  • 1. Data: 2021-04-29 12:58:31
    Temat: cud powrotu pamięci
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Modlitwa pozwala rozwiązać każdy problem i to niezawodnie ona sprawiła, że
    funkcjonariuszom milicyjnej elity wróciła pamięć i zaczęli rozpoznawać
    swego kolegę.

    <<To nieumundurowany funkcjonariusz pododdziału kontrterrorystycznego BOA
    użył gazu wobec posłanki Lewicy Magdaleny Biejat podczas listopadowej
    demonstracji w Warszawie. Jak dowiedział się reporter RMF FM, po blisko
    półrocznej kontroli udało się ustalić tożsamość tego policjanta. Wcześniej
    inni funkcjonariusze obecni na demonstracji twierdzili, że go nie
    rozpoznają.
    Według informacji RMF FM, podczas kontroli policyjni antyterroryści, którzy
    byli na demonstracji, twierdzili, że nie rozpoznają człowieka z miotaczem
    gazu zarejestrowanego na filmie dostępnym w sieci. Mężczyzna miał na twarzy
    maseczkę.

    Ostatnio zdecydowano o uprzedzeniu funkcjonariuszy o odpowiedzialności za
    mówienie nieprawdy i dopiero wtedy rozpoznali swego kolegę. >>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kryli-go-inni
    -policjanci-w-koncu-ustalono-kto-uzyl-gazu-wobe,nId,
    5200254

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-04-29 16:12:02
    Temat: Re: cud powrotu pamięci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2021 12:58:31 +0200, Olin wrote:
> [...]
    >
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kryli-go-inni
    -policjanci-w-koncu-ustalono-kto-uzyl-gazu-wobe,nId,

    Hm ... maseczka, niewyrazny film, kwestia potrzebnej pewnosci - innymi
    slowy - mowi, ze nie rozpoznaje, i jak chcesz udowodnic, ze klamie, bo
    tak naprawde rozpoznaje?

    Wiec to chyba nie tym straszono.

    No i kto mialby straszyc - komendant, prokurator, minister ?

    J.

  • 3. Data: 2021-04-29 18:53:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 16:12, J.F pisze:

    > Hm ... maseczka, niewyrazny film, kwestia potrzebnej pewnosci - innymi
    > slowy - mowi, ze nie rozpoznaje, i jak chcesz udowodnic, ze klamie, bo
    > tak naprawde rozpoznaje?

    Widocznie nie mają tak zajebiście mocnej psychiki i doszli do wniosku,
    że jak lecą w chuja to w końcu mogą być z tego powodu problemy.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-04-29 19:09:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2021 18:53:46 +0200, Shrek wrote:

    > Widocznie nie mają tak zajebiście mocnej psychiki i doszli do wniosku,
    > że jak lecą w chuja to w końcu mogą być z tego powodu problemy.

    Albo ... wcale tak bardzo nie chcieli kryc, w koncu popatrz na wyniki
    glosowania w Warszawie. Tylko ... cos sie zmienilo i przestali sie
    bac.

    J.

  • 5. Data: 2021-04-29 19:45:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 19:09, J.F pisze:

    > Albo ... wcale tak bardzo nie chcieli kryc, w koncu popatrz na wyniki
    > glosowania w Warszawie. Tylko ... cos sie zmienilo i przestali sie
    > bac.

    W sumie w jakim oni trybie wcześniej rozpoznawali kolegę, skoro nie
    poinformowano ich o odpowiedzialności za składanie fałszywych zeznań?

    Bo zaczynam podejrzewać, że wyglądało to tak:

    - zenek weź przejdź się po chłopakach popytaj czy rozpoznają franka jak
    napierdalał tą sukę gazem!

    - zenek wyszedł za drzwi i wrócił - w porządku szefie nikt nic nie
    powiedział!

    Posłanka się uparła, dziennikarze węszą i się sprawa rypła.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-04-29 22:15:48
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 29.04.2021 o 19:45 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > tą sukę

    TĘ sukĘ [tryb grammar nazi mi się włączył]
    Kamil

  • 7. Data: 2021-04-30 11:15:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Apr 2021 16:12:02 +0200, J.F napisał(a):

    > Hm ... maseczka, niewyrazny film, kwestia potrzebnej pewnosci - innymi
    > slowy - mowi, ze nie rozpoznaje, i jak chcesz udowodnic, ze klamie, bo
    > tak naprawde rozpoznaje?

    Sprawa rzeczywiście wydaje się beznadziejna, dlatego od razu
    przypuszczałem, że musiała się wmieszać Najświętsza Panienka, bo bez niej
    by sobie nie poradzili z rozpoznaniem ziomala.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl