  • 91. Data: 2021-05-05 12:12:33
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Nie sądziłem, że jesteś zdolny do tak daleko idącej autorefleksji.

    A wskażesz co "jako poeta" masz *konkretnie* na myśli tak ze dwoma
    przykładami niewykastrowanych wypowiedzi słowo w słowo?
    Czy ćwiczysz wysoką sztukę prawniczego unikania konkretów?
    [ *Czasem* nawet prawnikom się bardzo przydaje ]

    Ja od dawna uważam że na politycznym i politycznawym usenecie
    realistycznym celem nie jest zgodzenie się tylko skrócenie listy
    rozbieżności. Dla mnie ty jesteś jedną z takich perdół które
    "dyskutowały" o wyższości armii zawodowej nad armią z poboru
    z omijaniem bardzo szerokim łukiem kwestii "to mnie wezmą/nie wezmą w
    kamasze".

    --
    A. Filip

  • 92. Data: 2021-05-05 12:28:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 May 2021 11:14:55 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Jakiego miasta prezydentem był były ksiądz Szydło?
    >
    > Ja kupuje *częściowo* że przykładowo udział premier-matki w jego
    > wyświęceniu na księdza stawia go ponad "zwykłym obywatelem" tyle że to z
    > całą pewnością nie robi z niego *całkiem* polityka (osobę publiczną).

    Trudno, aby rodzice nie byli na wyswieceniu ksiedza.

    > A jak chcesz brutalnie szczerze: gdyby miał dziecko jako ksiądz to ja
    > bym się pisania o tym czepiał "zdawkowo". *Pomówienia* o zrobienie
    > dziecka przez księdza to całkiem inna para kaloszy. Kto chce oczerniać
    > bez *poważnych* konsekwencji "błędu" dla mnie jest bezczelnym skurwysynem.

    Ale Tymoteusz nie jest juz ksiedzem, wiec to nieistotne pomowienie :-)

    J.

  • 93. Data: 2021-05-05 12:43:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Trudno, aby rodzice nie byli na wyswieceniu ksiedza.

    > Ale Tymoteusz nie jest juz ksiedzem, wiec to nieistotne pomowienie :-)

    Był księdzem w momencie "zapytania jak Lepper" a na 90% usłyszysz że
    przestał być także+ na skutek pomówień "podłych ludzi". Skoro takie
    wyjaśnienie będzie niektórym pasować to padnie (ze strony osób trzecich).

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper

    --
    A. Filip

  • 94. Data: 2021-05-05 12:48:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 May 2021 12:43:50 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Był księdzem w momencie "zapytania jak Lepper" a na 90% usłyszysz że
    > przestał być także+ na skutek pomówień "podłych ludzi". Skoro takie
    > wyjaśnienie będzie niektórym pasować to padnie (ze strony osób trzecich).

    Ale prokuratura nie scigala wtedy tych podłych pomowien, tylko teraz
    sciga ... i nie bardzo wiadomo co :-)

    J.

  • 95. Data: 2021-05-05 12:53:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 14:50:49 +0200, Shrek wrote:

    > A co mu przyjdzie z robienia z siebie mazgaja?

    No ale mamusia kamery sciagnela, stalo sie, i co ma zmienic pozywanie?

    > Zasadniczo fotografować możesz, z ropowszechnianiem różnie. Jeszcze
    > nękanie tu podpada. No ale prokuratura ściga ze nieprawomyślne
    > pozyskanie informacji;)

    Czyli ... potwierdza, ze informacja prawdziwa? :-)

    J.

  • 96. Data: 2021-05-05 13:21:02
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - dawaj przykad tego dziennikarstwa śledczego, gdzie
    > dziennikarz na siłę stawiał podmist liryczny w złym świetle. Tak jak
    > napisałem - to nie wina dziennkiarza, ze rządzą kurwy.

    Nie chce mi się kopać.

    > Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

    Ee, o ogólnym poziomie GW.

    > Zaczynasz gadać jak ci z peło. Problemem nie byli oni, tylko winny byli
    > kelnerzy. Po za to wybory przegrała.

    Winni czego? Mówimy o stylu (formie), nie o treści. Po raz chyba
    czwarty, nie twierdzę, że opisywane zdarzenia nie miały miejsca. Mierzi
    mnie forma tych opisów.

    > No nie udaję. A co mieli napisać. Pis obajtkiem urządza czystki w
    > prasie, to napisali.

    > Ni wiedzę w tym tytule żadnej manipulacji.

    No ja widzę i proponuję już dalej nie ciągnąć.

    --
    Marcin

  • 97. Data: 2021-05-05 13:22:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze tak kontrolnie zapytam - ty tytuły to wziąłeś z papierowej,
    > wyborcza.pl czy gazeta.pl?

    z wyborcza.pl

    --
    Marcin

  • 98. Data: 2021-05-05 13:24:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Miał na własne prymicje nie przyjechać, bo kilku polityków przyjechało?

    A cholera wie. Jak mu / jej tak na prywatności zależało to chyba było
    unikać? Sami ci politycy tam się pewnie nie znalexli.

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2021-05-05 13:27:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co - mial powiedziec "nie zgadzam sie", jesli nie wiedzial,
    > czy mial gdzies tam w zakrystii siedziec i nie wychodzic, dopoki TV
    > nie wyjdzie?
    >
    > A TV jak filmuje np maturzystow, tak moze ksiezy filmowac.

    Mam wiarę w moc bufetowej, że jakby tylko zechciała to w zakrystii
    siedzieć by nie musiał. Ktoś ich tam wszystkich spędził. Ktoś się na to
    zgodził.

    --
    Marcin

  • 100. Data: 2021-05-05 13:37:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 May 2021 11:27:13 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Mam wiarę w moc bufetowej, że jakby tylko zechciała to w zakrystii
    > siedzieć by nie musiał. Ktoś ich tam wszystkich spędził. Ktoś się na to
    > zgodził.

    Ale czy na pewno on? I czy w ogole wiedzial, ze bedzie telewizja i pol
    rzadu? Albo czy sie go wczesniej spytali, czy chce msze glosna czy
    kameralna?

    Choc msza prymicyjna na Jasnej Gorze ... oj, nie dal wszystkich taki
    przywilej ...

    J.