
    cbdu

    -----

  • 223. Data: 2021-06-22 23:19:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2021 o 23:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo to świadczy o impotenctwie.
    Ciekawa teza:P

    Shrek