  • 161. Data: 2021-05-07 18:32:53
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 16:59:49 +0200, Shrek wrote:

    > Tak jak pisałem - to jest osiedle kilku(nastu) identycznych domków -
    > zorganizowana akcja a nie jedna działka. Zresztą jakby tak było to by o
    > tym wszystkie nasze dzienniki i gazety polskie pisały.

    No fakt, ale co tam bylo przed wojna?
    Nic, czy cos, ale zniszczenia wojenne?

    To jest chyba Stary Zoliborz, ktory gdzies wtedy sie zaczal budowac
    ... wiec moze jeszcze nic :-)

    Ulica Solskiego jest od tylu ... zmarl w 1954, to moze i cala ulica
    nowa ..

    J.

  • 162. Data: 2021-05-07 18:59:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2021 o 18:32, J.F pisze:

    > No fakt, ale co tam bylo przed wojna?
    > Nic, czy cos, ale zniszczenia wojenne?
    >
    > To jest chyba Stary Zoliborz, ktory gdzies wtedy sie zaczal budowac
    > ... wiec moze jeszcze nic :-)

    Ależ ty jesteś męczybuła. Zasadniczo miałem to w dupie, no ale męczyłeś
    aż się zainteresowałem. W 44 była tam droga - chyba gruntowa.

    http://www.1944.zoliborz.org.pl/app/zoliborz/img/lot
    nicze/1.jpg

    > Ulica Solskiego jest od tylu ... zmarl w 1954, to moze i cala ulica
    > nowa ..

    Jest nowa.

    --
    Shrek

  • 163. Data: 2021-05-10 02:13:44
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale co to ma wspólnego z naruszeniem jego dóbr osobistych?

    Medialne miejsce. Ale pewnie dla księdza też ekstra święte.

    > Nie mam zielonego pojęcia. Nie czepiam się nawet o nagłośnienie samej
    > mszy. Ale przecież nie o to chodzi.

    Po prostu trochę to wszystko wygląda, że raz mu popularność nie
    przeszkadza, a innym razem już tak. Jakby tak strasznie cenił
    prywatność, to starałby się raczej widowiskowych mszy w widowiskowych
    miejscach unikać. No ale może ta ekstra świętość przeważyła.

    --
    Marcin

  • 164. Data: 2021-05-10 09:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ależ ty jesteś męczybuła. Zasadniczo miałem to w dupie, no ale
    >męczyłeś aż się zainteresowałem. W 44 była tam droga - chyba
> [...]

    O widzisz - warto bylo.
    Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

    Ciekawe dla kogo ... dla zasluzonych dzialaczy partyjnych?

    Bo i przed wojna byl Zoliborz Oficerski, Urzedniczy, Dziennikarski.

    Byl tez spoldzielczy, ale tam bloki.

    No i byl ten Szklany Dom - ZUS juz przed wojna lubil "kłuć w oczy" ?
    :-)

    J.

  • 165. Data: 2021-05-10 10:40:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 May 2021 09:31:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > Teraz widac, ze to produkcja powojenna.
    >
    > Ciekawe dla kogo

    Dla dobrej zmiany. Towarzysze już wtedy przeczuwali, że kiedyś źle skończą
    i trzeba przygotować miękkie lądowanie; najlepiej w jakiejś partii, która
    na sztandarach będzie mieć antykomunizm.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 166. Data: 2021-05-10 11:32:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro historycznie to oni zawsze ru__ają nas i świat, a nie my i świat ich, to kto ma
    lepsze służby?
    GB, skoro z imperium stała się małym prowincjonalym państewkiem, od którego inne chcą
    się odłączyć?
    US, które w bezsensownych przepychankach poświęciło kilkadziesiąt tysięcy swoich
    młodych żyć?
    No fakt, zapewne Izrael idzie w zaparte jeszcze bardziej, niż Rosja, stara galicyjska
    szkoła dyplomacji ;-).)

    -----
    > Podawanie rosji jako przykładu dobrej służby publicznej w wyniku pracy trzech
    ostatnich pokoleń jest jakby to mówić

  • 167. Data: 2021-05-10 16:28:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > prywatność, to starałby się raczej widowiskowych mszy w widowiskowych
    > miejscach unikać. No ale może ta ekstra świętość przeważyła.

    To mniej więcej jest tak, jakbyś sie czepiał kogoś, że jakiś dziennikarz
    przyszedł na jego ślib do kościoła. Po za tym - moim zdaniem - nawet
    jakby kiedyś chciał tego rozgłosu, to ma prawo zmienić zdanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 168. Data: 2021-05-10 19:47:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2021 o 09:31, J.F. pisze:

    nicze/1.jpg

    > O widzisz - warto bylo.
    > Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

    No powojenna.

    > Ciekawe dla kogo ... dla zasluzonych dzialaczy partyjnych?

    Zasłużonych od razu to niekoniecznie - ci mocno zasłużeni to woleli
    chyba mokotów. Natomiast na książeczkę mieszkaniową raczej byli akowcy
    takich domków nie dostawali.

    --
    Shrek

  • 169. Data: 2021-05-10 19:54:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2021 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro historycznie to oni zawsze ru__ają nas i świat, a nie my i świat
    > ich, to kto ma lepsze służby?

    Z tym ruchaniem świata to byłbym ostrożny. Jakoś nie widzę tłumów
    emigrujących do rosji. Więc w skali świata jest raczej oczywiste kto
    jest w tej zabawie z tyłu.

    BTW - z dupy porównanie - na tej zasadzie kim trzymał za jaja trampka,
    więc pomyśl jaką oni tam muszą mieć służbę publiczną, że taki
    wypierdkowaty kraj tyle osiągnął:P

> [...]
    > tysięcy swoich młodych żyć?
    > No fakt, zapewne Izrael idzie w zaparte jeszcze bardziej, niż Rosja,
    > stara galicyjska szkoła dyplomacji ;-).)

    Rosja z supermocarstwa spadła do rangi regionalnego hegemona i dobrze
    jesj to zrobiło, więc do GB a tym bardziej USA bym jej nie porównywał.
    Zabawne, ale jak z tym izreaelem wyjechałeś, to w sumie oni są w tej
    samej lidze. Tylko znów - nie słyszałem o żydach emigrujących z izraela
    do rosji;)

    --
    Shrek

  • 170. Data: 2021-05-11 04:57:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To mniej więcej jest tak, jakbyś sie czepiał kogoś, że jakiś dziennikarz
    > przyszedł na jego ślib do kościoła. Po za tym - moim zdaniem - nawet
    > jakby kiedyś chciał tego rozgłosu, to ma prawo zmienić zdanie.

    Jasne, ale jak dla mnie to wygląda to wszystko odrobinę tak:
    https://img.joemonster.org/mg/albums/052021/main_26w
    yciek_nieprzyzwoitych_film_w.jpg

    --
    Marcin