  • 141. Data: 2021-05-06 22:15:10
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 20:12, J.F pisze:
> [...]
    75y,239.27h,88.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7Zp2c4bl8naai
    w3y5p1TMw!2e0!7i16384!8i8192
    ,75y,249.81h,82.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1skF4juGzm3Ujg
    RcDFG3-4sw!2e0!7i13312!8i6656

    > Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
    > Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
    > prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

    > Moze sasiad?

    To niemożliwe, bo parę sztuk ochroniarzy zaraz by takiego delikwenta
    unieszkodliwili.
    Chyba, że to ochroniarze, bo mają tam pole do popisu.

    --
    animka

  • 142. Data: 2021-05-06 22:17:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 20:21, J.F pisze:
> [...]
    ,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvG
    dIq0BBQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Troche sie dziwie. Wyglada jak z wielkiej plyty :-)

    > Mieszkan 110, miejsc w garazu 20 :-)

    > albo powojenna.

    > https://wiadomosci.wp.pl/internauci-chca-sprawdzic-w
    -czyjej-willi-mieszka-kaczynski-6153341154785409a

    > https://www.bankier.pl/forum/temat_kiedy-kaczynski-o
    dda-wille-przydzielona-za-czasow-bieruta,27367835.ht
    ml

    > Prawda czy pomowienia?
    > Nikt nie wie na pewno ?
    >
    > No ale przeszla w godne rece, wiec nie mozna miec pretensji :-P

    On tam chyna mieszkał jeszcze z rodzicami i bratem, więc to dom rodzinny
    pewnie. Nie wiem dlaczego się czepiacie. Na ulicy mieli mieszkać?

    --
    animka

  • 143. Data: 2021-05-06 22:19:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 20:22, Shrek pisze:

    > Teoretycznie może prosić każdy i podobno się przychylają. Ale sądząc po
    > efektach to sprawę pilotował (sic!) sasin;)

    > Nie - on. Zresztą sąsiad to też on.
    >
    > Wisienka na torcie - to jest bilbord AMS. Właścicielem jest... agora:P
    > Co za zwrot akcji... Ciekawe czy on ogarnia że wynajmuje bilbord
    > michnikowi;)

    Może są przyjaciółmi?

    --
    animka

  • 144. Data: 2021-05-06 22:26:13
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 22:03, Shrek pisze:

    > Postępowanie cywilne na wniosek prokuratora?

    Niech wreszczie ten Tymoteusz nauczy się mówić, a nie trzymać sie
    czyichś kiecek i powie otwarcie czy będzie miał dziecko czy nie będzie
    miał dziecka, czy się nie przyznaje do dziecka.

    --
    animka

  • 145. Data: 2021-05-06 23:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 May 2021 20:35:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
    > procesowych.

    Wielce prawdopodobne, szczegolnie, ze przeciez nie ich wzywano, wiec
    nie wiedza na co dokladnie.

    J.

  • 146. Data: 2021-05-06 23:22:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 May 2021 20:31:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
    > tamtejsza Policja.

    Jakby prokurator zglosil to odpowiednim kanalem, to pewnie tak.
    A jak jednak pismo trafilo do ambasady z poleceniem "wezwac na
    przesluchanie" ?

    Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
    Czy i to sobie zmyslili ?

    > Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
    > osobistych?

    I wtedy "przesluchanie w ambasadzie" jest wlasciwe ?

    J.

  • 147. Data: 2021-05-07 01:08:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 22:26, Animka pisze:

    > Niech wreszczie ten Tymoteusz nauczy się mówić, a nie trzymać sie
    > czyichś kiecek i powie otwarcie czy będzie miał dziecko czy nie będzie
    > miał dziecka, czy się nie przyznaje do dziecka.

    Tylko co to kogo obchodzi?

    --
    Robert Tomasik

  • 148. Data: 2021-05-07 01:13:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 23:22, J.F. pisze:

    > Jakby prokurator zglosil to odpowiednim kanalem, to pewnie tak.
    > A jak jednak pismo trafilo do ambasady z poleceniem "wezwac na
    > przesluchanie" ?

    Mało to prawdopodobne, albowiem narusza suwerenność królestwa.

    > Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
    > Czy i to sobie zmyslili ?

    Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
    przybycie jest wezwaniem.

    > I wtedy "przesluchanie w ambasadzie" jest wlasciwe ?

    Szczerze, to musiałbym szukać. Na pewno w postępowaniu cywilnym niektóre
    czynności mogą być przed przedstawicielstwem dyplomatycznym realizowane
    z taką samą skutecznością, jak przed odpowiednim polskim urzędem.

    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2021-05-07 02:53:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Moje zdanie jest takie, że jak ktoś robi bezczelne wałki to należy to
    > opisać bez zbednego ugłaskiwania. To nie dziennikarze stawiają go w
    > niekorzystnym świetle a sam się tak ustawił. Jak ktoś jest chujem, to
    > nalezy go przedstawić jako chuja:P

    To nie dotyczy tylko takich relacji śledczych a relacjonowania różnych
    zdarzeń. Np. swojego czasu GW jak ilustrowała tekst zdjęciem jakiegoś
    pisowskiego polityka, to na ogół zdjęcie było robione tak, że np. głowa
    takiego ziobry wychodziła z dupy orła, albo skrzydła robiły mu za uszy
    :) Ale to choć było zabawne, bo profesjonalne już nie bardzo.

    > Innymi słowy jak dla mnie za słabo ich dziobią - "jazda z kurwami";)

    > Nie do końca się zgadzam. Pis wyznaczył takie a nie inne standardy i
    > trzeba się dostosować. To co postulujesz to nadstawianie drugiego
    > policzka na wojnie;) Będziesz jeszcze bardziej zdegustowany sprzątaniem
    > po pisie, bo będzie się ono niestety odbywać w identyczny sposób - bez
    > żadnego trybu i sentymentów.

    Pis wyznacza Ci standardy? Serio?

    > NIetrafiona analogia - akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak

    Ależ trafiona. Cały czas pytasz, czy napisali nieprawdę, bo ja się
    czepiam, no to masz tu prawdę przecież, a gnój z tego robi nie coś co
    jest faktem a sposób i forma użycia tej informacji.

    > to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał
    > "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

    No bo niewyjaśniona zdaje się? A sprawa chyba za mało nośna mimo
    wszystko.

    > Ogólnie wyborcza upada - natomiast dział śledczy jest jak pisałem na
    > najwyższym polskim poziomie. Widać to zwłaszcza po stołku (stołecznej),
    > który szoruje po chodniku. Cała prasa papierowa upada, z wyjątkiem żyć
    > na gorąco - kupowałem dla matki rano w żabce. Babka dopiero
    > rozpakowywała paczkę z prasą - każdego tytułu typu wyborcza, rzepa, nasz
    > dziennik po... 5 sztuk.

    Suweren nie czyta takich rzeczy bez względu na swój wiek. Gorszy sort
    zwykle czyta przez Internet, też bez względu na wiek. Mój teść zdaje się
    ciągle kupuje papierową Wyborczą, którą zdobywa w ramach akcji codzienny
    spacer, ale to muszą być już faktycznie wyjątki.

    --
    Marcin

  • 150. Data: 2021-05-07 03:02:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bufetowa to hanka gronkiewicz-walc, matka szymka ma ksywkę stra_szydło:P

    Googlam no i faktycznie. Ale mi bardziej do szydło pasuje. I co ja mam
    teraz z tym zrobić?

    --
    Marcin